Στα χείλια του Ζαυν είχε σχηματιστεί ένα μεγάλο χαμόγελο ευχαρίστησης και ενώ ήταν έτοιμος να με σπρώξει στο κρεβάτι μου ακούστηκε ένας χτύπος στην πόρτα….. ΑΥΤΗ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΑΜΑ ΜΟΥ !!!!!!!!!!!!!!
Οχου… τις πιο ακατάλληλες στιγμές έρχεται!
Σπρώχνοντας ελαφρά τον Ζαυν έκατσα γρήγορα στο κρεβάτι μου και ο Ζαυν ήρθε και έκατσε δίπλα μου για να κάνουμε και καλά πως συζητάμε.[ ευτυχώς οι πιπιλιές μας ήταν από την άλλη πλευρά και δεν φαίνονταν!]
Ο/σ-Περάστε..
Μ-Γεια σας παιδιά, συγνώμη αν σας ενοχλώ αλλά ήθελα να ρωτήσω τον Ζαυν αν θέλει να κάτι..
Ζ-Όχι ευχαριστώ!
Μ-Τι κάνετε τόση ώρα εδώ πάνω; Ανησυχήσαμε κάτω.
Z-Συζητάμε…
Μ-Ααα γνωρίζεστε καλύτερα δηλαδή!
Ο/σ-Μπορείς να το πεις και έτσι…. Άντε μαμά εδώ θα κάτσεις;;;
Μ- Φεύγω καλέ μην φωνάζεις!!είπε και βγήκε από το δωμάτιο πηγαίνοντας πάλι στον Στέφανο.
Τότε τα βλέμματά μας συναντήθηκαν. Και οι δύο είχαμε μια πονηρή έκφραση.
Ο/σ- Ώστε συζητούσαμε ;;;
Ζ- Ε ναι τι άλλο; είπε και γελάσαμε
Ζ- Επειδή αυτή η συζήτηση μου άρεσε ιδιαίτερα θα ήθελες να την συνεχίσουμε;;
Πριν προλάβω καλά-καλά να το σκεφτώ ήμουν με τα πόδια μου τυλιγμένα γύρο από την μέση του, στην αγκαλιά του.
Ζ- Ακόμα περιμένω μία απάντηση!!
Ο/σ- Αφού ξέρεις πολύ καλά πως ότι και να πω το δικό σου θα γίνει, τι ρωτάς;;;
Ζ- Πες μου κι όλας πως δεν σου αρέσει!
Ο/σ -Όχι δεν είπα κάτι τέτοιο!!του είπα και τον φίλησα
Ατό το φιλί μας ήταν πολύ γλυκό!Δεν ανακατεύτηκαν οι γλώσσες μας! Ήταν ένα ωραίο απλό φιλί!Αλλά μεγάλης διάρκειας..
Για κακή μου τύχη όμως εκείνη την ώρα…….
-
-
-
-
-
-
-
Χτύπησε το κινητό μου! Ήταν η Ρία και ήμουν σίγουρη πως με έπαιρνε για τα Αρχαία που γράφουμε αύριο… Βλέπετε ήταν το τελευταίο μάθημα που γράφαμε για τις εξετάσεις…. Μετά από αυτό είχαμε ΟΛΟ το Καλοκαίρι ξέγνοιαστοι και από τον Σεπτέμβριο θα πηγαίναμε στο Πανεπιστήμιο !!!
Anyway ούτε και εγώ τα πολυσυμπαθούσα τα Αρχαία αλλά τουλάχιστον τα πήγαινα καλύτερα από την Ρια!!
Ε-Ναι;;
Ρ-Έλα Ο/ς …..Τι κάνεις;;
Ε-Και να σου πω δεν θα το πιστέψεις!!της απάντησα κοιτώντας τον Ζαυν… Εσύ; Συμπλήρωσα
Ρ-Εγώ ΣΚΑΤΑ! Αύριο γράφουμε Αρχαία και δεν ξέρω την τύφλα μου!!!Για αυτό ΠΛΖ ΠΛΖ ΠΛΖ έλα από εδώ να με βοηθήσεις!!!!!
Ε-Ήμουν 100% σίγουρη πως με πήρες για τα Αρχαία!!!
Ρ-…..
Ε-Ουφφφφ…….. Καλά εντάξει! Θα έρθω!
Ρ-ΤΙ????ΑΛΗΘΕΙΑ???ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩ
Ε-Δεν κάνει τπτ ή μάλλον κάνει ένα τύμπανο μαζί με ένα αυτί αν συνεχίσεις να φωνάζεις!!!
Ρ-Οκαυ σταματάω….Σε 20 λεπτάκια να είσαι εδώ!
Ε-Οκαυ..Τα λέμε! Απάντησα και το έκλεισα.
Κοίταξα τον Ζαυν οποίος με κοιτούσε με ένα ύφος “WTF?’’
E-Τι???
Ζ-Συγνώμη θα σηκωθείς και θα φύγεις ενώ..
Ε-Ενώ τι? Ζαυν ξεκόλλα λίγο! Όσο είμαστε στο σπίτι με τους γονείς δεν πρόκειται να γίνει τίποτα! Όχι πως αλλιώς θα γίνει!
Ζ-Μα..
Ε-Όλο αυτό είναι λάθος! Δεν το καταλαβένεις? Σκέψου λίγο, αν η μαμά ου πριν δεν χτυπούσε πόρτα και έμπαινε μέσα απροειδοποίητα τι θα γινόταν?? Θα μας έβλεπε να φασωνόμαστε και τώρα… Ούτε που θέλω να φανταστώ τι μπορεί να είχε γίνει!
Ζ-Ναι Ο/σ αλλά δεν εμείς φταίμε που συναντηθήκαμε εκείνο το βράδυ και κάναμε τι κάναμε!! Στο κάτω-κάτω δεν ξέραμε καν πως θα γίνουμε αδέρφια!
Ε- Κοίτα σε αυτό έχεις δίκιο αλλά τώρα που το ξέρουμε πρέπει να ξεκόψουμε πριν γίνει οτιδήποτε….Και όταν λέω κάτι τέτοιο εννοώ πριν μας δει κάποιος!
Ζ-Μα
Ε-Μαμούνια! Άντε τόση ώρα μα και μα! Δεν θα κάτσω να το συζητήσω και άλλο γτ δεν βγάζει πουθενά η κουβέντα!!
Πήρες ένα σύνολο από την ντουλάπα σου και πήγες να το φορέσεις στο μπάνιο. Δεν θα πήγαινες και με το άσπρο το φόρεμα στην Ρία!
Κατέβηκες κάτω αποχαιρέτισες τον Στέφανο και την μαμά σου και ξεκίνησες για το σπίτι της Ρίας.
Εκεί αφού σου άνοιξε αρχίσατε το μάθημα και όταν τελειώσατε αρχίσατε *μπουρου μπυρου* για αυτά που είχαν συμβεί….
***
Γεια σας κορίτσια μου!!!Τι κάνετε???Ελπίζω να ήστε καλά!!! Λοιπόν τι θα γίνει όταν η ο/σ επιστρέψει στο σπίτι της???
Comment & Vote !!!!!![Έστω ένα από τα δυο<3!!!]
STAI LEGGENDO
My stepbrother or ...something more?
FanfictionΣτην ζωή κάνουμε πολλά λάθη. Τα λάθη, βέβαια, είναι ανθρώπινα..Σωστά; Τι γίνεται όμως με τις επιπτώσεις αυτών των λαθών; Ή μάλλον ας αναρωτηθούμε καλύτερα.. Τι γίνετε όταν η μοίρα μας παίζει βρόμικα παιχνίδια; Τότε πρέπει να τα βγάλεις πέρα μόνος...