Sarah.

129 4 0
                                    

Sarah pov.

Ik wil naar de slaapzaal toe lopen als ik opeens 2 lippen op die van mij voel. Ik kijk omhoog en zie dat het Eric. OMG dit meen je niet. Is hij ook op mij? Ik kus hem terug.

Na een tijdje laat ik los want ik wil graag uitrusten voor morgen. Eric lijkt teleurgesteld. "Hoezo je kunt toch ook bij mij slapen." Zegt hij met een ondeugende grijns. Ik moet lachen en kus hem weer.

Bij zijn kamer trekt hij mijn shirtje uit en de rest gaat als een waas voorbij..

De volgende ochtend.

Ik word wakker van een paar stevige armen die zich om me heen slaan. Ik grinnik. "Dus je bent al wakker?" Ik lach. Hij geeft me een kus en staat op.

"Kleed je maar snel aan anders ben je nog te laat." Ik sta op en trek de rest van mijn kleren aan. Ik borstel mijn haar en poets mijn tanden. Ik ben net klaar als ik 2 sterke armen om me heen voel. "Eric." Giechel ik. "Hm?" "Ik moet weg." Zuchtend laat hij me los. Ik sta bij de deur. "Niet met andere jongens meegaan he?!" "Jammer dat was ik net van plan." Ik lach. Ik geef Eric nog een knuffel en loop naar het centrum.

Ik ben net op tijd. "Ten eerste allemaal gefeliciteerd. En nu gaan we de banen bepalen." Ik zucht. "Rick leiderschap." "Joran leiderschap." "Maisha leiderschap." De rest vliegt voorbij terwijl ik wacht op mijn beroep. "Sarah." Ik kijk op en wacht af. "Instructeur van de aspiranten." Ik zucht opgelucht. "Iedereen luisteren jullie hebben 2 weken vrij en daarna beginnen jullie. Tot die tijd mogen jullie doen waar jullie zin in hebben." Iedereen begint te juichen.

Pov Four.

Wat ben ik toch ook een eikel. Het is net goed met Eric en dan gebeurt dit. Verdomme. Dit zal die me nooit vergeven. Shit. Waarom gebeurt dit mij nou weer. Oke ik moet wat toegeven al sinds het begin van mijn nieuwe klas ben ik verliefd op Sarah. Alles aan haar vind ik leuk. Haar lach, haar ogen, haar character. Echt alles. Waarom moet Eric nou juist op haar verliefd worden. Maar ik zal haar voor mij winnen. Ze zal van mij houden. No matter what.

Pov Sarah.

(Even voor de duidelijkheid dit is een paar dagen later.)

Als ik het goed heb begrepen ben ik instructeur met nog iemand. Ik kijk op de brief en er staat.

Sarah,
Over 2 weken begin je aan je nieuwe baan. Je zal de assistent worden van de andere instructeur. De naam is Four. Jullie zullen veel samen werken. Het is de bedoeling dat je de aspiranten zo goed mogelijk op weg helpt.

Onthoud hun toekomst zal in jullie handen komen te liggen.

Oke. Maar wie is ooit Four. Ik besluit het aan Eric te vragen.

Ik loop naar Eric zijn appartement en klop aan. De deur vliegt open en Eric knuffeld me gelijk. "Hey schat. Oeh laat eens zien." Hij grist de brief uit mijn handen. "Nee Er geef terug!" Hij lesst de brief en dauwt hem terug in mijn handen. Hij lijkt boos. "Waarom ben je boos?" Hij kijkt me aan. "Sorry dat ik boos ben Four en ik ja hoe zal ik het zeggen we vallen vaak op dezelfde meisjes." Ik lach. "Jahoor wat ga je me nu vertelle dat die ene Four verliefd op me is." Hij lacht niet en kijkt heel serieus. "Eric je weet dat jij de enige bent ik hou van je en van niemand anders." Zijn gezicht klaart op. En er komt een ontdeugende grijns op zijn gezicht. "Dus je houdt echt van me?" "Ja meer dan van iedereen." "Laten we die liefde dan maar eens testen." Ik grinnik en bloos. Hij tilt me op en we belanden in een heftige zoenpartij.

2 weken later.

Ik loop naar de plek waar ik die ene Four zou moeten ontmoeten. Ik zucht ik heb hier dus echt geen zin in.

De afgelopen weken waren fantastisch. Eric is echt lief als je hem goed kent.

Ik zie een man staan. Ik tik hem op zijn schouder. "Ben jij Four?" Hij knikt "Dan ben jij vast de lieftallige Sarah." Ik knik en bloos. Verdorie waarom bloos ik altijd. Hij lacht."Kom maar mee dan leg ik alles uit." Ik knik en loop achter hem aan.

Onderweg kom ik Eric tegen. "Sarah, Four." "Eric" hij loopt weg. In het algemeen doet hij gewoon tegen mij.

Na de hele dag plof ik op mijn bed in mijn appartement. Wat vermoeiend zeg. Ik merkte wel op dat Four met me aan het flirten was. Nou jammer voor hem ik ben al bezet.

*tringggggggg* Gadver de deurbel. Ik kijk op mijn wekker en zie dat het 3 uur s'nachts is. Welke idioot belt zo laat aan. Ik doe de deur open en kijk in de ogen van Eric. Ik zucht.

"Wat vind je het niet leuk om me te zien." "Nee ik vind je verschrikkelijk daarom hou ik ook van je." Hij grinnikt. Ik plof op het bed neer en voel Eric naast me komen liggen. Voordat ik in slaap val voel ik zijn sterke armen om me heen. Ik hou zoveel van hem.

De volgende dag.

Ik ben al onderweg naar Four. Eric was vanochtend vroeg al weg gegaan. Ik zie hem al op onze vaste plek staan. "Hey Four." "Hey Saar." Ik grinnik bijna niemand noemt me meer Sarah maar iedereen noemt me Saar. "Saar ik moet je wat vertellen." Ik kijk hem vragend aan. "Saar al vanaf dag 1 ben ik smoorverliefd op je. Ik hou van je. Eric verdient jou niet." Ik ben verbaasd. Hij draait zich om en kust me.

Ik ben verstijfd. Dan herinner ik me wat er nou echt gebeurt. Ik sla hem hard tegen zijn wang. Waardoor hij opkijkt. Ik heb tranen in mijn ogen. "Saar huil je?" "Nee." Zeg ik boos. "Four ik voel niks voor je ik dacht dat we vrienden waren. Ik haat je Four je hebt alles verpest." Ik ren weg en ga naar Eric die vandaag vrij heeft. Ik val huilend in zijn armen. "He rustig maar Saar." Hij wrijft over mij rug om me te kalmeren wat aardig lukt. "Vertel eens wat is er gebeurt?" "Four heeft me gekust." Zeg ik zenuwachtig. Eric ziet er heel boos uit. Maar dan veranderd zijn blik en troost hij me. "Het is al goed." "Nee dat is het niet. Die eikel heeft me gekust." "We hebben nu teminste nog een ding gemeen." Ik kijk hem vragend aan. "We vinden Four beiden een eikel." Ik glimlach en knuffel hem. "Ik hou van je Eric." "Ik nog meer van jou Saar."

Zo 1118 woorden een hele presentatie. Vind ik dan. Four is in dit verhaal best wel een eikel merk ik op maar ook daarvoor zijn er redenen. Maar dat zeg ik nog niet. Hahaha.

Xxx-iris

This world will never be the same. Divergent.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu