《 25. Bölüm - Rol 》

1.6K 141 43
                                    

<Sophie Hargreeves>

Odamda giysilerimi yerleştirmem bitince valizimi yatağımın altına koymak için eğildim. Ve bir not daha... Notu alıp açtım.

Artık bir sevgilin de olmadığına göre beni sevebilirsin sevgilim.
Seni gelip alacağım.
Beni sevip sevmemek sana kalmış.

Ne demeye çalışıyordu? Artık bir sevgilim olmadığına göre mi? Five... Ona bir şey yapmıştı. Korkuyla elimdeki kağıdı yere atıp aşağı ışınlandım. Bizimkiler salonda oturuyordu.

S: Five nerede?!

A: Dışarı-

Hemen dışarı ışınlandım. Elimden gelen her yere baktım. Hiçbir yerde yoktu. Zihnine girmeye karar verdim. İlk denememde oldu. Ormanlık bir alanda, elindeki odun parçasını kırarak ilerliyordu. Sağında bir su birikintisi vardı. Zihninden çıkıp oraya ışınlandım. Five tüm hızıyla yürüyordu. Arkasından koşarak bağırdım.

S: Five!

Five bir an duraksadı. Sonra daha da hızlanarak yürümeye başladı. Önüne ışınlandım. Gözleri kıpkırmızıydı. Ağlamış mıydı?

S: Five sen iyi-

Beni sertçe yere itti. Umursamadan ayağı kalktım. Arkasından koştum.

S: Beni dinlemek zorundasın!

Onu kolundan tutup kendime çevirdim. Bana çok sinirli bakıyordu.

S: Neden benden kaçıyorsun?! 

Tuttuğum kolunu sertçe çekti. Gözlerinde nefret gördüğüme yemin edebilirim.

S: Five ne olu-

F: Git Sophie! Defol git! Git de sevgilinle konuş!

Tekrar yürümeye başladığında ben de sinirlenmeye başlıyordum. Neden bahsediyordu? Tekrar önüne ışınlandım.

S: Ne biliyor-

Five sinirle güldü.

F: Telefonuna eklediğin Bilinmeyen numara kişisini sevgilim olarak değiştirebilirsin. Biliyorum artık.

O an her şeyi anladım. Bilinmeyen numara, telefonum Five' dayken bana mesaj atıp onu kandırmıştı.

S: Five, gördüğün şeylerden dolayı bana sinirlisin ama olaylar öyle değil.

Gözleri hala bana nefretle bakıyordu. Gözünden akan gözyaşını silmek için elimi kaldırdığımda çok sert bir şekilde bileğimi tuttu. 

F: Yalan söylemene gerek yok. Göreceğimi gördüm ben.

S: Five sana yemin ederim ki-

O bileğimi daha çok sıkarken tekrar konuşmaya başladı.

F: Umurumda değil. Karşıma bir daha çıkarsan seni öldürürüm. 

Bileğimi sertçe bıraktı. Bana bakmadan tekrar yürümeye başladı. Gözlerim dolmuştu. Bana inanmıyordu. Five' a sesleneceğim sırada biri ağzımı kapatıp ellerimi arkamda topladı. Debelenmeye başladım. Tüm gücümle adama elektrik çarptım. Arkama bakınca 5 tane daha adam olduğunu gördüm. Adamlar üzerime doğru yürürken Five' ın duymasını umarak bağırdım.

S: Five!

Arkamdan biri boynuma bir alet tutarak beni bayılttı.

*

Gözlerimi açtığımda bir minderde yatıyordum. Ayağı kalktım. Aman tanrım... Burası Reginald' ın beni küçükken hapsettiği odaydı. Burada güçlerimi kullanamıyordum. Kapıya vurmaya başladım.

•Sophie Hargreeves• The Umbrella Academy Numara 8'in DönüşüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin