Το αυτοκίνητο άρχισε να κινήτε και με τον Χάρρυ μιλούσαμε για μία ταινία από είδε πρόσφατα και δεν κατάλαβε το νόημα.
Χ-Α δηλαδή βλακία ήταν!
Ε-Έλα τώρα, την έχω δει και εγώ και έχει πολύ ωραία νοήματα.
Χ-Αλήθεια που ακριβώς? Όταν τους βρήκε η μάνα του τον εναν νεκρό και την γυναίκα του σε κομμα, όταν η γυναικα του ξυπνάει μετά από δυο μέρες και της λένε πως είναι έγκυος ή όταν αποφασίζει να κρατήσει το παιδί και ο μονός που της συμπαραστέκεται είναι ο αδερφός του άνδρα της;;
Ε-Κοιτα είναι και ο κάθε άνθρωπος πως την αντιλαμβάνεται. Πόσο συναίσθημα του βγάζει, πόσο ταυτίζεται με την πρωταγωνίστρια πόσο
Χ-Οκαυ οκαυ μην συνεχίζεις καταλαβα!!
Ε-Τι καταλαβες??
Χ-Πως μόλις πάρεις το πτυχίο σου ως δικηγόρος πρεπςι να σε προσλαβουν οι παραγωγοί αυτης της ταινιας για να κανεις πλήση εγκεφάλου με τα χιλιάδες θετικά επιχειρήματά σου στα άτομα που δεν άρεσε η ταινία!!!
Ε-Άιντε από εδώ ρε!!! Απαντησα και καλά πειραγμένη ενώ τον σκουντηξα ελαφρώς στο μπράτσο.
Χ-Αουτς!
[...]
Έσβησε την μηχανή του αυτοκινήτου και με κοίταξε.
Χ-Κατεβαινουμε??
Ε - Αμέ!!!
Μπήκαμε στην κρεπερή και παραγγείλαμε. Κοίταξα τριγύρω.. Οι πελάτες ήταν λίγοι και μεγάλης ηλικείας. Το περιβάλλον φιλικό και οικίο ενώ τα χρώματα του μαγαζιού σου μεταδίδουν
ένα κύμα γαλήνης. Αλλά όχι σε εμένα... Εδώ ερχόμουν πολύ συχνά με τον Τομ. Τόσες ωραίες αναμνήσεις αλλά και αρκετές άσχημες άρχισαν να ξυπνάνε μπροστά στα μάτια μου.
Σαν τώρα θύμαμε τον Τομ να μπαίνει στο μαγαζί με νεύρα και εγώ να κάθομαι στο τραπέζι μπροστά από το παράθυρο. Με είχε στίσει σαράντα λεπτά και αντί να είμαι εγώ έτσι ήταν αυτός! Τσακωθήκαμε άσχημα και σηκώθηκα έφυγα. Όταν πήγα στο σπίτι μου άρχισα να κλαίω..Δεν ήταν η πρώτη φορά που τσακωνόμασταν. Για την ακρίβεια δεν ήταν η πρώτη φορά που τσακωνόμασταν τόσο άσχημα! Απο εκείνη την μέρα και μετά για τρείς μέρες δεν μιλούσα με κανέναν και δεν έκανα τίποτα! Καθόμουν κοιτούσα το ταβάνι κλαίγοντας.. Μου είχε πει βαριές κουβέντες και οι υποψίες μου πως με κερατώνει είχαν αρχίσει να επιβεβαιώνονται.
Ε βέβαια όμως εγώ σαν βλάκας πίστευα σε αυτόν και στην σχέση μας. Πίστευα πως θα άλλαζε και πως θα ήμασταν μαζί μέχρι και τώρα, πως με αγαπούσε! Άρχισα να βουρκώνω. Κοίταξα αμέσως αλλού και έπαιξα τα μάτια μου ώστε να εξαφανιστούν τα δάκρυα που είναι έτοιμα να δραπετεύσουν από τις άκρες των ματιών μου.
STAI LEGGENDO
My stepbrother or ...something more?
FanfictionΣτην ζωή κάνουμε πολλά λάθη. Τα λάθη, βέβαια, είναι ανθρώπινα..Σωστά; Τι γίνεται όμως με τις επιπτώσεις αυτών των λαθών; Ή μάλλον ας αναρωτηθούμε καλύτερα.. Τι γίνετε όταν η μοίρα μας παίζει βρόμικα παιχνίδια; Τότε πρέπει να τα βγάλεις πέρα μόνος...