Part 11

834 62 17
                                    

Zayn's POV

Ημουν στο δωματιο της  Ο/σ και ξαπλωνα εχοντας τα χερια μου πισω απο το κεφαλι και κοιτουσα τον χωρο. Καποια στιγμη το ματι μου επεσε πανω σε ενα ραφι της βιβλιοθηκης που ειχε πολλα αλμπουμ. Μμμμ, αφου δν ειναι εδω αυτην την στιγμη, ας το εκμεταλευτω! Σηκωθηκα πηρα ολα τα αλμπουμ και ξανα καθησα στο κρεβατι. Αρχισα να γυρναω μια μια τις σελιδες του πρωτου αλμπουμ.. Οι φωτογραφιες ηταν απο την βαφτιση της. Ηταν πολυ γλυκουλα! Αλλα και γκρινιαρα! Στις περισσοτερες εκλεγε! Επειτα ανοιξα το δευτερο το τριτο το ΤΕΤΑΡΤΟ αλπμουμ. Ειχα σκυλοβαρεθει μονο που σε αυτο το αλμπουμ ηταν οι φωτογραφιες τις απο τα 16 και πανω. Μμμμ, ενδιαφερον!Απο οτι βλεπω ειχε παει πριν εναν χρονο με την κολλητη της στην Ελλαδα. Ελλαδα? Πως και ετσι... Εχω παει και εγω εκει καποια καλοκαιρια.. Κυριος στα νησια! Α ρε εχει εκει μια θεια.. (Μας το ελεγε το μεσημερι η μαμα της οταν βγηκαμε εξω.) Μμμ, τι εχουμε εδω.! Η Ο/σ με μπικινι. Εχει πολυ ωραιο και γυμνασμενο.σωμα. Απο μικρη πηγεναι στιβο (το ξερω γτ περα απο το οτι.μας το ειπε η μαμα.της, ειδα και πολλες φωτο απο διαφορους αγωνες!) Φφφφ... και οταν θυμαμαι εκεινη την νυχτα στο κλαμπ που αυτο το σωμα ητταν γυμνο μπροστα μου.Αχχ, πρωτη φορα μου προσφερε τοση ευχαριστηση μια γυναικα. Και πιστεψτε με εχω παει με πολλες!

Εκλεισα τα αλμπουμ και τα ξαναεβαλα στην θεση τους. Κοιταξα εξω απο το παραθυρο και ειδα ενα μαυρο αυτοκινητο να σταθμεβει εξω απο την εισοδο του σπιτιου. Τα τζαμια ηταν φιμε και δν μπορουσα να δω μεσα. Μετα απο 3-4 λεπτα βγηκε απο την θεση του συνοδηγου η Ο/σ χαμογελαστη. Γυρισε και χαιρετισε με το χερι της τον/την οδηγο και αυτος/τη ανοιξε το παραθυρο. Πλησιασε η Ο/σ και τα χειλια της εγιναν ενα με τα δικα ΤΟΥ. Πλεον ημουν σιγουρος για το φυλο. Ηταν ενα αγορι με μπουκλες, κατι περα απο αυτο δν μπορεσα να δω. Τα χερια της ειχαν μπλεχτει στα μαλλια και αυτός  της επιανε το δεξι της μαγουλο. Αααγγγ θα κατεβω κατω θα το σπασω στο ξυλο, μετα θα τον πνιξω και στην τελικη θα του καψω το αμαξι στο οποιο μεσα θα  βρισκεται αυτος! Μα ΖΑΥΝ ΣΟΒΑΡΕΨΟΥ! Ζηλεβω; Μα γτ ζηλεβω;; Αυριο θα ειναι με αλλον, αυτον θα τον έχει ΔΙΑΓΡΑΨΕΙ! Και αυτος αλλος ποιος ξερει, μπορει να ειμαι εγω!

Η Ο/σ απομακρινθηκε και του χαρισε ενα απο τα πιο ωραια της χαμογελα τα οποια τα βρισκω υπερβολικα σεξυ. Μπηκε στο σπιτι και εγω απομακρυνθηκα απο το παραθυρο. Μπηκα στο μπανιο για να κανω ενα ντουζ μπας και χαλαρωσω...

Zayn's POV END

Μπηκα στο σπιτι μου και ανεβηκα πανω στο δωματιο μου. Ημουν πολυ χαρουμενη απο αυτο που μολις ειχε συμβει. Ακουμπησα με την ακρη των δακτυλων μου τα χειλη μου νοσταλγοντας αυτο το φιλι που ανταλαξα με τον Χαρρυ. Ξαπλωσα ανασκελα στο κρεβατι μου και δεν επαψα να το σκεφτωμαι. Τα χειλι του τοσο απαλα και ειχαν αρωμα μεντας. Αααχ, ανυπομωνω να τον ξαναδω. Βασικα,.αυτος θελει να με ξαναδει;;  Αν οχι;; Αν μετανιωσε για οτι εγινε;; Το στομαχι μου εγινε κομπος και αρχισα να πανικοβαλομαι. Τοτε ακουστηκε ο χαρακτηριστικος ηχος οταν μου στελνει καποιος μηνυμα. Εβγαλα το κινητο μου απο την τσαντα μου και ξεκλειδωσα την οθονη. Ειχα μηνυμα.απο απο απο τον ΧΑΡΡΥ!

My stepbrother or ...something more?Where stories live. Discover now