Part 33

606 43 26
                                    

Ε-Γεια. Του είπα και στάθηκα μπροστά του ενώ σταμάτησα να σέρνω την βαλίτσα.

Ζ-Γεια σου... Καλός ήρθες.

Ε-Καλός σε βρήκα... Πάμε? Τον ρώτησα.

Ξαφνικά άρχισα να αισθάνομαι άβολα που έβαλα φόρεμα. Γαμώτο. Μου χαμογέλασε με αυτό το σεξυ του χαμόγελο που για να πω την αλήθεια μου είχε λείψει στην Νέα Υόρκη και πήρε την βαλίτσα μου.

Ζ-Μπες μέσα έρχομαι.

Έκανα αυτό που μου είπε. Μπήκα και τον περίμενα.  Ύστερα από 2 λεπτα ένιωσα ένα τράνταγμα μιας και έκλεισε την πόρτα του φορμπαγκάζ.

Ζ-Πως πέρασες? Με ρώτησε μπαίνοντας στο αυτοκίνητο.

Ε-Πάρα πολύ ωραία! Είναι υπέροχη η Νέα Υόρκη! Εσύ?  Δεν πήγες ακόμη διακοπές?

Ζ-Άλλαξαν τα σχέδια της παρέας μου. Θα πάμε τώρα, τον Αύγουστο.

Ε-Άντε ωραία. Και εγώ σε 3ης μέρες φεύγω. Ξανά!

Ζ-Ελλάδα εε?

Ε-Ναι.

Το φανάρι άναψε κόκκινο. Έτσι το βλέμμα του Ζαυν προσιλώθηκε σε εμένα.

Ε-Τιι?

Ζ-Μου έλειψες.

Ε-Μπράβο.

Ζ - Εγώ δεν σου έλειψα? Με ρώτησε χαμογελόντας.

Ε-Όχ Δεν πρόλαβα να ολοκληρώσω ήρθε πιο κοντά μου και ένωσε τα χείλη μας. Η γλώσσα του άρχισε αμέσως να εξερευνά το στόμα μου. Το χέρι του άρχισε να χαϊδεύει το δεξί μου μάγουλο. Το φιλί του γινόταν όλο και πιο απαιτητικό και εγώ, με την σειρά μου, έβαλα τα χέρια μου στον λαιμό του.

Ακούστηκαν κάποιες κόρνες από πίσω και τότε καταλάβαμε πως είχε ανάψει το φανάρι πράσινο. Ο Ζαυν με νεύρο σταμάτησε το φιλί μας και πάτησε γκάζι κάνοντας τα λάστιχα να σπινιάρουν. Έστριψε απότομα το αυτοκίνητο σε ένα στενό και μετά από 3 λεπτά ήμασταν σπίτι. Πάρκαρε το αυτοκίνητο μέσα στο γκαράζ και έκλεισε την μεγάλη άσπρη πόρτα (του γκαράζ! ).

Με κοίταξε και δεν άργησε να ενώσει  τα χείλη μας για άλλη μια φορά.

Ε-Ζαυν! Είμαι με τον Χάρρυ και το ξέρεις καλά! Δεν είναι σωστό αυτό που κάνεις/ κάνουμε.

Ζ-Να βρει άλλη ο Χάρρυ! Ο Χάρρυ και ο Χάρρυ συνέχεια!  Σε βρήκα πρώτος Ον.σ! Πρώτα με εμένα πηγές. Απάντησε και συνέχισε να με φιλάει.

Ε-Ναι όμως είναι το αγόρι μου!

Ζ-Σσσς!!

Ε- Αν ανοίξει κάποιος την πο

My stepbrother or ...something more?Where stories live. Discover now