Τα χείλη του άρχισαν να ρουφάνε τα δικά μου και η ένταση μεταξύ μας όλο και αυξανόταν. Το φιλί μας εξελίχθηκε σε ένα παθιασμένο γλωσσόφυλλο στο οποίο οι γλώσσες μας είχαν πρωταγωνιστικό ρόλο. Ένιωθα μέσα μου κάτι να εκρήγνυται και ήξερα πως και αυτός αναστατωνόταν όλο και περισσότερο με τα φιλιά μας.
Z-Πάμε να φύγουμε.. είπε κοφτά, φανερά ζαλισμένος από την χημεία που είχαμε. Ήθελα τόσο πολύ να φύγουμε μαζί, ένιωθα ότι είχε πάρει τον έλεγχο από όλο μου το σώμα. Μα.. Η Rita!
Ο Zayn έπιασε το χέρι μου και αρχίσαμε να στριμωχνόμαστε μέσα στον κόσμο. Αμέσως αναζήτησα την Rita με τα μάτια μου. Ήταν ακόμη στο τραπέζι και δίπλα της ήταν ο..Mike; Ήταν που το τελείωσε, σκέφτηκα και χαμογέλασα. Τράβηξα το χέρι του Zayn ο οποίος με κοίταξε απορημένος.
M-Δώσε μου ένα λεπτό. Κατευθύνθηκα προς το τραπέζι, πήρα την τσάντα μου και είπα στην Rita ότι θα επιστρέψω σε καμία ώρα περίπου. Εισέπραξα ως απάντηση ένα καταφατικό νεύμα σε συνδυασμό με ένα πονηρό βλέμμα.
Βγήκαμε έξω και αρχίσαμε να απομακρυνόμαστε από το κλαμπ κατευθυνόμενοι σε ένα πάρκινγκ. Μπήκαμε στο ανσασερ του πάρκινγκ, ο Zayn πάτησε το -2 και χωρίς να χάσει άλλο χρόνο με κόλλησε στον καθρέφτη και άρχισε να με φιλάει. Τα χέρια του είχαν κλειδώσει την μέση μου και σιγα σιγά γλιστρούσαν στον κώλο μου. Εγώ τον κρατούσα σφιχτά από τον σβέρκο και με μια του ώθηση σήκωσα τα πόδια μου και τα τύλιξα ελαφρώς γύρω του. Το φόρεμά μου είχε ανέβει αρκετά ενώ ταυτόχρονα ένιωθα τον ανδρισμό του να έχει πρηστεί.
Z-Γαμώτο.. Αναφώνησε ακούγοντας τις πόρτες του ασανσέρ να ανοίγουν. Αρχίσαμε να κατευθυνόμαστε προς ένα μαύρο Mercedes. Το καλίγραμμο σώμα μου ακούμπησε πάνω στην πόρτα του αυτοκινήτου χωρίς να χάσουν τα χείλη μας επαφή. Τα χέρια του κρατούσαν δυνατά τους μηρούς μου καθώς έσκυψε στο αφτί μου και μου το δάγκωσε ελαφρώς χαϊδεύοντας το αμέσως μετά με την γλώσσα του.
Z-Θέλω να σε κάνω να φωνάζεις το όνομά μου.. Μου ψιθήρησε και άρχισε να αφήνει ένα μονοπάτι από φιλιά κατά μήκος του λαιμού μου. Όλο μου το σώμα είχε μουδιάσει. Ο Zayn άφησε την τιράντα του αριστερού ώμου μου να πέσει στο πλάι και συνέχισε να με φιλάει. Μόλις έφτασε στο σκίσιμο του φορέματος στο στήθος μου σήκωσε τα μάτια του και με κοίταξε.
YOU ARE READING
My stepbrother or ...something more?
FanfictionΣτην ζωή κάνουμε πολλά λάθη. Τα λάθη, βέβαια, είναι ανθρώπινα..Σωστά; Τι γίνεται όμως με τις επιπτώσεις αυτών των λαθών; Ή μάλλον ας αναρωτηθούμε καλύτερα.. Τι γίνετε όταν η μοίρα μας παίζει βρόμικα παιχνίδια; Τότε πρέπει να τα βγάλεις πέρα μόνος...