《 17. Bölüm - Hızlı 》

2.3K 152 193
                                    

Ben... 

Karşımızda duruyordu, Lila ile. Arkasında ahtapot şeklinde bir cam vardı. Önceden bu cam şemsiye şeklindeydi. Hiçbir şey anlamamıştım.

B: Neden şaşırdınız?

S: Neden onun yanındasın?

Ben sırıttı.

B: Kardeşimin yanındayım. Sorun mu var?

Kaşlarımı çattım. Ne diyordu ya?

F: Ne saçmalıyorsun?

Li: Öldü sandığınız kardeşiniz bunca yıl bizimle size komplo kuruyordu. 

Ağzım bir karış açık bir şekilde Ben' e bakıyordum. Kabus görüyordum herhalde. N'olur kabus olsun.

V: A-ama sen bizimle-

B: Lila insanları klonlayabiliyor. Değil mi Lila?

Lila sırıttı. Ben... Alnında bir kesik izi vardı. Simsiyah giysiler giymişti. Simsiyah... Önceden bana sevgiyle bakan gözlerinde nefret görüyordum. Bize bunu nasıl yapmıştı?

D: Neden bunu yaptın?

B: Çünkü o işe yaramaz babanız beni ölüme terk etti. Eğer annem olmasaydı kurtulamazdım.

A: Annem mi?

B: Ah, tabii. Annem Grace değil. Annem Handler.

F: Babama karşı nefret duyman gerekli. Bizimle ne alakası var?

B: Annemi öldürdünüz. Daha doğrusu küçük Sophie öldürdü. 

Gözlerim doldu. Ben' i böyle görmek istemiyordum. Neler dediğinin farkında mıydı acaba? O Ben olamazdı. Ben böyle biri olamazdı. 

D: Babamız bir aptaldı. Seni ölüme terk ettiğini bilseydik seni korurduk Ben. Ve eğer Handler' in annen olduğunu bilseydik gene bir çözüm bulurduk. Seni asla üzmek ister miyiz sanıyorsun?  Her şey-

B: Bak şimdi mutlu oldum. Dalga mı geçiyorsun? Olan oldu zaten! Sizinle hiçbir derdim yok. Tek derdim (bana döndü) Sophie ile.

Li: Derdimiz.*

Diye düzeltti Lila. 

B: Hala sizleri seviyorum merak etmeyin. Lila da özür diliyor sizden.

Li: Evet. Biz sadece Sophie ile-

F: Aa, tamam o zaman sorun yok. Sophie' yi alın bizi rahat bırakın. Bunu mu diyeceğiz sanıyorsun?

B: Zorundasınız. Burası sizin de eviniz. Ama Sophie' nin değil. 

Bunlar bir şaka olmalı. Küçükken bana destek olan abim bana neler söylüyordu. Resmen benden nefret ediyor!

K: Saçmalama Ben. 

V: Sen bu değilsin. Sophie herkes için bunu yaptı. Annen olduğunu bilmiyordu. 

B: Umurumda gibi mi gözüküyor?

L: Sophie' ye ne yapacaksınız?

Li: Şu anlık anneme yaptığını yapmayı düşünüyoruz.

Sinir bozukluğuyla güldüm. 

Li: Komik mi geldi? 

S: Oldukça.

Li: Sen-

B: Karşı çıkan var mı?

Arkamdaki kardeşlerime baktım. Hepsi Ben' e bakıyordu.

D: Cidden bunu kabul eder miyiz sanıyorsun? 

•Sophie Hargreeves• The Umbrella Academy Numara 8'in DönüşüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin