Part 15

691 57 22
                                    

Ε-Ρία είμαι ΕΓΚΥΟΣ! Της ανακοίνωσαν τονίζοντας την τελευταία λέξη.

Ρ- ΤΙ?

Ε-Αυτό που άκουσες! Βασικά μάλλον...Μπορεί....ΔΕΝ ΞΕΡΩ!

Ήμουν έτοιμη να κλάψω, μέχρι που δεν άντεξα. Λύγισα τα γόνατά μου και έβαλα το κεφάλι μου μέσα στις παλάμες των χεριών μου. Η Ρία με πλησίασε και άρχισε να με παρηγορεί.

Ρ-Σσσσσσσ, ηρέμησε. *μου έδωσε ένα φιλί στο κεφάλι* Ηρέμισε ψυχούλα μου είμαι εγώ εδώ για εσένα! Ότι και να γίνει θα σε υποστηρίξω! Θες να μου πεις από την αρχή τι έγινε;

Πήρα ένα χαρτομάντιλο και αφού φύσιξα την μύτη μου άρχισα να της αφηγούμαι τι έγινε χθες το βράδυ με τον Ζαυν και τι έγινε σήμερα το πρωί. Όταν τελείωσα περίμενα αγωνιωδώς την γνώμη της, ήταν η μόνη σανίδα σωτηρίας που είχα αυτήν την στιγμή.

Ρ-*καθάρισε τον λαιμό της* Θα σου πω ψέματα αν πω πως δεν σοκαρίστηκα.! Κοίτα να δεις, σε πρώτη φάση πρέπει να σιγουρευτείς πως είσαι έγκυος. *Ξαφνικά μου ήρθε μία αναγούλα. Έτρεξα στο μπάνιο κρατώντας το στόμα μου με το χέρι μου και έσκυψα πάνω από τον νυπτίρα κάνοντας εμετό. Αφού έπλυνα το πρόσωπό μου και ξέπλυνα το στόμα μου πήγα ξανά στην Ρία*

Ε-Ααααααααχ, τι έλεγες;

Ρ-Αχα..Τίποτα ξέχνα το. Λοιπόν, είπες πως το τεστ δείχνει πως και είσαι και δεν είσαι έγκυος.

Ε-Όχι, δείχνει απλώς πως είμαι κάπου στο ενδιάμεσο!

Ρ-Γιατί εγώ τι είπα; Τεσπα, πρέπει να κάνεις ένα ακόμη τεστ για να σιγουρευτούν τα πράγματα! Άλλα αν σου ξαναβγάλει το ίδιο αποτέλεσμα τότε αυτό σημαίνει πως......

Ε-Πως..;;;;:

Ρ-Πως είναι πολύ νωρίς για να σου πει!

Ε-Τι μας λες;!!Πρέπει να φτάσω 6 μηνών για να μου το πει με σιγουριά; Ευχαριστώ, αλλά τότε θα το ξέρω μόνη μου με τέτοια κοιλιά που θα έχω αποκτήσει!!!!!!!!

Ρ-Δεν εννοώ αυτό! Απλώς πρέπει να είσαι τουλάχιστον 2 εβδομάδες νομίζω για να το εμφανίσει!

Ε-Καλά καλά, θα πάω αύριο κιόλας στον γυναικολόγο μου για να μου πει!

Ρ-Και αν το μάθει η μαμά σου;

Ε-Θα του πω να μην της πει τίποτα γιατί θα παραβιάσει το ιατρικό απόρρητο! Πλέον είμαι ανήλικη, μέχρι και μήνυση μπορώ να του κάνω αν πει κάτι στην μάνα μου!

Ρ-Σε βλέπω ενημερωμένη!

Ε-Πάντα! Δεν μου λες έχει κρύο ή μόνο εγώ κρυώνω;;

My stepbrother or ...something more?Where stories live. Discover now