Part 20

780 51 14
                                    

Στ-Λοιπόν, τώρα το καλοκαίρι έχετε σκεφτεί τι θέλετε να κάνετε? Μας ρώτησε ο Στέφανος καθώς καθόμασταν όλοι μαζί στο σαλόνι.

Ε-Εγώ ναι!

Στ-Ωραία...Θα ήθελες να μας πεις?

Ε-Ναι! Λοιπόν υπάρχουν δύο... Ή μάλλον τρείς περιπτώσεις! Η μια είναι να πάω στην Ελλάδα με την Ρια και την Ολίβια για όλο το καλοκαίρι, όπως συνήθως! Η δεύτερη είναι να πάω στην Ελλάδα μέχρι τέλη Ιουλίου πάλι με τα ίδια άτομα (εντάξει και με τον Χάρρυ μάλλον αλλά αυτά δεν τα λέμε!) και η τρίτη περίπτωση είναι να πάω Ελλάδα δύο εβδομάδες και μετά να πάω άλλες δύο εβδομάδες (με τον Χάρρυ μονο, αλλά ούτε αυτό το λέμε!) στην Νέα Υόρκη όπου θα δω και τον μπαμπά μου!

Στ-Αχα! Μια χαρά...! Το σίγουρο είναι πως θα πας Ελλάδα!

Ε-Και Νέα Υόρκη! Δεν ξέρω μου έλειψε ο μπαμπάς και θέλω να πάω να τον δω!

Στ- Okay!Εσύ Ζαυν?

Ζ-Εγώ θα πάω με τα παιδιά διακοπές ή στους Καναρίους νήσους όπως συνήθως ή σε κανένα άλλο μέρος, δεν ξέρω. Πάντως θα είμαι εδώ τουλάχιστον τρεις εβδομάδες!

Στ-Καλα!

Μαμά-Και εμείς με τον Στέφανο έχουμε ένα πρόγραμμα.. . Στα ξαφνικά άρχισε να ακούγεται το Neon lights της Demi Lovato. Το έβαλα χθες για ringtone.

Ποιος καλός άνθρωπος με πέρνει και θα με σώσει απο την μάνα μου που θα μας περιγράψει με ανατριχιαστικές λεπτομέριες το καλοκαίρι της με τον Στέφανο?

Κοίταξα την οθόνη ''Χάρρυ'' . Αμέσως το πρόσωπό μου φωτίστηκε και έφυγα απο το σαλόνι για να απαντήσω!

Ε-Ελα Χάρρυ μου!

Χ-Τι κάνει το μωρό μου?

Ε-Καλά... Εδω οικογενειακό συμβούλιο! Πεθάνω από την βαρεμάρα!

Χ-Μμμ,θα ένοιωθες καλύτερα αν ερχόμουν στις έξι να σε πάρω για να πάμε κάπου οι δυο μας?

Ε-Ναι!

Χ-Να είσαι έτοιμη!

Ε-Κατσε Χάρρυ, τι να βάλω?

Χ-Ότι θες!

Ε-Που θα πάμε?

Χ-Έκπληξη!

Ε-Εεεελα μια βοήθεια!

Χ-Μου είπες πως σου αρέσει πολύ να πας εκεί!

Τερματισμός κλήσης

Ε-Κάπου που μου αρέσει πολύ! Μάλιστα... Μονολόγισα ακουμπόντας ρυθμικά το κινητό μου στο σαγόνι μου και ξαναπήγα στο σαλόνι.

My stepbrother or ...something more?Où les histoires vivent. Découvrez maintenant