Η ώρα πήγε 12 παρά. Πρέπει να φύγω, θα ανοισηχύσει η μαμά μου.
Ε-Λοιπόν, Ρία εγώ πρέπει να φυγω! Τα λέμε αύριο! Θα περάσεις από το σπίτι μου στις 8.00?
Ρ-Όπως θες!Α..Τι θα φορέσεις?
Ε-Χαχα η συνιθησμένη ερώτηση! Λοιπον...Κοντοστάθηκα στην πόρτα και άρχισα να σκέφτομαι τα ρούχα μου. Θα σε πάρω το πρωί να σου πω γτ δεν μπορώ να αποφασίσω....
Ρ-Α οκαυ!
Ε-Φιλιά! είπα και έφυγα.
Άρχισα να περπατάω στους σκοτινούς δρόμους του Λονδίνου.Δεν ακουγόταν ούτε κιχ..Θα μπορούσα να πω, πως ήταν λίγο τρομακτικά. Ευτιχώς το σπίτι μου είναι στην ίδια γειτονιά με της Ρίας γιατί είναι λίγο επικύνδινα να κυκλοφορεί μόνος του κάποιος τέτοια ώρα!!!
Ξεκλείδωσα την εξώπορτα του σπιτιού μου και μπήκα ήσυχα μέσα. Όλα τα φώτα ήταν κλειστά οπότε η μαμά μου θα κοιμόταν. Έβγαλα τα παπούτσια μου, τα έβαλα προσεκτικά στην παπουτσοθήκη και ανέβηκα στο δωμάτιό μου. Δεν μπήκα στον κόπο να ανοίξω το φως, αφού θα φορούσα πιτζάμες και θα κοιμόμουν.Έτσι και αλλιώς το δωμάτιο φωτιζόταν, ελάχιστα βέβαια αλλά τι να κάνω, από την πανσέλινο...!
Πήγα μπροστά στην ντουλάπα και άνοιξα δυάπλατα και τα δύο φύλλα.. Έβγαλα την μπλούζα μου και μετά σειρά είχε το παντελόνι μου. Πλέον ήμουν μόνο με τα εσώρουχα. Άρχισα να ψάχνω τις πιτζάμες μου. Μα καλά που τις είχα βάλει?? Ααα να τες! Τις φόρεσα και πριν ξαπλώσω πήγα να πλύνω τα δόντια μου. Ουφ, επιτέλους θα μπω κάτω από τα σκεπάσματά μου για να χαλαρώσω.Ήταν πολύ μεγάλη μέρα!
Σήκωσα ελαφρός την πικέ μου κουβέρτα και ξάπλωσα από την αριστερή πλευρά, όπως και συνίθηζα. Βολεύτηκα καλύτερα μέχρι που η πλάτη μου ακούμπησε κάπου...Μα καλά, αφού από την άλλη πλευρά δεν έχω τείχο..Αλλά και τοίχο να είχα αποκλείετε να ήταν τόσο ζεστός.Άρα.....ΤΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ? Άνοιξε διάπλατα τα μάτια μου και πετάχτηκα πάνω από το κρεβάτι τσιρίζοντας. Άνοιξα γρήγορα το φως και αντίκρησα....ΤΟΝ ΖΑΥΝ??!!!!? Τι κάνει στο δωμάτιό μου τέτοια ώρα?
Ζ-αχαχαχαχααχααα..!!!!!!!!! είχε ξεκαρδιστεί στα γέλια ο βλάκας.
Ε-Ζαυν τι κάνεις εδώ??
Ζ-αχαχα!
Ε-ΡΩΤΗΣΑ ΚΑΤΙ!!! --Με ενκνευρίζει όταν κάποιος δεν μου απαντάει!--
Ζ-Είσαι γλυκία όταν θυμόνεις! Καλά το σέξυ εννοείτε για αυτό δεν το είπα!
Ε-ΤΙ - ΔΟΥΛΕΙΑ - ΕΧΕΙΣ - ΕΔΩ! Είπα αργά και σταθερά προσπαθόντας να μην νευριάσω περισσότερο.
ESTÁS LEYENDO
My stepbrother or ...something more?
FanficΣτην ζωή κάνουμε πολλά λάθη. Τα λάθη, βέβαια, είναι ανθρώπινα..Σωστά; Τι γίνεται όμως με τις επιπτώσεις αυτών των λαθών; Ή μάλλον ας αναρωτηθούμε καλύτερα.. Τι γίνετε όταν η μοίρα μας παίζει βρόμικα παιχνίδια; Τότε πρέπει να τα βγάλεις πέρα μόνος...