Part 14

612 53 8
                                    

Μα, τι στο καλό; Δεν μπορούσα να το πιστέψω, διάβασα πάνω απο 5 φορές το χαρτί οδηγιών. Δεν γίνεται να γράφει αυτό. Το χαρτί λέει ξεκάθαρα ''1 γραμμή δεν είσαι έγκυος , 2 γραμμές είσαι!" Τώρα που έχω μιάμιση τι γίνεται;

Και ναι και οχι.;.;! Αυτό δεν γίνεται! Ή είμαι ή όχι!

Ε-Γαμώτο!

Άνοιξα την πόρτα του μπάνιου και πήγα στο δωμάτιό μου. Έκανα πέρα δώθε βόλτες κρατώντας το μπας και βρω καμοια άκρη. Την ησυχία που επικρατούσε μέσα στο δωμάτιο την έσπασε ο χτύπος του κινητού μου. Ήταν η Ρια...

Ε-Πες μου

Ρ-Οχι ΕΣΥ θα μου πεις! Γτ δεν μου είπες πως θα έβγενες με τον Χάρρυ; Αλήθεια πως περάσατε;

Ε- Χάλια!

Ρ-Γτ; Τι σου έκανε το κάθαρμα;

Ε-Δεν φταίει αυτός..Εγώ φταίω.

Ρ- Γιατί;

Ε-Δεν αισθανόμουν καλά και έτσι σηκωθήκαμε και φύγαμε, αυτός κύριος όπως πάντα ήταν.

Ρ-Όταν λες δεν αισθάνεσαι καλά;

Ουφ, τώρα πως ακριβως θα της το'λεγα; Βασικά τι να της πω,μπορεί να είμαι έγκυος αλλά δεν είμαι σίγουρη διότι το τεστ δείχνει μιάμιση γραμμή!;!;

Άκουσα την πόρτα από κάτω να κλείνει με δύναμη.

Ε- Δεν μπορώ τώρα να μιλήσω..

Ρ-Να έρθω από εκεί;

Ε-Αν μπορείς!

Ρ-Πες πως έφτασα

Η κλήση τερματίστηκε και έκρυψα σε ενα συρτάρι την σακούλα με τα υπόλοιπα τεστ ενώ αυτό που χρησιμοποίησα το τύλιξα με ένα χαρτομαντιλο για να το δείξω μετά  στην Ρια.

Ξάπλωσα στο κρεβάτι και είχα γυρίσει το κεφάλι μου προς το παράθυρο. Κοιτούσα την απέναντι πολυκατοικία ενώ χιλιάδες σκέψεις περνούσαν από το μυαλό μου. Είμαι μόλις 18 χρωνών γαμώτο, 18!!!!! Τι θα το κάνω ένα μωρό? Θα εγκλοβιστώ σε ένα σπίτι ανατρέφοντάς το? ΜΟΝΗ ΜΟΥ?!? Ο Ζαυν δεν ξέρω αν θα αναλάβει τις ευθύνες του, βασικά αποκλείεται να τις αναλάβει! Χαζός είναι να σταματήσει να πάει από ένα μπαρ σε άλλο, να αλλάζει τις γκόμενες σαν τα πουκάμισα και να είναι ελεύθερος??!!!!!!

Πφφφ, αυτό είναι ανέκδοτο!Τα μάτια μου έγιναν υγρά και η κοιλιά μου άρχισε να πονάει ΠΑΛΙ! Άκουσα το τρίξιμο της πόρτα, σημάδη πως κάποιος μπήκε στο δωμάτιο. Μια πολύ γνωστη και εθιστηκή κολώνια γέμισε τον χώρο.. Η κολώνια ΤΟΥ! Το κρεβάτι βούλιαξε και ένιωσα την ανάσα του να σκάει στον λαιμό μου.

Ζ-Ήρθες;

Ε-Για να με βλέπεις.. Απάντησα προσπαθώντας να μην σπάσει η φωνή μου..Πράγμα που δεν κατάφερα. Με γύρισε προς το μέρος του κοιτώντας με στα μάτια. Δεν ήθελα να με δει έτσι, για αυτό σηκώθηκα γρήγορα από το κρεβάτι σκουπίζοντας τα δάκρυά μου και πλησίασα το παράθυρο.

Ζ-Κλαις;

Ε- Όχι..

Ζ-Ο/σ ΚΛΑΙΣ!!!!!! ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ??? Φώναξε και ήρθε δίπλα μου πιάνοντάς με από το μπράτσο δυνατά.

Ε-Ασε με!

Ζ-Ο/σ κλαις, μην μου λες ψέματα! Εξαιτίας του κλαις? Έσκυψα το κεφάλι μου αφήνωντας και άλλα δάκρυα να κυλήσουν στα μάγουλά μου.

Ζ-ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΜΟΥ! ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥ? Πλέον είχε θυμώσει πολύ. Εκείνη την ώρα χτύπησε το κουδούνι της εξώπορτας, η Ρια! Κοίταξε προς το μέρος που ήρθε ο ήχος και άφησε το μπράτσο μου.

Ζ-Αν μάθω πως είσαι έτσι για αυτόν έχει πεθάνει! Μου είπε προσπαθώντας να συγκρατήσει την οργή του και έφυγε για να ανοίξει την πόρτα.

Ανακάθησα στο κρεβάτι και σκούπισα τα δάκρυά μου ρουφόντας την μύτη μου. Στο δωμάτιο μπήκε η Ρία με μια έκφραση ανησυχιας στο πρόσωπό της.

Ρ-Αγάπη μου πως είσαι;; ρώτησε και με έκλεισε στην αγκαλιά της.

Καθήσαμε στο κρεβάτι. Άρχισε να με βομβαρδίζει με άπειρες ερωτήσεις μέχρι που αποφάσησα να την διακόψω.

Ε-Ρία είμαι ΕΓΚΥΟΣ! Της ανακοίνωσαν τονίζοντας την τελευταία λέξη.

Ρ- ΤΙ?

Hallo<3 Το ξέρω το παρτ είναι λίγο βαρετό αλλά είπα να το κόψω γιατί θα μου έβγαινε πολυυυυυυ μεγάλο! Τι λέτε να την συμβουλέψει η Ρία?Ο Ζαυν θα το μάθει?

Αυτά για τώρα!!!! Παρτ θα μπει μάλλον την Πέμπτη! Άντε δεν θα χρειαστεί να περιμένετε πολύ :-) :-) :-)

Μην ξεχνάτε comment & vote !!

I love you<33333

My stepbrother or ...something more?Where stories live. Discover now