Part 19

736 52 13
                                    

Τον παρατήρισα για λίγο. Κάποιες από τις μπούκλες του ήταν κολλημένες πάνω στο πρόσωπό του. Τα χείλη του μισάνοιχτα και πέρνοντας ''βαθιές'' αναπνοές με κοιτούσε έχοντας ένα ελαφρό χαμόγελο. Του ανταπέδωσα το χαμόγελο. Έπεσε ησυχία για λίγο.. Μόνο κοιτιώμασταν.

Με πλησίασε παραμερίζοντας μία βρεγμένη τούφα μαλλιών από το προσωπο μου.

Χ-Είσαι πολύ όμορφη!

Ε-Σε ευχαριστώ.... Και εσύ!

Χ-Όχι σαν εσένα... Απάντησε και με φίλησε.

Όταν το φιλί μας τελείωσε με κοίταξε ζεστά και πήρε τον λόγο.

Χ-Ο/σ, το ξέρω πως είπαμε να είμαστε μόνο φίλοι αλλά δεν μπορώ.. Δεν μπορώ να είμαστε απλός φίλοι... Καλύτερα να μην είμαστε τίποτα, παρά να σε έχω δίπλα μου και να σε ερωτεύομαι μέρα με την μέρα πιο πολύ!. .. Αυτό που λέω με πονάει γιατί θέλω να είσαι δική μου αλλά..

Έσκυψε το κεφάλι του, φαινόταν πως κάθε λέξη που έβγενε από το στόμα του τον πονούσε. Όσο πονούσε και εμένα.Δεν ήθελα να τον χάσω.. Του σήκωσα ελαφρώς το πρόσωπο για να έχουν τα μάτια μας επαφή. Έφερα σιγά σιγά τα πρόσωπά μας κοντά και τον φίλισα. Του ήρθε απότομο, αλλά μετά κατάλαβε.

Ε-Χάρρυ δεν θέλω να ήμαστε απλά φίλοι. Θα μου πεις πως άλλαξα γνώμη σε μια μέρα. Εε καθήσα και το σκέφτηκα. Μου αρέσεις πολύ και δεν σε βλέπω σαν έναν απλό φίλο! Αν σε έβλεπα δεν θα σου ζητούσα να βγούμε τώρα το πρωί.. Έχω βγει με αρκετά αγόρια αλλά δεν βγήκαμε πάνω απο μια φορά! Γιατί απλούστατα ήταν '' ψεκάστε σκουπίστε τελειώσαμε'' (όποια δεν κατάλαβε τι σημαίνει με ρωτάει στα σχόλια!). Ήθελαν να βγουν μαζί μου για να πάρουν κάτι. Όταν καταλάβενα κάτι τέτοιο τους σούταρα! Όπως σκόπευα να κάνω και εσένα γιατί κάτι τέτοιο κατάλαβα πως ήθελες τελικά όμως δεν είσαι έτσι! Αποδείχτηκε πως είσαι ένα πολύ καλό άτομο με πολλά ενδιαφέροντα.

Χ-Δηλαδή?

Ε-Τι δεν κατάλαβες?

Χ-Θέλεις να.. Είμαστε μαζί?

Ε-Ναι!

Μου χαμογέλασε πλατιά και εμφανίστηκαν τα χαριτομένα του λακάκια. Με φίλησε στο στόμα ενώ σύγχρονος το χέρι του με έπιασε από την μέση έτσι ώστε να έρθουμε πιο κοντά.

Η βροχη είχε σταματήσει. Εγώ με τον Χάρρυ φιλιόμασταν ακόμη μέχρι που χτύπησε το κινητό μου.

Ε-Ναι?... Έλα Ρία!....... Ναι με διακόπτεις απο κάτι σημαντικό άλλα πες μου... Αχα... Αχα... Αχα! ....Και που ήστε?.. Α οκαυ, θα περάσω αν είναι σε μισή ωρίτσα! Άντε φιλιά!

My stepbrother or ...something more?Where stories live. Discover now