Part 3

1.2K 90 6
                                    

Πήγα στην Ρια και της είπα πως θα φύγω. Πήρα τα πράγματά μου και βγήκα από το μπαρ. Φώναξα ένα ταξί και πήρα τον δρόμο για το σπίτι μου. Έφτασα μπροστά στην πόρτα και προσπάθησα να την ξεκλειδώσω χωρίς να κάνω θόρυβο για να μην ξυπνήσω την μαμά μου. Ανέβηκα στο δωμάτιό μου και ξάπλωσα με τα ρούχα επειδή ήμουν ψόφια!!! Ο ήλιος πέρασε ανάμεσα από τις κουρτίνες μου και με έκανε να ξυπνήσω. Σηκώθηκα και κατευθύνθηκα προς το μπάνιο. Εκεί έκανα μπάνιο βγάζοντας όλη την μυρωδιά του τσιγάρου από πάνω μου[διότι χθες μόνο αυτό μύριζε στο μπαρ… Τσιγαρο!] . Αφού τελείωσα τύλιξα το σώμα μου με μία κόκκινη πετσέτα. Έβαλα την πρωινή ενυδατική μου κρέμα και μάζεψα τα μαλλιά μου έναν ατημέλητο κότσο. Όμως πρόσεξα κάτι που μου χάλασε την διάθεση. Ήταν μια όχι πολύ μεγάλη αλλά ορατή μωβ πιπιλιά. Πήρα κατευθείαν την πούδρα και το make-up μου και το κάλυψα. Το αποτέλεσμα ήταν αρκετά ικανοποιητικό!

Αλλά για να είμαι σίγουρη πως δεν θα την δει κανείς άφησα κάτω τα μαλλιά μου και τα χτένισα. Πήγα στην ντουλάπα μου και έβαλα αυτά [δίπλα]. Έπειτα κατέβηκα κάτω και είδα στο τραπέζι πάρα πολλές πεντανόστημες λιχουδιές.

Ε-Τι έγινε; Προς τι τέτοια χαρά ;

Μαμά- Σήμερα αν θυμάσε θα έρθει ο Στέφανος με τον γιό του για να μείνουν μαζί μας.

Ε-Κοίτα δεν θέλω να σου χαλάσω το χατίρι αλλά εγώ θα λείπω… Έχω κανονίσει!!!!

Μ-Όχι Ο/Σ Ο-ΧΙ!!!Σου το είχα πει πριν πολύ καιρό για να είσαι ελεύθερη αυτήν την μέρα !!!!!

Ε-Αμαν ρε μαμά, δεν μπορώ να ξεκανονίσω τώρα…. Υποσχέθηκα στην Ρια να πάμε για τρέξιμο!!!

Μ-αν θες μπορείς να βγεις τώρα και να έρθεις κατά της 12 για να μαγειρέψουμε….

Ε-Τι και άλλα θα μαγειρέψουμε;; Αυτά που έχεις ετοιμάσει δεν φτάνουν;;; Δεν θα έρθει μαμά κανένας στρατός να φάει !!!Τέσσερα άτομα όλο και όλο θα είμαστε!!!!Τεσπα πάω να πάρω αν είναι την Ρια να δω αν την βολεύει!!!!

***

Πήγα πάνω και την πήρα

ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ

Ρ-Έλα ρε … Στον ύπνο σου με έβλεπες;;;

Ε-Ναι ρε… Εσένα έβλεπα και τρόμαξα!

Ρ-Μπράβο ρε ωραία φίλη είσαι!!

Ε-Έλα…. αφού ξέρεις πως σε πειράζω….. Τεσπα ήθελα να σου πω πως το απογευματινό ακυρώνετε γιατί θα μας κατσικοθεί ο Στέφανος με τον γιο του !!!Για αυτό αν θες να πάμε τώρα..

Ρ-Καλή ιδέα αλλά δυστυχώς δεν μπορώ. Με θέλει η μάνα μου για κάτι δουλειές.

Ε-Εντάξει δεν πειράζει…. Θα βγω μόνη μου!!!

Ροκ!!Ααα να ξες θέλω λεπτομέρειες για τον γιο του!!Οκ?

Ε-Οκ!!!Πιστεύω πως θα μου έρθει κανένα κανένα φυτό :S .

Να δω πως θα την παλέψω!!! Τεσπα τα λέμε…ΦΙΛΙΑΑΑΑ

Ρ-Χαχα Φιλιά!

Μόλις έκλεισα το τηλέφωνο κατέβηκα κάτω και ενημέρωσα την μαμά μου και ξανανέβηκα πάνω. Άνοιξα την ντουλάπα μου για να δω τι θα φορέσω. Κατέληξα σε ένα αθλητικό λευκό σορτς μαζί με μία φουξ αμάνικη και έκανα τα μαλλιά μου αλογοουρά! Πήγα στην κουζίνα και αποχαιρέτησα την μαμά μου με ένα φιλί στο μάγουλο.

Μ-Μην αργήσεις!!!!

Ε-Όχι μην ανυσηχείς !!!<3 απάντησα και βγήκα έξω από το σπίτι μου. Κατέβηκα τα λίγα σκαλάκια της εξώπορτας και άρχισα το τζόκιν.

Μετά από αρκετή ώρα σταμάτησα το τρέξιμο και άρχισα [λίγο λαχανιασμένη] το περπάτημα. Ταυτόχρονα ήπια  κάποιες γουλιές δροσερού νερού από το μπουκαλάκι μου.

Καθώς περπατούσα άνετη και ανενόχλητη πέρασα έξω από ένα ανοιχτό γήπεδο του μπάσκετ. Εκεί βρισκόταν μια παρέα αγοριών . Άκουσα κάποια σφυρίγματα αλλά δεν έδωσα σημασεία. Τι λυγούρια Θεέ μου?? σκέφτηκα. Ξαφνικά όμως άκουσα κάτι άλλο……

?-Ο/Σ;;;;;;;;!!!!!

Καινούργιο  κεφάλαιο!!Ποιός θα είναι άραγε;;Ο Ζαυν ή κάποιο άλλο μέρος της ιστορίας μας που μπορεί να τα ανατρέψει όλα;;;;;;;;;

Περιμένω Vote + Comment !!!Ειδικά Comment!!!!!!

*Ελπίζω να σας άρεσε!!!!

KISSESSSSSSS<3<3<3<3<3<3

My stepbrother or ...something more?Where stories live. Discover now