Ζ-Αα..Δηλαδή το μετάνιωσες;
ΟΧΙ! Ηταν ενα απο τα καλυτερα πραγματα που εχω κανει ποτε ΜΟΥ!!!!! Ποσο θέλω να με αγκαλιάσει και να με κανει να φωνάζω το όνομα του!! Γαμώτο γτ πρεπει να κυκλοφορεί χωρίς μπλούζα;;;
Ε- Ναι! Πιο πολύ δν γίνεται!! Απάντησα προσπαθώντας να μην δείξω πως λέω ψέματα.. Φφ μισούσα τον εαυτό μου οτάν έλεγα ψέματα!!
Ζ-Αα, οκαυ! Απάντησε λυπημένος και τοτε ακούστηκε η κόρνα του αυτοκίνητου.
Zayn's POV
Ζ- Σε περιμένει ο φίλος σου, μην τον στήσεις... της είπα οτάν άκουσα την κόρνα ενώς αμαξιού. Κοίταξα απο το παράθυρο και όντως ηταν το αυτοκίνητο που την έφερε χθες.
Ε-Φεύγω, θα γυρίσω σε κανά δυωρο λογικά!
Ζ-Γεια...
Βγήκε απο την εξώπορτα χαμογελώντας και άνοιξε την πόρτα του αυτοκίνητου. Το αμάξι έφυγε και εγώ κατέβηκαν στην κουζίνα για πρωινό. Ρε κάτσε να πάρω τον Νιαλλ μπας και βγούμε εξω για καφέ... Πληκτρόλογισα τον αριθμο του και εκεί που ήμουν έτοιμος να τον καλέσω ακούστηκε το κουδούνι.
Ζ-Γαμώ την τύχη μου γαμώ πρωινιάτηκα αν είναι κανένας διαφημιστής τον πήρε και τον σήκωσε!!!
Πηγά και άνοιξα την πόρτα. Μπροστά μου είδα μια κοπελα πολύ όμορφη στην ηλικία μου περιπου η οποία ηταν απορροφημένη στο κινητό της.
Ζ- Καλημέρα...
Ρια- Καλημέρα μήπως είναι εδώ... σήκωσε το βλέμμα της και γούρλωσε τα ματια της. Aaah ξέχασα πως είμαι μονο με μια κατινή φόρμα.
Ρ-Η Ο/ς ;;
Ζ- Εμ, μόλις έφυγε με εναν φιλο της..
Ρ-Αχα...
Ζ- Εμ, θες κάτι άλλο;
Ρ- Όχι, είσαι ο Ζαυν;
Ζ- Ναι, εσύ πρεπει να είσαι η Ρια, η κολλητή της Ο/σ. Δώσαμε τα χέρια και δν σταμάτησε να χαμογελάει
Ρ-Ναι! Δεν το πιστεύω, σου μίλησε για εμένα;
Ζ- Ουτε καν.. Φωτο που είστε μάζι απλός είδα στο δωμάτιο της..Θες να περάσεις;
Ρ- Γιατί όχι!
Μπήκαμε μέσα και καθήσαμε στο σαλόνι. Νομιζω πως θα μπορέσω να την ψαρέψω να μου πει κάποια πραγματα για τον κύριο Χάρρυ. Για να δουμε!
Ζ- Λοιπον, είσαι πολλά χρόνια με την ο/σ φιλη;
Ρ-Ναι, απο το δημοτικό! Είμαστε κολλητές, απλος παραξενευτηκα που δεν μου ειπε πως θα βγει με τον Χαρρυ..
VOUS LISEZ
My stepbrother or ...something more?
FanfictionΣτην ζωή κάνουμε πολλά λάθη. Τα λάθη, βέβαια, είναι ανθρώπινα..Σωστά; Τι γίνεται όμως με τις επιπτώσεις αυτών των λαθών; Ή μάλλον ας αναρωτηθούμε καλύτερα.. Τι γίνετε όταν η μοίρα μας παίζει βρόμικα παιχνίδια; Τότε πρέπει να τα βγάλεις πέρα μόνος...