Άκουσα το πόμολο της πόρτας του μπάνιου να κατεβένει και η πόρτα άνοιξε.
Μ-Ο.σ είμαι με την πλάτη γυρισμένη και κρύβω τα μάτια μου με το αριστερό μου χέρι. Μια ερώτηση μόνο. Έχεις κανονίσει κάτι για σήμερα?
Ε-Δεν νομίζεις πως θα μπορούσες να με ρωτήσεις και αφού έβγενα?
Πάλι καλά που η μπανιέρα έχει κουρτίνα!
Μ-Πες μου έχεις?
Ε-Όχι.
Μ-Ωραία. Άκουσα την πόρτα να κλείνει και ένας αναστεναγμός ανακούφισης γλίστρησε από το στόμα μου. Μα καλά τόσο ανάγκη ήταν να μου μιλήσει όσο έκανα μπάνιο? Και στην τελική δεν μου είπε καν τον λόγο που θέλει να μάθει αν έχω κάτι σήμερα!
Τύλιξα το σώμα μου με μια πετσέτα και τα μαλλιά μου το ίδιο. Φόρεσα τα ρούχα που είχα επιλέξει από πριν και άρχισα να στεγνώνω τα μαλλιά μου.
Όταν τελείωσα πήγα στην κουζίνα για πρωινό. Εκεί ήταν ο Μάικ και η Αλίκη. Ο μπαμπάς μου, κλασικά ήταν στο γραφείο.
Αλ-Λοιπόν Ον.σ σου ετοιμάσαμε κάτι.
Μ-Ναι, σου ετοιμάσαμε μια έκπληξη για σήμερα.
Ε-Πρέπει να ανησυχώ ή να χαίρομαι.
Μ-Μάλλον το 2ο!
Ε-Μάλιστα.. Και πότε θα την δω αυτήν την... έκπληξη?
Αλ-Σε λίγο!
Ε-Οκαυ..
Συνεχίσαμε να τρώμε το πρωινό μας όμως προσωπικά ένιωθα αρκετά άβολα. Αυτό οφειλόταν και στις πονηρές ματιές που μου έριχνε ο Μάικ αλλά και επειδή σκεφτόμουν πως όταν μπήκε στο μπάνιο θα μπορούσε να μην έχει κλειστά τα μάτια του. Αν και δεν ξέρω αν αυτό είναι αλήθεια!
Μ-Λοιπόν πάμε?
Αλ-Πάω να ντυθώ και μετά φεύγουμε! Μας είπε και ανέβηκε πάνω.
Ε-Θες κάτι?
Μ-Παρακαλώ?
Ε-Λέω.. Θες κάτι και με κοιτάς έτσι?
Μ-Εγώ? Όχι.
Ε-Οκαυ... Τότε σταματά! Σηκώθηκε και ήρθε έκατσε δίπλα μου.
Μ-Ώστε ο Χάρρυ δεν είναι εδώ.
Ε-Ναι, δεν είναι.
Μ-Ωραία... Άντε πάνε να ετοιμαστείς γατί σε λίγο φεύγουμε. Μου είπε πλησιάζοντας λίγο τα πρόσωπα μας.
Ε-Σωστά! Έφυγα γρήγορα από την κουζίνα και πήγα στο δωμάτιο 'μου'.
Τι ήταν τώρα αυτό? Μα καλά τι σκατά κάνει? Σαν πολύ δεν ξεθάρεψε ο Μάικ? Και εγώ που δεν τον είχα για τέτοιο.
YOU ARE READING
My stepbrother or ...something more?
FanfictionΣτην ζωή κάνουμε πολλά λάθη. Τα λάθη, βέβαια, είναι ανθρώπινα..Σωστά; Τι γίνεται όμως με τις επιπτώσεις αυτών των λαθών; Ή μάλλον ας αναρωτηθούμε καλύτερα.. Τι γίνετε όταν η μοίρα μας παίζει βρόμικα παιχνίδια; Τότε πρέπει να τα βγάλεις πέρα μόνος...