Part 21

579 50 10
                                    

Ε-Που θα πάμε?

Χ-Έκπληξη! Απάντησε ενώ τα ματια του προσιλώθηκαν στον δρόμο.

Δεν είπαμε κάτι άλλο, παρατηρούσα τον δρόμο έξω από το παράθυρο. Αυτόν τον δρόμο τον ξέρω! Αλλά απο εδώ πας σε παρα πολλά μέρη, κάτι που δεν είναι υπερ μου ώστε να καταλάβω που θα πάμε!

Ε-Χάρρυ που πάμε?

Χ-Σου είπα, έκπληξη!

Ε-Πλιζ πλιζ πλιζζζ! Πες μου! *Με κοίταξε*

Χ-Παντως είσαι ντυμένη όπως πρέπει!

Ε-Αχα.. Δεν με διευκολίνεις! Του είπα μα αυτός γέλασε με την επιμονή μου.

[...]

Χ-Φτάσαμε!

Κοίταξα έξω για να δω που ήμαστε. Βρισκόμαστε στο κέντρο της πόλης.Οκαυ, όταν λέω κέντρο δεν εννοώ κέντρο κέντρο!! Στο όριο πρώτης ζώνης με δεύτερης!

Εμ, σε ένα εμπορικό? Οκαυ, απογοητεύτηκα λίγο γιατί νόμιζα πως θα πηγέναμε κάπου πιο... Ιδιαίτερα.

Κατέβηκα από το αυτοκίνητο και ο Χάρρυ μου κράτησε το χέρι.

Χ-Γιατι δεν μιλάς μωρό μου?

Ε-Απλός επεξεργάζομαι το μέρος!

Χ-Λοιπον σου άρεσε η επιλογή μου?

Ε-Να πάμε στο εμπορικό? Ναι, πολύ καλή!

Χ-Στο ποιο?

Ε-Στο εμπορικό!

Χ-Και ποιος σου είπε πως θα πάμε εκεί? Με ρώτησε πονηρά.

Ε-Και που θα πάμε, αφού εδώ μπροστά παρκαρες!

Με γύρισε ώστε να τον κοιτάω και χαμογέλασε.

Χ-Παρκαρα εδώ γιατί δεν έχει αλλού πάρκινγκ αλλά εμείς θα πάμε αλλού!

Ε-Και σίγουρα σου έχω πει πως εκεί που θα πάμε μου αρέσει?

Χ-Ναι! *συνεχίσαμε να περπατάμε!*

Ε-Αχα...Πάντως εγώ σε αυτη την περιοχή έχω έρθει μόνο δυο φορες! Και τις δύο στο εμπορικό!

Χ-Είσαι πολύ ανυπόμονη! Και αυτό μου αρέσει!

Δεν ξαναμίλησα διότι κατάλαβα πως τον είχα πρήξει. Περπατησαμε προς την πίσω πλευρά του εμπορικού κέντρου και είδα ενα πάρκο περιφραγμένο όπου μεσα σε αυτό ήταν κάποια παιδιά σίγουρα 2-3 χρόνια μικρότερά μου όρθια να πάνε πέρα δώθε. Μα καλα τιμωρία τα εβαλαν?

Ξαφνικά ένα έπεσε κάτω ξεφεύγοντας του μια κραυγή.  Δεν παμε καλα! ΧΑΡΡΥ ΠΟΥ ΜΕ ΕΦΕΡΕΣ?

My stepbrother or ...something more?Where stories live. Discover now