«Birkaç gün önce»
Sasuke, akademinin altındaki ramen dükkanında boş bir masaya oturmuş, önündeki bir kase ramen ile bakışıyor ve elindeki çubuklarla oynuyordu.
Az önce Sarutobi'nin odasından çıkmanın verdiği yorgunluk ve ağır düşünceler zihnini meşgul ediyor, ve Sarutobi'nin söylediği sözler kafasında yankılanıyordu,
'Sakura Haruno, şimdiki görevin bu.'
Elinde tuttuğu, pembe saçlı kıza ait vesikalık fotoğrafı parmakları arasında sıktı fark etmeden. Fotoğraf hafifçe buruşurken bir elini saçlarından geçirdi hızlıca ve sıkıntılı bir nefes verdi.
Saliseler içinde karşısındaki boş koltuğa Kakashi'nin elinde bir ramen ile ışınlanmasıyla kafasını kaldırıp ona baktı. Kakashi birleşik çubukları ikiye bölüp ellerinin tabanını birleştirerek başını hafifçe öne eğdi, "Afiyet olsun."
Maskesini aşağı indirip sıcak erişteyi ağzına attığında Sasuke çatık kaşlarla onu izliyor, elindeki çubuklarla oynamaya devam ediyordu.
"Ee," dedi Kakashi ağzını peçeteye silerken, "Bu görev neden seni bu kadar rahatsız etti?"
Sasuke'nin gözleri kısıldı, "Neden mi? Bir öğretmen olarak seni rahatsız etmiyor mu yani?"
"Ediyor. Ama şöyle düşünmek lazım, bir öğrencim ile bin öğrencimi kurtarabilirim."
Yavaşça güldü genç adam, "Senin için öyle olabilir. Ama bazen bir kişi senin için bin kişiye bedel olabiliyor."
"Ve?" Kakashi çenesini eline yasladı, "Sakura senin için o insanlardan mı?"
"Ne olduğu önemli değil, Kakashi," Sıkıntıyla bir nefes verdi, "Her şekilde o benim takım arkadaşım. Orochimaru'yu yakalamak için onu yem olarak kullandığımız bir görevde yer almak canımı sıkıyor."
"Ret mi ediyorsun yani?"
"Öyle bir seçeneğim var mı?" derken burukça bir tebessüm etmiş ve ona bakmıştı. Kakashi rameninden bir parça daha ağzına atarken, "Hayır," dedi.
Gözlerini devirerek tahta çubuklarını kaseye daldırdı genç adam, "İtachi'den ne haber?"
"İtachi senden daha keyifli görünüyor," dedi Kakashi. Bunun üzerine Sasuke gözlerini tekrar devirerek, "Keyiflidir tabii. Nasılsa en bok görevler bana kalıyor."
"Öyle deme," dedi, "Sanki ben öğrencimi riske atmaya çok meraklıymışım gibi oluyor."
"Bilmez miyim senin öğrenci sevgini (!)" diyerek dalgaya aldı, ardından ciddileşti, "Merak etme, onun bu sikim sonik olaydan zarar görmeden çıktığından emin olacağım. Orochimaru'yu alamasak bile onu kaybetmeyeceğiz."
Kakashi oldukça içten gülümsedi, "Sasuke Uchiha öyle diyorsa, öyle olacağına eminim. Sana güveniyorum, güveniyoruz."
Sasuke bu söylediğini pek umursamayarak ramen yemeye koyuldu.
.
.
.
.
~ Parti günü ~
Sakura'nın yanından ikimize içecek almak için ayrılıp aşağı kata inen Sasuke, yüzünde keyifli bir gülümseme taşıyordu.
Merdivenlerden inip kalabalığın arasından mutfağa doğru sıyrıldı. Yüksek müzik yüzünden kulakları tıkanmıştı ve bu yüzden yüzünü buruşturarak uzanıp iki bardak aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dark forces | sasusaku
FanfictionAhengi, farklılıklar yaratır. •sasusaku •11/01/2021