Pov Eric.
*tringggggggg* ik schiet overeind en kijk op de wekker half zes ik gaap. Ik heb vandaag een afspraak met een leider en daarna ga ik denk ik een bezoekje brengen aan Four. Ik wil eigenlijk toch wel weten wie die man is. Ik sta op en besluit te douchen. Ik pak een setje kleren en stap onder de douche.
Half uur later.
Ik stap onder de douche vandaan, kleed me aan en stap mijn appartement uit. Ik klop op een deur "Binnen." Zegt een zware stem ik stap naar binnen en de man lacht.Wat was dat voor rot gesprek. Nou naar Four en dan weer terug naar huis.
Ik sta voor Four's kamer en klop. "Binnen." Ik doe de deur open en kijk naar binnen. Four zit er zwak uit, dit is absoluut niet de Four die ik ken.
Four had mij duidelijk niet verwacht en lijkt ook erg verbaasd. "Eric? Wat doe jij nou her?" "Ik wou weten hoe het met je ging je bent veel bloed verloren." "Het gaat beter ik ben gewoon wat zwak en duizelig maar dat gaat vanzelf wel weg volgens de dokter." Ik knik. Nu of nooit. "Four wie was die man je leek hem te kennen." Four knikt. "Die man was mijn vader hij was boos." "Maar hoe komt je vader ooit Dauntless binnen?" "Ik weet het niet." "Dit ga ik uitzoeken Four." Four knikt dankbaar. "Oh ja Eric?" "Ja?" "Zou jij ondertussen op mijn klas kunnen letten?" "Prima ik zie je snel weer." "Doeg."
Ik loop naar de klas van Four. Kennelijk staan ze al te wachten want ze staan allemaal verveeld te kijken. "Oke koppen dicht en luisteren!" Ze kijken me verbaasd aan en luisteren meteen. "Jullie leraar Four is momenteel te gewond om les te geven dus totdat Four weer beter is ben ik jullie leraar." Sommige knikken en sommige kijken angstig naar me. "Oke iedereen 15 rondjes rennen daarna gaan we verder met vecht technieken. Kom op beginnen we hebben niet de hele dag de tijd!" Ze beginnen gelijk met rennen en ik bekijk het scorebord. Zo te zien gaan er 5 mensen al gelijk niet door. De eerste is een joch genaamd Samual geen idee wie het is maar die naam komt me toch bekend voor.
Als ze terug zijn zet ik ze gelijk aan het werk met basistechnieken je weet wel afweeren en vloeren. Misschien moeten ze toch maar beginnen met echt vechten. "Eerste springer in de ring, laatste springer in de ring." "Hoelang vechten we?" "Totdat er 1 van jullie niet meer door kan gaan." Ze knikken en beginnen opzich ze vallen niet tegen.
Na de training stuur ik ze weg en besluit wat onderzoek te doen naar Samual.
Ik loop naar de geheime kasten waar ik mag komen als een leider van Dauntless.
Ik zoek het dossier van Samual en als ik het heb gevonden kijk ik gelijk bij zijn testuitslag. Ik laat het dossier vallen van de schrik. Shit wat moet ik hier mee. Ik bekijk het dossier nog eens goed.Dossier van Samual White.
Leeftijd: 16
Eerdere factie: Eruditie
Ouders: Roger White, Eruditie.
Emily White, Dauntless/Eruditie.Testuitslag: Eruditie, Dauntless, Candor.
AFWIJKEND.
Ik moet dit melden maar dan word dat joch vermoord. Maar anders verlies ik mijn baan. Nee ik moet dit melden.
Ik geef het dossier aan de hoogste machthebber en hij knikt dankbaar. Bedankt Eric we zullen er meteen wat aan doen." Ik knik en loop het kantoor uit. Wat heb ik nou net gedaan?
Volgende dag.
Overal klinkt geschreeuw en gegil. Gelijk sta ik op en ren naaf het geluid gelukkig ben ik in mijn kleren in slaap gevallen. Overal bij de kloof staan mensen. Ik wurm me er tussen door en zie een lichaam omhoog getild worden. Ik schrik nee dit kan niet zeg me alsjeblieft dat het niet waar is.
De jongen zit onder het bloed en als je goed kijkt kun je het gezicht zien van....
SAMUAL.Oke ten eerste zoveel excuses voor het lang niet updaten ik had echt een totale writersblock. Ik had geen idee wat ik moest doen. Maar ik kreeg weer inspiratie dus ja een nieuw stukje.
Rip Samual.
X-Iris
JE LEEST
This world will never be the same. Divergent.
Fanfiction(Divergent) Hey iedereen, Ik had vorig jaar besloten een boek te schrijven over Divergent. Ik had eerst heel erg het idee om het over Eric te doen (dat merk je ook als je het boek leest) maar hoe verder ik kwam hoe meer personages er bij mij opkwam...