Tam önüme dönüyordum ki kapı tekmeleme sesi duydum. Five da duymuş olacak ki etrafa bakındı. Eğilip diğerlerine baktım. Cole de fark etmişti. Bir anda kapı kırıldı. Bunu herkes duydu. Salondakiler ayağı kalkarken içeri sinek kafasına benzeyen maskeler takmış silahlı adamlar girdi. Hepsi silahla etrafı taramaya başladı.
L: Eğilin!
Hep beraber koltuğun altına eğildik.
A: Kahretsin, bunlar kim?!
Salondakiler çığlık atarken ne yapacağımızı düşünüyorduk. Diego cebinden iki bıçak çıkarıp adamlara attı.
D: Çok kişiler.
S: Saldırsak ne kaybederiz ki?
L: Dağılın!
Herkes başka yerlere koşarken Anna' nın elini tutup onu dışarı ışınladım.
S: Git Anna!
A: Ama sen-
S: Geleceğim geri, eve git!
Tekrar içeri ışınlandım. Bir adamın arkasına ışınlanıp boynunu kırdım. Elindeki silahı alıp yukarı ışınlandım. Buradan beni göremezlerdi. Sıkabildiğim kadar adama sıkarken silahın mermisi bitti. Silahı kenara attım. Aşağıya tekrar bakınca Cole' ün adamları yaktığını gördüm. Aşağı ışınlandım fakat zaten tüm adamlar ölmüştü ve her taraf yanıyordu. Herkes dışarı çıkmıştı zaten.
F: Hadi Sophie!
Ben de arkalarından ışınlandım. Allison itfaiyeyi aramıştı, geliyordu. Hepimiz nefes nefese kalmıştık.
L: Herkes iyi mi?
Kendimize geldiğimizde Cole ve Ivy' nin burada olmadığını fark ettim.
D: Gidelim.
Etrafıma bakındım.
S: Cole? Ivy?
I: Ben buradayım.
Ivy yaralanan insanları iyileştiriyordu. Ama Cole neredeydi?
S: Cole nerede?
Cole yoktu. İçeride kalmıştı!
S: Kahretsin!
Hala yanan sinema salonunun içine ışınlandım. Etraf yangın dumanı olmuştu. Hem nefes almak hem de görmek çok zordu. Tişörtümü burnuma çektim.
S: Cole!
Etrafa bakıyordum ama hiçbir şey gözükmüyordu. Öksürdüm.
S: Cole!
F: Sophie, dışarı çıkmak zorundasın!
Five arkamdan bana seslendiğinde oraya baktım ama onu göremedim.
S: Cole' ü bulmam gerek!
F: Hayır, bekle!
Gücümü kullanıp etrafı söndürmeye çalıştım ama olmadı. Gücümü çok kullanmamıştım ama yorulmuştum. Biri kolumdan tuttu.
F: Onu bulamazsın! Dışarı çıkmazsan sen de öleceksin!
Kolumu sertçe çekip yürümeye devam ettim.
S: Cole!
Bir elimle tişörtümü burnuma bastırıyor, bir elimle önümdeki dumanları dağıtmaya çalışıyordum. O sırada yerde bir siluet gördüm. Hemen oraya koştum. Cole yerde yatıyordu. Onu kaldırmaya çalışırken elime bir sıvı geldi. Kan olduğunu sonradan anladım. Etraf çok loş olduğu için belli olmamıştı. Göğsünün üstünden vurulmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Sophie Hargreeves• The Umbrella Academy Numara 8'in Dönüşü
Random7 yaşındayken babasının düşmanına evlatlık verilen, kardeşlerini unutan, özel güçlere sahip olan bir kızın hikayesi. xxx Reginald Hargreeves özel güçlere sahip 8 çocuk evlat edinmiştir. Birini küçük yaşta kaybetmiş, diğerlerini güçlerinin tehlikesin...