☆Τομ☆

379 31 14
                                    

Σε αυτό το παρτ αφηγούμε την ιστορία του Τομ και της πρωταγωνίστριας περιληπτικά.

Πήρα αυτήν την πρωτοβουλία διότι πολύ από εσάς δεν έχετε καταλάβει τι έχει γίνει μεταξύ τους στο παρελθόν.. Καλή ανάγνωση ^.^


Η κοπέλα με τον Τομ τα είχε φτιάξει όταν ήταν 15. Ήταν ο πρώτος της έρωτας και γενικώς ο πρώτος της σε πολλούς τομείς..

Η πρωταγωνίστρια ήταν τυφλή από την αγάπη που του έτρεφε. Πρώτη φορά στην ζωή της ένιωθε πως τα είχε όλα.

Από την άλλη μεριά, τον Τομ τον είχε μαγνητίσει πάνω σε αυτό το κορίτσι πέρα από την εξωτερική της ομορφιά κυρίως ο χαρακτήρα της.. Ήταν πολυ δυναμική και δεν άφηνε να την πλησιάζει ο οποιοσδήποτε. Αυτό όμως ήταν αυτό που έδειχνε στους άλλους..Η ασπίδα της. Αν κάποιος καθόταν να την μάθενε θα καταλάβενε πόσο συναισθηματική και ευάλωτη ήταν.
Την είχε ερωτευτεί.. Του είχε πάρει το μυαλό! Πλέον τον είχε κυριαρχήσει το γέλιο της, τα φιλιά της, ο αυθορμητισμός της, η υπομονή της όταν καθόταν να τον ακούει.. Τα πάντα πάνω της!!! Το μόνο που ήθελε και ποθούσε ήταν να ήταν συνέχεια μαζί της.

Ύστερα όμως απο 2 χρόνια σχέσης αυτό που ένιωθε άρχισε να διαλύεται..Να αλλοιώνεται. Τότε συνειδιτοποίησε πως η αγαπη του δεν ήταν παρά ένας ενθουσιασμός. Ενθουσιασμός που είχε ξεκινήσει απο την περιέργεια τους προς το διαφορετικό, προς το μυστήριο.Γιατί αυτή η κοπέλα όντως αποτελούσε έναν γρίφο. Τον οποίοο ίδιος είχε καταφέρει να λύσει. Είχε βαρεθεί να είναι με το ίδιο κορίτσι και να κάνει τα ίδια βαρετά, πλέον, πράγματα.. Θεωρούσε την ζωή του μία ρουτίνα. Κάτι που απεχθανόταν.

Αυτός την ζωή του την φανταζόταν διαφορετική, γεμάτη περιπέτειες και αναπάντεχα γεγονότα. Η αντιλήψεις του άλλαξαν καθώς και ήθελε να πάει συνέχεια σε πάρτι, κάθε μερα να είναι με διαφορετική κοπέλα και τέτοια.

Εξαιτίας όμως του εγωισμού του δεν χώρισε με την πρωταγωνίστρια της ιστορίας μας. Την θεωρούσε δεδομένη έτσι την ήθελε για.. "γκαβάτζα". Μόνο όταν το σύμφερνε να πάει μαζί της. Έτσι, πήγενε με όσες κοπέλες ήθελε, όποτε ήθελε δίχως να νοιαστεί πως με το να κάνει αυτός την ζωούλα του κρατάει την ζωή ενώς άλλου πίσω.

Φυσικά όμως το πλέον 17χρονο κορίτσι δεν ήταν τόσο αθώο, απονήρευτο και..χαζό! Αντιλαμβανόταν πως κάτι γίνεται και πως η σχέση τους δεν πάει καλά. Έτσι άρχισε να ψάχνει πιο πολύ που πάει ο φίλος της κάθε βράδυ. Με ποιους και τι κάνει εκεί που πάει. Άπειρες φορές ζήτησε από τον Τομ να πάνε σε κάποιο πάρτι που διοργάνωνε κάποιο παιδί που συνήθως ήταν κοινός τους φίλος και αυτός δεν δεχόταν λέγοντας πως βαριέται τα πάρτι όμως η κοπέλα μάθενε πως τελικά είχε πάει στο πάρτι και φυσικά ποτέ μόνος! ;)

My stepbrother or ...something more?Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora