Part 28

711 39 16
                                    

Ένιωσα ένα σιγανό σκούντηγμα στον ώμο μου και πετάρισα τα βλέφαρά μου ώσπου στο τέλος τα άνοιξα τελείως.

Χ-Μωρό μου φτάσαμε!

Μου είπε χαμογελαστός ο Χάρρυ με την γλυκιά του φωνή.  Επεξεργάστηκα για λίγο τον χώρο γύρω μου και είδα όλους τους επιβάτες όρθιους να ετοιμάζονται για να αποβιαστούν από το αεροπλάνο.

Σηκώθηκα και εγώ με την σειρά μου για να φορέσω το τζάκετ μου αφού χαμογέλασα πρώτα στον Χάρρυ.  Κράτησα την αποσκευή χεριού και άρχισα να περπατάω μπροστά από το αγόρι μου προς την έξοδο.  Εκεί βρισκόταν μια ψηλή γαλανομάτα αεροσυνοδός που χαμογελούσε αρκετά ζεστά και ρωτούσε τους επιβάτες πως ήταν η πτήση.  Εγώ απάντησα με "χρωματιστό" τόνο Μια χαρά :) ενώ ο Χάρρυ με ένα αυτάρεσκο και..Πονηρό θα έλεγα χαμόγελο της είπε Θαυμάσια! Στο τέλος παρατήρησα πως της έκλεισε το ένα μάτι.

Αα Χαρρούλη μην μου κάνεις εμένα τέτοια! Γιατί είμαι σκληρή ανταγωνίστρια!  Δεν το έκανα θέμα αλλά θα τον περιποιηθώ καταλήλος! Πήραμε τις βαλίτσες μας και καλέσαμε ένα ταξί.  Αφού είπα στον οδηγό την διεύθυνση του σπιτιού του πατέρα μου άφησα το βλέμμα μου να χαθεί στους δρόμους της Νέας Υόρκης!  Είναι τόσο υπέροχα όλα εδώ♥

Όλα τα κτίρια ειναι ΘΕΩΡΑΤΑ και γυάλινα προκαλώντας έτσι την αντανάκλαση από κάθε τι υπήρχει. Οι ακτίνες του ήλιου εστίαζαν σε κάποια συγκεκριμένα σημεία των ουραναξύστων και από εκεί και πέρα εξαιτίας των φιμέ παράθυρων που τύλιγαν τα κτίρια τις έστελνε παντού!

Είχε πλάκα μιας και αυτό δεν το βλέπουμε όλοι στην καθημερινοτητά μας και μας φαίνεται τόσο περίεργο όλο αυτό το παιχνίδι του ήλιου και των τζαμιών!

Και στο Λονδίνο υπάρχουν ουρανοξύστες αλλά επειδή είναι "διάσπαρτοι" και λίγοι κάτι τέτοιο δεν το παρατηρείς εύκολα.

Ένιωσα το ταξί να φρενάρει και κοίταξα από την άλλη.  Μόλις φτάσαμε στο σπίτι της μητριάς και του πατέρα μου.

Αφού κατεβήκαμε ο Χάρρυ ανέλαβε τις βαλίτσες και προχωρίσαμε προς την είσοδο. Χτύπησα το κουδούνι....

Μετά από λίγα δευτερόλεπτα η πόρτα άνοιξε και μπροστά μας εμφανίστηκε ένας αρκετά όμορφος νεαρός. Φορούσε μια σαλοπέτα απο την οποία είχε φορέσει μόνο την μια από τις δύο τιράντες ενώ από μέσα είχε μια άσπρη φανέλα.

Τα βλέμματα μας ενώθηκαν και μου χαμογέλασε. Ανταπέδωσα αμέσως και τότε παράτησα πως ο Χάρρυ σφύχτηκε. Και ακόμη δεν είδε τίποτα!  Εκείνη την στιγμή μια γυναίκα με τακούνια έκανε την εμφάνισή της από πίσω του.

My stepbrother or ...something more?Where stories live. Discover now