Rita- Έλα ρε Megan, δεν θα σε παρακαλάω για πολύ ακόμη.. Ξεκόλλα λίγο από το σπίτι σου, είναι Σάββατο!
M-Εντάξει εντάξει... Αν είναι να σταματήσεις να με πρήζεις, θα βγούμε! Της απάντησα αφήνοντας ένα αχνό γέλιο.
Rita-Ε αφού δεν μπορείς να μου αρνηθείς!
M-Θα δεχόμουν τα πάντα για να απαλλαχτώ από την γκρίνια σου.Χαχαχ. Θα περάσω στη 01:00 να σε πάρω!
Rita-Αφού ξέρεις, είναι μέρος της γοητ..
M-Ωχ άρχισες πάλι! Τα λέμε από κοντά
Love uuuRita- Me too babygirl! Bye.
•Ήρθε η ώρα για συστάσεις•
Ονομάζομαι Megan Brooks.
Ηλικιακά είμαι 18 χρόνων και μόλις τελείωσα το σχολείο.
Μένω στο Bradford της Αγγλίας με την μητέρα μου μιας και ο πατέρας μου μας άφησε όταν ήμουν δεκατεσσάρων.
Η μητέρα μου ονομάζεται Annie και εδώ και ένα χρόνο αποφάσισε να προχωρήσει στην ζωή της. Έχει σχέση με έναν κύριο, τον κύριο Stefan, με τον οποίο το πάνε σοβαρά και σκοπεύουν να συγκατοικήσουν.
Η γυναίκα του έχει πεθάνει και έχει μόνο έναν γιο, ο οποίος είναι 20 χρόνων.•Back to story•
Η ώρα ήταν περασμένη και αποφάσισα να αρχίσω κα ετοιμάζομαι. Πήγα στο μπάνιο του δωματίου μου και αφού γέμισα την μπανιέρα με καυτό νερό, πρόσθεσα το αγαπημένο μου αφρόλουτρο με άρωμα καρύδας. Ώθησα μέσα τον εαυτό μου και αφέθηκα στο υπέροχο άρωμα ελεύθερη. Αχ πόσο πολύ λατρεύω αυτή την αίσθηση..
Πήρα το σφουγγάρι μου και άρχισα με απαλές κυκλικές κινήσεις να τρίβω όλο μου το σώμα.
Μετά από μία ώρα χαλάρωσης τύλιξα το σώμα μου με μία πετσέτα και προχώρησα προς την ντουλάπα μου. Η πιο δύσκολη και χρονοβόρα διαδικασία μιας εξόδου.. Το να αποφασίσεις τι θα φορέσεις!!
.
.
.Κοιτάχτηκα για μία τελευταία φορά στον καθρέφτη. Το μπλε σκούρο φόρεμα μου αγκάλιαζε τέλεια την σιλουέτα μου και αναδείκνυε όλη την πλάτη μου χάρη στο σκίσιμο που είχε. Για να ολοκληρώσω την εμφάνιση μου έλειπε να προσθέσω στο μακιγιαζ μου κραγιον και έτοιμη!
Κατέβηκα κάτω όπου βρήκα την μαμά μου καθισμένη στο γραφείο της να δουλεύει.
M-Φτάνει, μία πήγε, είναι και αύριο μέρα.
Μαμά- Megan μου! Αναφώνησε βγάζοντας τα γυαλιά της. Ούτε που σε άκουσα να κατεβαίνεις! Είσαι έτοιμη;
Έκανα μία περιστροφή γύρω από τον εαυτό μου χαρίζοντας της ένα χαμόγελο και της έγνεψα.
YOU ARE READING
My stepbrother or ...something more?
FanfictionΣτην ζωή κάνουμε πολλά λάθη. Τα λάθη, βέβαια, είναι ανθρώπινα..Σωστά; Τι γίνεται όμως με τις επιπτώσεις αυτών των λαθών; Ή μάλλον ας αναρωτηθούμε καλύτερα.. Τι γίνετε όταν η μοίρα μας παίζει βρόμικα παιχνίδια; Τότε πρέπει να τα βγάλεις πέρα μόνος...