Part 5

1.1K 83 17
                                    

MYPOV

ΟΧΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ, ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΕΜΕΝΑ ΓΙΑΤΙ????? Ούρλιαξα από μέσα μου. Τα νεύρα είναι μου είναι κουβάρια δεν μπορώ να καταλάβω….. για ποιον λόγο πρέπει να είναι αυτός ο γιός του;;

MYPOVEND

Ο Στέφανος τότε σε κοίταξε με ένα χαμόγελο λέγοντας :

Σ-Γεια σου παιδί μου! Χάρηκα για την γνωριμία.

Ε-Και εγώ χάρηκα κ. Στέφανε. Του απάντησες δίνοντας του το χέρι σου.

Σ-Θα σε παρακαλέσω να με λες Στέφανο γιατί σε λίγο καιρό θα γίνουμε οικογένεια.

Αυτό μας μάρανε τώρα να σας κάνω και σόι…. Οικογένεια τέλος πάντων !!! σκεύτηκα .

Η απάντησή μου σε αυτό ήταν ένα ψεύτικο χαμόγελο.

Και ΔΥΣΤΙΧΩΣ ήρθε η ώρα να συστηθώ με τον γιο του.

Άπλωσα ψυχρά το χέρι μου και είπα

-Ο/σ χάρηκα

-Ζαυν επίσης . μου απάντησε κλείνοντάς μου το μάτι

Ύστερα η μαμά σου οδήγησε τον Στέφανο στο σαλόνι .

Ξαφνικά ο Ζαυν μου τράβηξε το χέρι απότομα [μην ξεχνά-με ακόμα δεν σου το είχε αφήσει] φέρνοντας το στόμα του λίγα εκατοστά πιο μακριά από το αυτί μου και μου ψιθύρισε πονηρά :

-Τελικά αυτή η συγκατοίκηση θα μου βγει σε καλό!!!!Αν με καταλαβαίνεις!! 

Μετά από αυτό έφυγε και πήγε στο σαλόνι αφήνοντάς με , με ανατριχίλα σε όλο μου το κορμί. Αφού έκλεισα την εξώπορτα κατευθύνθηκα στο σαλόνι όπου κάθονταν οι άλλοι. Αναγκαστικά έκατσα δίπλα στον Ζαυν μιας και στην πολυθρόνα καθόταν η μαμά στον τριθέσιο ο Στέφανος και στον διθέσιο ο Ζαυν . Ήταν κενή μία πολυθρόνα αλλά θα ήταν αγένεια να κάτσω εκεί και να τους έχουμε απέναντι μας λες και θα τους κρίνουμε!!! 

Ο Στέφανος θέλοντας να με μάθει καλύτερα μου έκανε διάφορες ερωτήσεις και εγώ απαντούσα. Ούτε για κατάθεση να είχα πάει!!! Αυτό γινόταν για κανένα 20λεπτο μέχρι που ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ επέμβηκε η μαμά μου και τον ρώτησε κάτι για την ανακαίνιση.

Το κινητό μου δεν άργησε να  χτυπήσει και να σας πω την αλήθεια ΕΥΤΥΧΟΣ γιατί ένοιωθα πολύ αμήχανα με αυτό το sexy βλέμμα του Ζαυν να είναι καρφωμένο επάνω μου και έτσι δεν μπορούσα να κουνηθώ καθόλου. Ήταν σαν να με είχαν ακινητοποιήσει !!!

Ε-Εμ… με συγχωρείτε αλλά πρέπει να το σηκώσω …Είναι σημαντικό!

Σ-Ναι κοπέλα μου κάνε την δουλειά σου δεν μας ενοχλείς!!

Τώρα που το σκεύτομαι ο Στέφανος μια χαρά είναι!!!!            Αρχίζω και τον συμπαθώ!

Πήγα να σηκωθώ αλλά ένα χέρι με έποιασε από την παλάμη μου και

My stepbrother or ...something more?Où les histoires vivent. Découvrez maintenant