Duştan çıktım ve üzerime siyah sweatimi ve siyah kadife taytımı giyip aşağı ışınlandım. Klaus bahçede hamağa oturmuş içiyordu. Salonda başka kimsenin neden olmadığını düşünürken duvardaki saatten saatin 01.00 e geldiğini gördüm. Armut koltuğu hamağın yanına çektim ve oturdum. Hava buz gibiydi.
K: N'abıyon kanka sana da verem mi içki?
Klaus' a tip tip bakmaya başladım. Bana baktı ve dudak büzdü. Gözlerimi devirdim. Elindeki içki şişesini aldım ve kafama diktim. Klaus duruşunu dikleştirmeye çalıştı ve içkiyi elimden aldı. Ona anlamamış gibi baktım.
K: O sana çok ağır gelir bunu iç.
Güldüm ve bana uzattığı şişeyi aldım. Klaus' la bayağı içtik ve sarhoş olduk. Deli gibi gülerek sohbet ediyoruz şu anda.
<Five Hargreeves>
Odamda uyuyordum fakat aşağıdan gelen gülüşme sesleriyle uyandım.
F: Of Klaus!
dedim ve yataktan kalktım. Klaus olduğundan emindim. Bunu hep yapıyordu. Gecenin bir yarısı içip hayaletlerle bağırarak sohbet ediyor ve gülüyordu. Sinirle bahçeye ışınlandım.
F: Klaus kes se-
Gördüğüm şey beni şok etti. Sophie de gülüp Klaus' la içiyordu. Anlık dondum ve ikisine baktım. Sophie beni gördü.
S: Aaaaa! Bak Klausss Five da gelmişş!
K: Hoşgeldiinnn
F: Klaus ne yaptın kıza!
K: Ya ben bişi yapmadım dimi sophiee?
S: Evettt.
Sophie' yi kolundan tutup kaldırmaya çalıştım.
F: Sophie odana git uyu hadi.
Kolunu sertçe çekti.
S: Sana ne lan işine bak se-
gözlerimi devirdim ve kolundan tutup odasına ışınladım.
S: N'apıyon beğ!
F: Tanrı aşkına ne kadar içtin ?
S: Hmm bilmem saymadım haha.
Sakin kalmaya çalıştım. Derin bir nefes aldım.
F: Tamam hadi gel uyu.
S: Uykum yoookk!
Ona sert davranmazsam beni dinlemeyeceği ortadaydı. Kör kütük sarhoş!
F: Sophie yat zıbar şuraya !
Bir anlığına duraksadı.
S: Tamam ya kızma.
ayağı kalkmaya çalıştı dengesini kaybedecekken onu belinden tuttum ve yatağının yanına getirdim, gözümle yatağı işaret ettim.
F: Hadi uyu artık.
O an beni çok şaşırtan bir şey yaptı. Beni yanağımdan öptü, yatağına yattı.
S: Tamam iyi geceler.
Yüzüme tekrardan aptal sırıtış yerleşti, umursamadım. Sophie' nin üstünü örttüm.
F: İyi geceler.
dedim ve odama ışınlandım. Yatağıma yattım ve uykuya daldım.
<Sophie Hargreves>
Sabah keskin bir baş ağrısıyla uyandım. Dün gece neler olduğunu ve nasıl yatağımda olduğumu hatırlamıyordum. Yüzümü yıkamak için kalktığımda dışarıda kar yağdığını gördüm. Gülümsedim. Kar görmeyeli çok uzun zaman olmuştu. Handler' le kaldığımız şehird kar yağmıyordu. Ellerimi ve yüzümü yıkadım. Üzerime Koyu kırmızı yün kazağımı ve siyah dar pantolonumu geçirdikten sonra aşağı indim. Henüz kimse uyanmamıştı. Mutfağa gittim bir ağrı kesici içtim ve bahçeye çıktım. Her yer bembeyazdı. Karın altına geçtim gözlerimi kapattım ve bir süre böyle kaldım. Yaklaşık 15 dakika sonra birinin arkamdan bana yaklaştığını hissettim. Arkamı döndüm ve tek bir hamleyle arkamdaki kişiyi yere serip üstüne çıktım. O kişinin Five olduğunu görünce gözlerimi devirdim ve üstünden kalktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Sophie Hargreeves• The Umbrella Academy Numara 8'in Dönüşü
Sonstiges7 yaşındayken babasının düşmanına evlatlık verilen, kardeşlerini unutan, özel güçlere sahip olan bir kızın hikayesi. xxx Reginald Hargreeves özel güçlere sahip 8 çocuk evlat edinmiştir. Birini küçük yaşta kaybetmiş, diğerlerini güçlerinin tehlikesin...