Part 27

708 48 11
                                    

Βριστε με οσο θελεται! Το ξερω εχω να βαλω περίπου 10 μέρες ΚΑΙ ειμαι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ! Ομως έγραφα όλητην προηγούμενη εβδομάδα και γράφω και αυτήν.
Πφφ αφηστε σάλταρα τελειος! Αλλά δεν έφταιγε μόνο η έλειψη χρόνου, δεν είχα ΚΑΘΟΛΟΥ έμπνευση!Μην ανησυχείτε πλέον έχω!
Κάλη ανάγνωση♥

Έμεινα να κοιτάω το χαρτί με τα αποτελέσματα παγοκολώνα. Δίπλα από το όνομα μου έγραφε τους βαθμούς από τα μαθήματα που έγραψα.  ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ!

Ρ-Ον/σ τι έπαθες? Ον/σ?

Έτσι όπως ήμουν ακίνητη ένα χαμόγελο απλώθηκε σε όλο μου το πρόσωπο και γύρισα απότομα στην κολλητή μου και την αγκάλιασα τσιρίζοντας.

Ε-Ρια ΠΕΡΑΣΑ!!!

Ρ-Αυτό ξέρεις τι σημαίνει, έτσι? :)

Ε+Ρ-ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ!!

Φώναξαμε και οι δυο μαζί και αρχίσαμε να γελάμε. Βγήκαμε έξω και μιλούσαμε δυνατά για το τι μπορούμε να κάνουμε στο μέλλον. Και η Ρια πέρασε Ιατρική όπως επιθυμούσε  με πολύ καλούς βαθμούς μάλιστα! 

Είμαι ΤΟΣΟ χαρούμενη γιατί με αυτά τα αποτελέσματα περνάω και εγώ και η Ρια σε ένα από τα καλύτερα πανεπιστήμια της Νέας Υόρκης! Εκεί θα έχω πιο πολλές ευκαιρίες και θα μπορέσω να γίνω μια από τις πιο καλές δικηγόρους εφόσον θα έχω και τον μπαμπά μου να με βοηθάει.

Αρκεί να με δεχτεί το πανεπιστήμιο.  Διότι μπορεί να μην έχει περιθώριο να δεχτεί και άλλους μαθητές.

Κάθησα με την κολλητή μου σε μια καφετέρια και πήρα κατευθείαν τον μπαμπά μου. Εκεί τώρα είναι περίπου 7 το πρωί. Θα είναι ξύπνιος και θα ετοιμάζεται γι το γραφείο.

Μπ-Καλημέρα ομορφιά μου!

Ε-ΜΠΑΜΠΑ ΜΑΝΤΕΨΕ!

Μπ-Μμμ.. Αποφάσησες πότε θα έρθεις?

Ε-Κοντά έπεσες.

Μπ-Μια μικρή βοήθεια?

Ε-Θα έρθω αλλά θα κατσω αρκετά. Επίσης όταν έρθω θα ασχολήσε πολύ μαζί μου..

Μπ-Και είσαι σίγουρη πως δεν μιλάμε για τις καλοκαιρινές διακοπές?

Ε-Ναι...

Μπ-Αχα.Για να σκεφτώ..Βγήκαν τα αποτελέσματα??? Με ρώτησε με αγωνία καθώς κατάλαβα πως είχε απλωθεί στο πρόσωπό του ενα πλατύ χαμόγελο.

Ε-ΝΑΙ!

Μπ-Θα σε έχω εγώ δηλαδή τα επόμενα χρόνια ως μαθητευόμενη μου? :)♡

My stepbrother or ...something more?Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang