Άρχισα να ζαλίζωμαι μέχρι που ένιωσα τα άκρα μου να μουδιάζουν και την όρασή μου να θολώνει. Τα πάντα γύρο άρχισαν να γυρνάνε και τότε όλα μαύρισαν!
Μετά από 4 ώρες
Ανοιγόκλεισα γρήγορα τα βαρυά μου βλέφαρα. Παρατήρισα τον χώρο γύρο μου, ήταν πολύ γνωστός. Ήμουν στο δωμάτιο της κολλητής μου... Άκουσα την πόρτα να ανοίγει και μέσα μπήκε η Ρία μαζί με έναν κύριο με κουστούμι. Καλέ ο γυναικολόγος μου! Συζητούσαν και χωρίς να θέλω να τους διακόψω άκουσα αυτά που έλεγαν.
Ρ-Γιατρέ δεν έχει ξυπνήσει καθόλου απο την ώρα που λιποθυμίσε!
Γ-Μην ανησυχείς, απλός δεν θα ξεκουράστηκε πλήρος ο οργανισμός της! Θα την εξετάσω λίγο τώρα και αν δεν ξυπνήσει να έρθεται αύριο από το ιατρείο μου..Και συγνώμη για την ώρα απλός είχα πολλούς ασθενείς σήμερα, άργησα να τελειώσω.
Ρ-Σιγά το πράγμα... Ο/σ? Αναφώνησε βλέποντας με ξύπνια
Ε-Γειά σας.. Είπα χαμογελαστή και ανακάθησα στο κρεβάτι.
Ρ-Ξύπνησες ωραία κοιμομένη?
Γ-Πως αισθάνεσαι?
Ε-Πονάει το κεφάλι μου και νιώθω ρίγος..
Γ-Μμμ, λες να κρύοσες?
Κοιτάχτηκα με την Ρία. Να του πω? Πρέπει, σωστά? Αν δεν το πω στον γιατρό μου πως θα καταλάβει τι έχω? Πάντως ορκίστηκα στον εαυτό μου πως αν δεν είμαι έγκυος θα ξεγράψω τον Ζαυν μια για πάντα! Θα συνεχίσω την ζωή μου σαν να μην είχε συμβεί ποτέ!
Ε-Λοιπόν, για να είμαστε ξεκάθαροι, υπάρχει περίπτωση..Να είμαι έγκυος!
Ο γιατρός έστρεψε το βλέμμα του απότομα σε εμένα. Φάνηκε πως ξαφνιάστηκε αλλά πολύ γρήγορα ξανά έστρεψετο βλέμμα του στην τσάντα του και έβγαλε τα ιατρικά του εργαλεία.
Γ- Αχα...Άντε να δούμε!
Ακούμπησε το κρύο στηθπσκόπιο στην ζεστή μου επιδερμίδα κάντοντάς με να ανατριχιάσω. Μου ζήτησε να πέρνω βαθιές αναπνοές και αυτό έκανα.
Ύστερα με εξέτασε με το ωτοσκόπιο (είναι το εργαλείο που ο γιατρός κοιτάει τα αυτιά για όποιες δεν ξέρουν) και τέλος μου ζήτησε να ανοίξω το στόμα μου και να βγάλω έξω την γλώσσα μου ενώ αυτός εισχόρισε μέσα το γλωσσοπίεστρο (αυτές που δεν ξέρουν τι είναι, είναι αυτό το ηλίθιο ξυλάκι που σου πιέζει την γλώσσα και σου φέρνει κάτι σαν αναγούλα!)
Ε-Λοιπόν?????
Γ-Ο/σ, τα πράγματα έχουν το εξής...... Έκανε μια μεγάλη παύση κοιτώντας με.
YOU ARE READING
My stepbrother or ...something more?
FanfictionΣτην ζωή κάνουμε πολλά λάθη. Τα λάθη, βέβαια, είναι ανθρώπινα..Σωστά; Τι γίνεται όμως με τις επιπτώσεις αυτών των λαθών; Ή μάλλον ας αναρωτηθούμε καλύτερα.. Τι γίνετε όταν η μοίρα μας παίζει βρόμικα παιχνίδια; Τότε πρέπει να τα βγάλεις πέρα μόνος...