10/ mission

715 54 56
                                    

Sasuke, bugünü adeta bir hayalet gibi geçirmişti.

Olabildiğince az muhabbet kurmuş, takımı hariç birileriyle pek muhatap olmamıştı.

Çünkü içinde gittikçe büyüyen bir sıkıntı vardı. Bunun sebebi muhtemelen bu akşam Sarutobi ile yapacağı konuşmadan kaynaklanıyordu.

Geniş omuzları, kimselerin görmediği yüklerle doluydu. Etrafındaki kimse ona yardımcı olmaya çalışmıyordu. Çünkü bunu gören kimse yoktu. Ah hayır vardı, ama onlarda yardım etmek yerine biraz daha yük ekliyordu.

Sıkıntı yoktu, alışmıştı. Henüz kendisi bile kendisine merhamet etmezken, bir başkasından bekleyemezdi.

Naruto, omzuna kolunu atmıştı. O ve Neji ile koridordalardı. Naruto kulağının dibinde bağırdığı için yüzünü buruşturup kafasına vurdu, "Bağırma kulağımın dibinde, geri zekalı."

Naruto, kendi sesinden onu duymamıştı bile.

"Yeter," dedi Neji ve Naruto'nun kafasına vurdu, "Sus artık," Naruto, "Gelen geçen bana vuruyor, sikeceğim ama," Neji'ye vurmak için elini savurdu, fakat Neji hemen şeffaflaşmış ve elinin içinden geçmesini sağlamıştı. Bunun yüzünden Naruto'nun eli kendi kafasına çarptı. Sasuke ve Neji gülerken, Naruto acıyla burnunu ovalıyordu.

Ellerini tekrar cebine yerleştirdi. Koridorlar cehennem yeri gibiydi. Her tipten insanın buluştuğu yerdi. Köşede ot çeken keşler, ayakta sevişenler, zorbalık yapanlar, tuhaf tuhaf tipler... hepsi buradaydı.

Kendisi hangi kategoriye giriyor bilmiyordu. Sanırım kendisi egoist ama bir o kadar popüler olanlar arasındaydı. Hayır kendisi böyle düşünmüyordu, çevresinden bu yönde duyumlar alıyordu.

"Merhaba çocuklar," arkasından duyduğu tanıdık sesle kafasını çevirdi. Pembe saçlı kızı gördüğünde dudaklarına kendiliğinden bir gülümseme yayıldı.

Sakura'nın yüzünde pis bir sırıtış vardı. Sasuke, bunun sebebinin dün odada yaşadıkları sıcak dakikalar olduğunu biliyordu. Sakura şu an, onu malak gibi yatakta bırakıp gitmesinden dolayı hınzır hınzır sırıtıyor olmalıydı. Açıkçası kızın bu cüretkar tavırları, Sasuke'nin hoşuna gitmiyor değildi. Ona göre bu, kızı daha çekici kılıyordu.

"Pek bir keyiflisin bakıyorum," dedi suratına onunki gibi bir sırıtış yerleştirirken, "Bir şey mi oldu?"

"Bilmem," dedi çokbilmiş bir edayla, "Oldu mu? Bence sana sormalıyız."

Naruto, ikisi arasında geçen imalı konuşmalara anlam veremedi, "Olmuş olmuş," dedi homurdanarak, "Siz ikinize kesinlikle bir şeyler olmuş. Baksana, şifreli konuşmalar, ima etmeler falan..." 

Sakura'nın yanında gelmiş olan Hinata, "Bu ikisini bilmem ama, sana olacağı çok belli," dedi Naruto'ya bakıp, "Savunma sanatları dersinden kalıyorsun, hayırlı olsun."

Naruto'nun gözleri kocaman açıldı, "Hassiktir! Şaka mı yapıyorsun?" ellerini saçlarından geçirdi, "Ne yapacağım lan?"

"Salak," dedi Sasuke kaşlarını çatıp, "Bir kez daha senin yüzünden sınıfı geçemezsek, diri diri yakarım seni," Bunun üzerine Sakura şaşkınlıkla ona baktı, "Ne demek Naruto yüzünden?"

"Bizim ikinci sınıf olabilmemiz için takımdaki herkesin sınavı geçmesi lazım," diye açıkladı Hinata, "Geçen sene bu salak yüzünden kaldık..."

Yeni öğrendiği bu bilgi ile Sakura şaşırdı kaldı, neyse ki dersleri iyiydi. Fakat fiziki dersler için biraz endişeliydi. Sasuke, kadının yüzünde beliren endişeyi fark ettiğinde, "Merak etme," dedi, "Geçemezsen bir sene daha bekleriz, şu aptalı bile bekledik."

dark forces | sasusakuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin