Part 35

712 47 35
                                    

Harry's POV

Όλες αυτές τις μέρες που η Ον.σ ήταν Ελλάδα η μόνη επαφή μας ήταν όταν σχολίαζα κάποια της φωτογραφία στο instagram ή στο facebook. Ναι ναι τοοοσο στενή επαφή.

Σήμερα παντρεύεται ο θείος μου με της μαμάς της και από το πρωί ετοιμάζομαι μαζί με την Gemma.. άλλη μία υποχρέωση.

Harry's POV END

Έκλεισα την βρύση και τυλίχτικα με μία μπλε σκούρη πετσέτα. Δεν το πιστεύω πως έφτασε αυτή η μέρα!!! Νιώθω λίγο νευρική, ούτε εγώ να παντρευόμουν!

Πήγα στο δωμάτιο μου, βασικά στο προσωρινό μου δωμάτιο, όπου δεν είναι κάποιο άλλο πέρα από τον ξενώνα! Ναι το πήρα απόφαση πως δεν θα ξανακοιμηθώ μαζί με τον Ζαυν μέχρι να φύγω στην Νέα Υόρκη. Όταν φύγω, έτσι κι αλλιώς δεν θα είμαστε μαζί.

Πήρα στα χέρια μου την κρεμάστρα με το φόρεμα μου και αφού το ξεκρέμασα, πολύ προσεκτικά το φόρεσα. Είναι υπέροχο! Τα μακριά μου μαλλιά απελευθερώθηκαν από το γκλαμερ όπου τα είχα πιασμένα για να μην βραχούν και έπεσαν σχηματίζοντας όμορφες καστανόξανθες μπούκλες.

Έβγαλα τις καινούργιες μου γόβες από το κουτί τους και τις φόρεσα. Στην συνέχεια κάθησα στο σκαμνάκι της τουαλέτας (το έπιπλο) και άπλωσα όλα μου τα καλλυντικά. Χμ.. Κάτι προς το φυσικό make up όπου θα περιέχει μέσα τα γήινα χρώματα θα ταιριάζει γάντι. Σκέφτηκα και συγκέντρωσα μπροστά μου αυτά που θα μου χρειάζονταν.

[...]

Βγήκα από το αυτοκίνητο που μόλις είχε παρκάρει δίπλα από την εκκλησία. Έπρεπε να έρθουμε πιο νωρίς από την νύφη για να σταθούμε δίπλα στον γαμπρό. Το ότι θα ήμουν μπροστά και στον γάμο της μαμάς μου δεν το περίμενα! Από δίπλα μου περπατούσε καμαρωτός ο Ζαυν μαζί με μία κοπέλα. Την προσωρινή του κοπέλα. Νομίζω την λένε Σαμπρίνα αλλά δεν είμαι σίγουρη.
Όμως για αυτό που είμαι απολύτως σίγουρη είναι πως το φόρεμα της μάζεψε στο πλύσιμο διότι κανείς λογικός άνθρωπος δεν βάζει 'μπλούζα' για να πάει σε γάμο. Γιατί αυτό δεν το λες ούτε καν μίνι φόρεμα! Επίσης φαίνεται υπερβολικά ψεύτικη. Πιο ψεύτικη και από την Barbie!

Καθήσα από τα δεξιά του γαμπρού και με υπομονή, πάνω από όλα, περίμενα μαζί με τους υπόλοιπους το αυτοκίνητο της νύφης. Πφφφ.. Σαν πολύ δεν αργούν? Το βλέμμα μου αποσπάστηκε από ένα ζευγάρι πράσινα μάτια και τότε ακούστηκαν κόρνες.

[...]

Να ζήσετε, να τους χαίρεστε, ότι επιθυμήτε, να σας έρθουν όλα δεξιά.. Και πολλές άλλες ευχές έπεφταν βροχή όταν περνούσαν από μπροστά μας οι καλεσμένοι για να μας πιάσουν το χέρι. Μέχρι και με πολλούς απογόνους άκουσα να λένε! Έλεος!!! Δεν λέω η μαμά μου είναι μικρή ακόμη απλός... Είναι περίεργο. Λες να αποκτήσω αδερφάκι στα 18 μου?

My stepbrother or ...something more?Where stories live. Discover now