Part 31

686 44 27
                                    

Μισάνοιξα τα μάτια μου. Ένας πάρα πολύ ενοχλητικός ήχος μου τριπούσε τα αφτιά μέσα στα άγρια χαράματα. Κοίταξα στο κομωδίνο δίπλα μου το ηλεκτρονικό ρολόι. 04:43

Κάποιος μου κάνει πλάκα! Ένιωσα το στρώμα να βουλιάζει και μετά πάλι να τεντώνεται. Γύρισα πλευρά και προσπάθησα με την λίγο θολή μου όραση να διακρίνω την φιγούρα του Χάρρυ.

Τον είδα όρθιο, με ένα σεντόνι να τυλίγει το μισό του γυμνό σώμα,  να ψάχνει μία τις τσέπες του τζιν του και μία τις τσέπες του μπουφαν του ώσπου έπιασε το μαραφέτι που τα τελευταία 2 λεπτά είχε χαλάσει τον κόσμο.

Χ-Ναι? Ποιος είναι? ...Gem?Έλα παιδί μου τι έγινε και με πέρνεις πρωί πρωί? ΤΙ? Η μαμά?  ΠΩΣ? Μα... Σε παρακαλώ σταμάτα να κλαις!Gemma μου σταματά όλα θα πανε καλά! ..Ναι στο υπόσχομαι! Όλα! Θα έρθω με το επόμενο αεροπλάνο. Κουράγιο εντάξει?  .. Σε αγαπάω! Ναι σε αγαπάω πολύ! Κλείσε και δεν θα καταλάβεις καν πως λείπω. Έρχομαι φιλιά!

Έκλεισε το τηλέφωνο και άνοιξε την ντουλάπα. Πήρε όλα τα ρούχα του στην αγκαλιά του και τα πέταξε στην βαλίτσα όπως να'ναι.Τα διόρθωσε ελάχιστα,  ίσα ίσα για να μπορέσει να κλείσει το φερμουάρ και άνοιξε τον υπολογιστή. Λογικά για να κλείσει εισητήρια. Πήρε το πορτοφόλι του και έβγαλε από μέσα την πιστωτική του κάρτα. Στην συνέχεια πληκτρολόγισε τον αριθμό της και την έβαλε πίσω. Άκουσα να ρουφάει την μύτη του...Κλ.κλαίει?

Είμαι τόση ώρα ανασηκώμενη και γυρισμένη στο πλάι κοιτώντας τον και στα αλήθεια, δεν νιώθω τον αριστερό μου αγκώνα. Σηκώθηκα από το κρεβάτι τυλίγοντας ένα σεντόνι γύρο μου και τον πλησίασα.

Ε-Χάρρυ τι έγινε?

Χ-Η μαμά μου.

Ε-Τι έπαθε η κυρία Ann?τον ρώτησα πλέον τρομοκρατημένη.

Χ-Δεν πολυκατάλαβα μιας και η Gem ήταν πανικόβλητη και ταραγμένη στο τηλέφωνο όμως είναι πολύ σοβαρό! Νομίζω εγκεφαλικό όμως δεν είμαι απόλυτα σίγουρος. Δεν άκουγα καθαρά την Gemma μέσα από τους λυγμούς της. Μου απάντησε πολύ γρήγορα. Ήταν βουρκωμένος, έτοιμος να καταρρεύσει.

Ε-Τι? Και θα φύγεις? Έκλεισες εισητήριο?

Χ-Ναι έκλεισα. Φεύγω σε 2 ώρες.

Ε - Πρέπει να βιαστείς το αεροδρόμιο είναι μακριά μισή ώρα και πρέπει να είσαι και μισή ώρα νωρίτερα εκεί....Θα έρθω και εγώ!  Του δήλωσα αποφασιστικά και γύρισα την πλάτη μου αρχίζοντας να περπατάω προς την ντουλάπα.

My stepbrother or ...something more?Where stories live. Discover now