Afwijkend?

112 5 0
                                    

Four's verhaal.

Ik draai me om en kijk recht in de ogen van een eikel die zich mijn vader durft te noemen. Ik trek me los en loop verder. Maar al snel heeft hij me weer ingehaald en pakt me weer vast. "Zoon.." "LAAT ME LOS EIKEL!" "Tobias ik heb jou niet zo opgevoed." "Ik heet niet Tobias. Mijn naam is Four. En jij bent mijn vader niet." Ik trek me los en wil weglopen maar ik voel opeens een enorme pijnscheut in mijn arm. Ik zie bloed naar beneden stroomen en mijn vader mij lachend aan kijken. Dan voel ik een pijnscheut in mijn been en al snel zie ik zwarte vlekken voor mijn ogen en het laatste wat ik zie is dat iemand mijn vader weg slaat.

######Eric zijn verhaal########

Ik loop door de gangen nadat ik een nieuwe heb afgeblaft. "LAAT ME LOS EIKEL!" klinkt er door de gangen. Huh wat dat leek Four wel. Ik ren op het geluid af en zie Four die wordt vastgehouden door een man die hier duidelijk niet vandaan komt. Ik zie een mes en bloed heel veel bloed. Dan grijp ik in en gooi die man van hem af. Ik sla hem helemaal inelkaar. Dan kijk ik hoe het Four gaat. Hij bloedt hevig en is duidelijk buiten westen. Ik til hem op en ren met hem naar de ziekenboeg. Daar binnen wordt hij overgenomen door allemaal andere mensen en besluit ik om de leider te bezoeken.

Pov Four.

Auw mijn been trekt en mijn arm voel ik niet. Dan komt er een vrouw op me afgelopen Tori heette ze volgensmij. "Four wat is er gebeurt?" "Ik..ik weet het niet mijn vader, bloed,mes,Eric!" ik spring overeind maar zak gelijk door mijn benen heen. Tori kan me nog net opvangen. "Rustig Four je vader is weg en komt niet meer terug. Eric is langs geweest en heeft helemaal niks. En je bent inderdaad veel bloed verloren maar daardoor moet je een week hier blijven. Maar ik moet 1 ding weten:Wat was je testuitslag?" Ik weet niet zeker of ik haar kan vertrouwen de testafnemer had zelf gezegd het tegen niemand te vertellen zelfs mijn beste vrienden niet. "Mijn testuitslag was Dauntless." Ze kijkt me wantrouwend aan maar dan verzacht haar blik ze lacht en gaat weg. Want niemand maar dan ook niemand mag weten dat ik iets ben waarvoor ik de kogel zal krijgen als iemand erachter komt. Mijn testuitslag was: Dauntless, Eruditie,Zelfverloochening en Candor.
Dit betekent dat ik AFWIJKEND ben....

Sorry voor het kleine hoofdstuk. Morgen 2 nieuwe hoofdstukken. Oke ik merkte vandaag op dat ik het de afgelopen tijd steeds uit Four doe dus morgen meer 2 uit Eric en dan overmorgen 2 uit Four en enzovoort.

Xxx-iris

This world will never be the same. Divergent.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu