Part 9

1.1K 80 9
                                    

Χ- Χάρρυ, Χάρρυ Στάιλς! μου συστήθικε ο νεαρός που μόλις είχε έρθει μπροστά μου.

E- Ωραίο όνομα ;-)

Χ-Ευχαριστώ :) Εσύ?

Ε-Εγώ, τι?

Χ-Δε θα μου πεις το ονοματάκι σου?

Ε-Μμμ..Θα το σκεφτώ!

Ο Χαρρυ χαμογέλασε με την απάντησή μου και με κοίταξε στα μάτια. Oh God! Τι θεσπέσιο χρώμα που έχουν! Σμαραγδί!

Χ-Αφού δεν μου λες πως σε λένε τι θα έλεγες να μου δώσεις τον αριθμό σου??

Ε-Ορίστε μας??[Σαν πολύ βιαστικός δεν είσαι Χαρούλη? ]

Χ-Πες μου πως δεν άκουσες!

Ε-Όχι άκουσα!!!

Χ-Αφού άκουσες τι λες να μου τον δώσεις.

Ε-Για να σκεφτώ...Μμμ, μάλλον.....Όχι! Έτσι και αλλιώς δεν νομίζω να είναι αναγκαστηκό!

Χ-Εμ.....Φοβάμε πως είναι!!

Ε-Αλήθεια?

Σηκώθηκα από το παγκάκι και στάθηκα μπροστά του. Αυτός είχε σχηματίσει στο πρόσωπό του ένα χαμόγελο και κοιτιόμασταν.

Με τα δεξιά μου δάχτυλα τον έσπρωξα ελαφρώς στον αριστερό του ώμο και μετακινήθικε λίγο. Πέρασα από δίπλα του και πήγα να κάτσω σε ένα άλλο παγκάκι για να περιμένω την Ρία. Ο Χάρρυ με ακολούθησε.

Ε-Επιμένεις από ότι βλέπω!??

Χ- *χασκογέλασε* Ναι!

Ε-Οκαυ, να μην σου χαλασω το χατίρι!

Άπλωσα το χέρι μου προς το μέρος του, για να μου δώσει το κινητό του. Μου το έδωσε και πληκτρολόγισα ''τον αριθμό μου''. Τον κοίταξα χαμογελόντας και του το έδωσα πίσω.

Ε-Ορίστε. Πάρε όποτε θες!

Χ-Ευχαριστώ! Όμως, μάλλον δεν σκέφτηκες πως δεν έπρεπε να αποθηκεύσεις τον αριθμό σου με το όνομά σου!Γτ έτσι θα αποκαλυβόταν πως σε λένε!

Ε-Και ποιος σου είπε πως τον αποθήκευσα με το όνομά μου? :)

Χ-Ε, τότε..πως.. έλεγε καθώς έψαχνε στις επαφές του..

Ε-Είναι στην αρχή!

Χ-Ααα.... Πήγε ξανά στην αρχή και συνηδιτοποίησε πως μια επαφή είχε αποθηκευτή με ένα '' ? ''

Χ-Είσαι παμπόνηρη!

Ε-Το έχω αυτό! Α αα να και η Ρία.

Σήκωσα το χέρι μου στον αέρα και την χαιρέτησα. Έπειτα σηκώθηκα από το παγκάκι και άρχισα ν απερπατάω προς το μέρος της. Κάποια στιγμή γύρισα και είναι είπα ένα ''γεια'' στον Χάρρυ όπου με κοιτούσε.

My stepbrother or ...something more?Where stories live. Discover now