Part 26

659 51 10
                                    

Harry's POV

Άκουσα ένα τηλέφωνο να χτυπάει χωρίς σταματημό.  Άνοιξα τα μάτια μου και είδα την Ο/σ να τυλίγει ένα σεντόνι γύρο από το τόσο ωραοίο γυμνό της σώμα.

Μα ποιος είναι πρωί πρωί?  Έχει πλάκα να είναι καμιά Ρια..Τεσπα ας σηκωθώ μιας και ξύπνησα....

Πήγα στο μπάνιο, ξέπλυνα τρεις φορές το πρόσωπό μου και έπλινα τα δόντια μου.

Άρχισα να κατεβένω τα σκαλιά όταν άκουσα την συνομιλία του κοριτσιού μου.

Ε-Μου λείπεις♥........ Ναι! Ενοείτε θα έρθω!....... Οκαυ!! =) Ανυπομωνώ να σε δω!Φιλάκια♥ Ναι και εγώ σε αγαπάω! Γειά.

Μα τι στο διάλο γίνεται? Γύρισε προς το μέρος μου και φώναξε τρομαγμένη.

Ε-ΑΑΑΆΑΑΑΑ ΧΑΡΡΥ ΓΑΜΩ ΜΕ ΤΡΟΜΑΞΕΣ!

Χ-Καλημέρα!

Ε-Φιου.. Καλημέρα♥ Ανέβηκε ως το σκαλί μπροστά μου και με φίλησε γλυκά στο στόμα. Αποκλείεται να με απατάει! Α-πο-κλει-ε-ται!!!

Χ-Ποιός ήταν?

Ε-Ο μπαμπάς μου!

Χ-Αλήθεια? Τι κανει? Ρώτησα και χαλάρωσα.

Ε-Καλά... Με κοίταξε πονηρά και κατέβηκε την σκάλα προχωρώντας προς την κουζίνα σερνοντας ελαφρός το σεντονι που ειχε δεσεει στο στέρνο της.

Χ-Τι εννοεις με το "καλα"? Ξαναρώτησα και την ακολούθησα.

Ε-Εμ να μου έκανε μια πρόταση. Απάντησε εξίσου πονηρά και άνοιξε ενα ντουλάπι βγάζοντας από μέσα την συσκευασία του καφέ.

Πήγα μπροστά της και την έβαλα να κάτσει πάνω στον πάγκο.

Χ-Τι πρόταση?

Ε-Εμ..να με ρώτησε  αν θα πάω γιατί του έλειψα και..

Χ-Και?

Ε-Και μου είπε να πάμε μαζί! Απάντησε χαμογελόντας σαν 3χρονο που του χάρισες μια σοκολάτα.

Χ-ΜΑΖΙ? :)

Ε-Ναι!

Με αγγαλιασε σφιχτά και μετα με φίλησε.

Ε-Λοιπόν  πότε θα πάμε??

Χ-Σίγουρα?  Μήπως το είπε για να είναι ευγενικός?

Ε-Ξέρω τον μπαμπά μου πολύ καλά!  Πάντα ενδιαφερόταν με ποιον έβγενα και με ποιον τα είχα! Απλός θέλει να γνωριστείτε♡

Χ-Αν είναι έτσι γιατί όχι?!

Ε-Σε λατρεύω♥

Χ-Και εγώ μωρό μου.

My stepbrother or ...something more?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora