Ε-Καλά μπαμπά σταματά. Δεν χρειάζεται να μάθει ο Χάρρυ όλα τα ντροπιαστικά πράγματα που έκανα πιο μικρή! Του είπα πειραγμένη ενώ σύγχρονος του χάρησα ένα χαμόγελο. Σκούπησα την άκρη των χειλιών μου με την άσπρη πετσετούλα που μας είχαν φέρει πριν το φαγητό και την ξανά ακούμπησα στο τραπέζι.
Μπ-χαχαχα Χάρρυ σου είπα το άλλο που πήγε να καταπιεί κέρματα όταν ήταν 4ων?
Ε-Οκαυ νομίζω πως ήρθε η στιγμή να φύγουμε!
Ο Χάρρυ με κοίταξε γλυκά και μου έπιασε το χέρι.
Χ-Ναι ήταν μια κουραστική μέρα και όλοι νομίζω πως χρειαζόμαστε ξεκούραση.
Σηκωθήκαμε από το τραπέζι και βγήκαμε έξω από το εστιατόριο. Είχαμε έρθει με τον μπαμπά μου οπότε δεν χρειαζόταν να καλέσουμε ταξί.
Κάθησα δίπλα από τον Χάρρυ στα πίσω καθίσματα του αυτοκινήτου ενώ η Αλίκη κάθησε στην θέση του συνοδηγού παρά τις προσπάθειες της να με πείσει να καθήσω εγώ εκεί.
Σε όλο τον δρόμο ο μπαμπάς μου με τον Χαρρυ μιλούσαν. .Νομίζω για ποδόσφαιρο αλλά δεν είμαι απόλυτα σίγουρη μιας και είμαι εξαντλημένη. Ακούμπησα το κεφάλι μου στον ώμο του Χάρρυ ενώ το χέρι του μου χάιδευε λιγο πιο πάνω από το γόνατο, το μπούτι μου.
[...]
Αλ-Καληνύχτα παιδιά.
Ε+Χ-Καληνύχτα.
Μπ-Ότι χρειαστείτε φωνάξτε.
Ε-Οκαυ καληνύχτα μπαμπά μου♡
Του έδωσα μία μεγαααλη αγκαλιά και τον φίλησα στο μάγουλο. Ύστερα αγκάλιασα και την Αλίκη και αποχωρίσαμε όλοι στα δωμάτια μας.
Χ-Πως πέρασες? Με ρώτησε καθώς φορούσα τις πιτζάμες μου.
Ε-Εαν εξαιρέσεις όλες αυτές τις "ιστοριούλες" που σου είπε ο μπαμπάς μου σχετικά με εμένα καλά ήταν!
Χ-Οοο έλα τώρα! Ντράπηκες?
Ε-Απλός δεν είναι ωραίο το αγόρι σου να μαθένει ό,τι έχεις κάνει μικρή. ..
Χ-Εγώ το βρίσκω πολύ ωραίο. Είπε και με έπιασε από την μέση.
Ε-Είσαι προβληματικός, για αυτό!
Χ-Εγώ? Προβληματικός? Ρώτησε πειραγμένος ενώ γούρλωσε τα μάτια του. Κοίταξα γύρω στο δωμάτιο απορημένη.
Ε-Βλέπεις κανέναν άλλο?
Αυτό ήταν! Ο Χάρρυ με έσπρωξε στο κρεβάτι και ανέβηκε από πάνω μου.
VOUS LISEZ
My stepbrother or ...something more?
FanfictionΣτην ζωή κάνουμε πολλά λάθη. Τα λάθη, βέβαια, είναι ανθρώπινα..Σωστά; Τι γίνεται όμως με τις επιπτώσεις αυτών των λαθών; Ή μάλλον ας αναρωτηθούμε καλύτερα.. Τι γίνετε όταν η μοίρα μας παίζει βρόμικα παιχνίδια; Τότε πρέπει να τα βγάλεις πέρα μόνος...