Tekrardan Merhaba ^^
Küçücük bir şey söyleyip kısa keseceğim.
Hikayemi okuyan herkes yıldızları patlatıp bana destek olursa çok mutlu olurum.
Ve iyi kötü her türlü yorumlara açığım.İyi okumalar ♥
<Sophie Hargreeves>
Sabah gözlerimi açtığımda kafam Five' ın dizlerindeydi. Oturarak uyumuştu.
Yavaşça doğrulup yüzünü incelemeye başladım. Aklımda tek bir soru vardı. Şimdi ne yapacaktık? Tüm kardeşlerim benden, hatta belki Five' dan bile nefret ediyordu. Onları suçlamıyorum, asla.
Düşününce, tüm sorun Ben' di. Ona zarar vermek istemiyordum. Ama o beni öldürmek istiyordu. Lila da sorun değildi. Onu da halledebilirdik. Tek sorunumuz Ben' di. Ya Ben kendine gelip tekrardan bizimle olacaktı ya da... Ona zarar vermek zorunda kalacaktık. Bu şekilde yaşayamayız. Kardeşlerim şu an ne yapıyorlar? Bilmiyorum. Onlar beni hatırlıyorlar mı? Onu da bilmiyorum. Her şeyi onlar için yapmıştım oysaki.
<Yazarın Anlatımıyla>
Çok tıkanmıştı Hargreeves kardeşler. Ben' e Sophie' yi sevmediklerini, onlara kötü davrandıklarını söylemişlerdi burada barınabilmek için. Gidecek başka yerleri yoktu zaten. İçten içe Sophie ve Five' ı bulmak istiyorlardı. Hepsi Sophie' yi hala seviyordu. Nasıl sevmezlerdi ki? Herkes salondaydı şu anda. Birbirlerine bakıyorlardı. Ben içeriye girdi.
B: Merhaba kardeşlerim. Günaydın.
Herkes günaydın dedi Ben' e.
B: Sophie ve Five' dan haber yok. Sizce nereye gitmiş olabilirler?
Klaus yutkundu. Aklına bir yer geliyordu. Five' ın gizli alanı. Küçükken Five onu bir kere götürmüştü. Ezbere biliyordu yerini. Ama asla söylemezdi bunu. Ben, Klaus' un bir şeyler bildiğini anladı.
B: Aklında bir yer var mı Klaus?
K: Hayır. Five benimle çok konuşmazdı zaten.
B: Kimsenin yok mu?
Herkes susuyordu. Gerçekten bilmiyorlardı yerlerini. Klaus hariç. Ben sinirlenmişti. Bildiklerini düşünüyordu ama kimse bir şey söylemiyordu.
B: Tamam o zaman, ben bulurum.
Sinirle dışarı çıktı Ben. Aklında bir şey vardı. Ama bunun son çaresi olduğunu biliyordu. Odasına girdi ve telefonunu çıkardı. Lila bir anda içeri ışınlandı. Ben, Lila' nın yüzüne bakmadan telefonunda bir numara aramaya başladı.
Li: Onu mu arayacaksın?
B: Başka çarem yok.
Telefonunda aradığı numarayı buldu. İç çekerek tuşa basıp telefonu kulağına götürdü. İlk çalışta açtı telefon.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Sophie Hargreeves• The Umbrella Academy Numara 8'in Dönüşü
Nezařaditelné7 yaşındayken babasının düşmanına evlatlık verilen, kardeşlerini unutan, özel güçlere sahip olan bir kızın hikayesi. xxx Reginald Hargreeves özel güçlere sahip 8 çocuk evlat edinmiştir. Birini küçük yaşta kaybetmiş, diğerlerini güçlerinin tehlikesin...