On dokuz yaşına girdiği gün.
O günün doğum günü olduğunu bile unutmuştu tamamen. Hoş, hatırlasa da bir şey değişmeyecekti. Onun için önemsiz bir ayrıntıydı.
Ölüm ormanının göbeğinde pastaya mum dikip üfleyecek hali yoktu ya?
Doğum günü olduğunu unutmuştu belki ama, aldığı hediyeyi ömür boyu unutamayacaktı.
Tabii şu anlık bir hediye aldığını da bilmiyordu.
.
.
.
İnanması çok güç gelse de gözlerini akademinin revirinde açmıştı. Bir an rüya gördüğünü sanmıştı fakat gerçekten oradaydı.
Hatta sadece kendisi de değil; Sakura, Hinata ve Naruto da oradaydı.
Gözlerini ilk açtığında kendisini önce tavan karşılamıştı. Kafasını hafif oynattığında ise koluna sarılmış ağlayan Sakura'yı gördü. Bundan sonrasında revirdeki yataklardan birinde yatıyor olduğunu anladı.
Sakura, onun uyanmasıyla beraber ardı ardına özürler sıralamıştı.
"Ben...çok özür dilerim Sasuke. Benden nefret etsen de, iğrensen de haklısın. S-seni, Hinata ve Naruto'yu bırakıp gittim... Sizi koruyamadım. Benim yüzümden orada tek başına dövüşmek zorunda kaldın. Ben o kadar korkmuştum ki düzgün düşünemedim, ne yaptığımın farkında bile değildim!"
Sasuke uyku sersemi bir şekilde dediklerini dinlemişti ama daha yeni uyandığı için kafası karmakarışıktı.
Düşünebildiği tek şey onun hayatta ve iyi olmasıydı.Yattığı yerden hızlıca doğrularak onu kafasından çekip sıkıca göğsüne yasladı, "İyisin!"
"Ne?"
Afallamayla hıçkırıkları durmuştu genç kızın. Fakat bir anda bu tepki daha çok ağlamak istemesine sebep oldu ve kollarını beline sarıp hıçkıra hıçkıra ağlamaya devam etti.
Sasuke zihninde dolaşan soruların cevabını almak için onu kendisinden ayırdığında, "Ne oldu?" diye sordu, "Neden buradayız?"
Sorusunun cevabını vermek üzere, yan sandalyesinde bir anda Kakashi beliriverdi, "Sasuke, seni iyi gördüm?"
"Kakashi?" Sasuke ona garip garip baktı, "Ne sikim oluyor burada?"
"Şöyle ki," deyip anlatmaya başladı kır saçlı adam, "Sakura ormandayken bana ulaştı."
"Sasuke'nin kaşları bu lafla beraber çatıldı, "Ne, nasıl?"
"Kakashi'nin ormanın içinden rastgele yerlere ışınlandığından ve neler olup bittiğine baktığından haberin yok muydu?" dedi Sakura.
Sasuke mümkünmüş gibi daha çok şaşırdı, "Senin var mıydı?"
"Aslında bunu fark eden tek kişi muhtemelen Sakura," dedi Kakashi.
"Ormana daha girmeden bile Kakashi'nin merak edip ormana gireceğini biliyordum. Öğretmenimi iyi tanıyorum." diye devam etti Sakura, "Şansıma güvendim ve bir ihtimal görür diye gördüğüm her ağaca bıçakla yazı yazdım."
"Orochimaru," dedi Kakashi, "Neler olup bittiğine bakmak için ormanın içine ışınlandığımda ağaçların üzerinde bu yazıyordu. Bunun bana verilmek istenen bir mesaj olduğunu anlamam çok uzun sürmedi. Ve bu şekilde bana ulaşmaya çalışan yalnızca siz olabilirdiniz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dark forces | sasusaku
FanfictionAhengi, farklılıklar yaratır. •sasusaku •11/01/2021