Part 36

702 45 40
                                    

Στο τέλος έχω 2 πολύ σημαντικά πράγματα να σας πω, σας παρακαλώ κοιτάξτε τα. Ευχαριστώ

Πήρα μία βαθιά ανάσα κοιτώντας με στον καθρέφτη. Θα γινόμουν όπως πριν.. Όπως στην αρχή! Θα έβγαζα στην επιφάνεια τον παλιό μου εαυτό. Αυτόν που είναι σκληρός και απότομος με τους άλλους έκτος από κάποιους που αποτελούν εξαίρεση. Ο εαυτός μου που δεν κάθετε να σπαταλάει την ώρα τρέφοντας αισθήματα για τον άλλον. Αυτόν τον εαυτό!! Ένιωσα μέσα μου αμέσως κάτι να αλλάζει. Ένιωθα κάτι από μέσα μου να σκληραίνει. Μάλλον αυτό που μόλις είχε γίνει θρύψαλα, ξανά! Η καρδιά μου.

Βγήκα από το μπάνιο και ξεκλείδωσα την πόρτα του ξενώνα. Το βλέμμα μου απευθείας έπεσε πάνω στην εξώπορτα είχε φύγει.. αυτή.

Χ-Μωρό μου να σου εξηγήσω.
Γύρισα απότομα και τον χαστούκισα με όλη μου την δύναμη κάνοντας το μάγουλο του να γίνει κόκκινο και το χέρι μου να τσούξει. Δεν με ένοιαζε όμως, η καρδιά μου πονούσε πιο πολύ.

Χ-Μου άξιζε αυτό. Σήκωσα σε κλάσματα δευτερολέπτου και το άλλο χέρι μου και το προσγείωσα με την ίδια δύναμη και στο άλλο του μάγουλο κοκκινιζοντάς το και αυτό.

Ε-Ήξερες γαμώτο τι πέρασα! Ήξερες πάρα πολύ καλά τι πέρασα με τον Τομ!! Μου υποσχέθηκες κάτι, πως θα κάνεις τα πάντα για να τον ξεπεράσω και να ξεχαστώ από αυτόν. Πως δεν θα με πληγώσεις. Αθέτισες την υπόσχεση σου τότε με την αεροσυνοδό. Σου έδωσα άλλη μία ευκαιρία. Άλλη μια γαμημένη ευκαιρία γιατί δεν ήθελα να τελειώσει έτσι! _Ένιωσα τα μάγουλα μου να υγρένωνται από τα δάκρυα που άρχισαν να τρέχουν_ ΕΣΥ ΟΜΩΣ ΚΑΤΑΧΡΕΣΤΗΚΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ!

Χ-Μα μωρό μου να σου εξηγήσω, δεν έγινε έτσι όπως το φαντάζεσε!

Ε-ΜΗ! Μην ξανά τολμήσεις και με αποκαλέσεις έτσι. ΜΗ ΞΑΝΑ ΤΟΛΜΗΣΕΙΣ! Όσο για το τι φαντάζομαι δεν είσαι ικανός να ξέρεις!!!

Τα χέρια του φυλάκισαν τους ώμους μου με δύναμη φέρνοντας με πιο κοντά του. Αηδιαστικά πολύ κοντά του.

Χ-Θέλω να με ακούσεις. Είπε τροποποιώντας την φωνή του σε πιο ερωτική.
Ε-Τι να ακούσω ρε Χάρρυ? Τις μαλακίες που θα μου αραδιάσεις? ΝΑ ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙ! Συνεχισα φωνάζοντας.

Προσπάθησα να φύγω από το κράτημα του αλλά ήταν άδικη η προσπάθεια μου, ξαναπλησίασε κοντά το πρόσωπό του με το δικό μου. Πλάγιασε το κεφάλι του και ένιωσα τα χείλη του να ακουμπάνε πάνω στα δικά μου. Γύρισα πέρα δώθε το κεφάλι μου προσπαθώντας να το αποφύγω.

My stepbrother or ...something more?Where stories live. Discover now