Πήγα να σηκωθώ αλλά ένα χέρι με έπιασε από την παλάμη μου. Ένοιωσα για άλλη μία φορά αυτήν την ανατριχίλα εξαιτίας της αναπνοής του που ‘‘έκαιγε’’ τον λαιμό μου λέγοντας :
-Ελπίζω να μην είναι κανένας γκόμενος! Σου ψιθήρισε
-Και να είναι λόγος δεν σου πέφτει !του απάντησα ψιθυρίζοντας και έφυγα με προορισμό το δωμάτιό μου.
Μόλις ανέβηκα πάνω άρχισα να λέω τα νέα μου στην…. Ρια !!!
Μην νομίζετε πως ήταν κάτι σημαντικό όπως είπα στους άλλους κάτω. Αυτό το έκανα για να μπορέσω να φύγω από εκεί !! Anyway όπως είπα άρχισα να αναφέρω όλα τα προηγούμενα γεγονότα στην κολλητή μου και στο τέλος της είπα και το συμπέρασμα. Δηλαδή πως το αγόρι από το μπαρ θα γινόταν ετεροθαλής αδερφός μου σε λίγο χρονικό διάστημα!!! Και κάπως έτσι πέρασε η ώρα μας μιλώντας στο τηλέφωνο!!
Ώσπου άνοιξε σιγά-σιγά η πόρτα του δωματίου μου. Νομίζοντας πως είναι η μαμά μου αποχαιρέτησα την Ρια και έμεινα ξαπλωμένη στο κρεβάτι μου.
Έλα όμως που αντί να είναι η μάνα μου ήταν ο ΖΑΥΝ !!!
Μόλις τον αντίκρισα πετάχτηκα από το κρεβάτι μου ρωτώντας τον τι θέλει εδώ!
Ζ-Η μαμά σου με έστειλε για να δω τι κάνεις. Αιτιολογήθηκε κλείνοντας την πόρτα
Ε-Ωραία τώρα που είδες τι κάνω τζους.
Z-Χα δεν θα με ξεφορτωθείς τόσο εύκολα μικρή!
Ε-Όχι βέβαια…. Θα σε ξεφορτωθώ πιο εύκολα από ότι νομίζεις!!!!του απάντησες και τον έσπρωξες να βγει έξω αλλά αυτός δεν μετακινήθηκε εφόσον ήταν πιο δυνατός από εσένα.
Ζ-Ναι καλά, σιγά μην μπορέσεις να με βγάλεις έξω! Πες τώρα ποιος ήταν στο τηλέφωνο.
Ε-Να μην σε νοιάζει!
Ζ-Όχι με νοιάζει και με παρανοιάζει.
Ε-Γτ;; Γκόμενος μου είσαι;;
Ζ-Ποτέ δεν ξέρεις τι μπορώ να γίνω! Αφού είδες η μοίρα μας έφερε άλλη μία φορά στον ίδιο δρόμο!
Ε-Τσ…… Πάλι αυτό δεν μου λέει κάτι γτ εγώ απλούστατα δεν πιστεύω σε συμπτώσεις ή στην …μοίρα! Όπως λες εσύ…
Ζ-Κρίμα γτ από όσο βλέπεις , μας θέλει μαζί!
Ε-Ποια;; Η μοίρα;;;; χαχαχαχα Ας γελάσω! Λοιπόν στο γήπεδο σήμερα το πρωί σου είπα κάτι το οποί δεν κατανόησες από ότι βλέπω!! Για αυτό θα το πω άλλη μία φορά..: Εγώ με άχρηστα αντικείμενα δεν ασχολούμαι!!!!
Έπειτα σε λίγο καιρό θα γίνουμε …αδέρφια!!! συμπλήρωσα για να τον νευριάσω. Η συζήτησή μας δεν εξελίχθηκε πολύ καλά αλλά ήταν ήρεμη ώστε να μην ακουγόμαστε κάτω. Βασικά τσακωνόμασταν κανονικότατα αλλά ψιθηριστά! Κάποια στιγμή εγώ είχα πλησιάσει πολύ τον Ζαυν καθώς του μιλούσα ….Από τον θυμό μου όμως μην νομίζεται κτ άλλο!
Αυτός τότε νευρίασε πολύ [γτ του είπα κάτι που τον πείραξε πολύ! Αλλά δεν σας λέω τι!] και μου έπιασε τους καρπούς μου κολλώντας με στον τοίχο.
Ζ-Εμένα μικρό μου κοριτσάκι δεν θα μου ξαναμιλήσεις έτσι!!!!! ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ;;;;; μου είπε σφίχνοντας περισσότερο τα χέρια μου. Εγώ τότε ήμουν έτοιμη να τον βρίσω ή να τον σφαλιαρίσω αλλά επειδή μου έπιανε τα χέρια δεν μπορούσα. Έτσι έκανα κάτι πιο πρακτικό……. Του έριξα γονατιά στο καβάλο του! Ο Ζαυν τότε διπλώθηκε στα 2 από τον πόνο και ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ελευθέρωσε τα χέρια μου!!!
Ε-1ον μικρό να πεις το τέτοιο σου γιατί εμένα δεν μπορείς να με πεις εφόσον με περνάς μόνο 1 χρόνο και
2ον μην μου ασκείς δύναμη γτ από ότι βλέπεις μπορώ να το κάνω και εγώ και μάλιστα σε συγκεκριμένα σημεία !!!
Και ενώ πήγα να φύγω ξαφνικά μου τράβηξε το χέρι και με ακούμπησε ξανά στον τοίχο. Εκεί κόλλησε τα σώματά μας και άρχισε να μου φιλάει τον λαιμό. Εγώ σε όλη αυτή την διάρκεια τον έσπρωχνα μπας και ξεκολλήσει από πάνω μου αλλά τίποτα! Μετά από λίγο ο Ζαυν με κοίταξε στα μάτια
Ζ-Σταμάτα γαμώτο να με σπρώχνεις γτ και σπαταλάς τζάμπα την δύναμή σου αλλά και μου χαλάς την απόλαυση! Λες και είναι η πρώτη σου φορά!!!!!
Ε- Και βέβαια δεν είναι η πρώτη μου φορά και το ξέρεις!
Ζ- Ναι μωρό μου το ξέρω!!!!
Αγγγγγγ….. θα τον αποκεφαλίσω αν με ξαναπεί έτσι!!!
Ε-Μην τολμήσεις και με ξαναπείς έτσι!! Είπα εξοργισμένη.
Ζ-Όπως θες… απάντησε και συνήχησε από εκεί που είχε μείνει.
Εγώ από εκεί και πέρα σταμάτησα να τον σπρώχνω και ενέδωσα αμέσως. Πόσο άλλο μπορεί κανείς να αντισταθεί σε ένα μανάρι σαν τον Ζαυν;; Πλέον μιλούσε η καρδιά.
Ένωσε τα χείλια μας βίαια και μου έδινε φλογερά φιλιά… Τα χείλια μου είχαν ''πρηστεί'' λίγο. Ύστερα πιάνοντάς τον από τον σβέρκο διέκοψα το φιλί μας τοποθετώντας το κεφάλι μου στον λαιμό του αρχίζοντας να του τον δαγκώνω ελαφρώς και μπόρεσα να το κάνω μία έντονη πιπιλιά. Στα χείλια του Ζαυν είχε σχηματιστεί ένα μεγάλο χαμόγελο ευχαρίστησης και ενώ ήταν έτοιμος να με σπρώξει στο κρεβάτι μου ακούστηκε ένας χτύπος στην πόρτα….. ΑΥΤΗ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΑΜΑ ΜΟΥ !!!!!!!!!!!!!!
***
Γεια σας!!!! Λοιπόν περιμένω σχόλια και ελπίζω να μην μου πάθατε τπτ με αυτά που διαβάζετε!!! Ώρες ώρες απορώ με τον εαυτό μου πως τα γραφω αυτά?!
ESTÁS LEYENDO
My stepbrother or ...something more?
FanficΣτην ζωή κάνουμε πολλά λάθη. Τα λάθη, βέβαια, είναι ανθρώπινα..Σωστά; Τι γίνεται όμως με τις επιπτώσεις αυτών των λαθών; Ή μάλλον ας αναρωτηθούμε καλύτερα.. Τι γίνετε όταν η μοίρα μας παίζει βρόμικα παιχνίδια; Τότε πρέπει να τα βγάλεις πέρα μόνος...