Ben bunları düşünürken Five kapıdan dışarı çıktı.
F: Hadi gidelim.
Ayağı kalktım ve onu kolundan tutup akademiye ışınladım.
F: Ne yapıyorsun!? Bizi gören olabilirdi!
Ona cevap vermeden odama ışınlandım. Handler konusu canımı sıkıyordu. Bizimkilere bir şey yapacağından çok korkuyordum. Bir şeyler düşünmem gerekliydi. Yatağıma oturdum ve ellerimle saçımı karıştırdım. Five yanıma ışınlandı. Kaşları çatıktı.
F: Derdin ne senin?
Cevap vermedim.
F: Sana diyorum?
S: Korkuyorum.
F: Neyden?
S: Bu işte Handler'in parmağı var.
F: Handler' den mi korkuyorsun?
S: Hayır tabii ki.
F: Eee?
S: Reginald' a zarar verdiyse size de zarar verebilir Five. Neyini anlamıyorsun? Benim yüzümden size zarar verebilir.
F: Veremez.
S: Nasıl bu kadar eminsin?
F: Kendimizi koruyabiliriz. Güçlerimiz var bizim.
Sinirle ayağı kalktım.
S: Neden normal bir hayat yaşayamıyoruz! Her günümüz kanla, cinayetle, insanları kurtarmakla geçiyor! Normal bir gün yaşayamıyoruz ki.
F: Bu hayatı biz seçmedik Sophie. Biz özeliz.
S: Five Handler size zarar verecek. Bunu göze alamayız.
F: Neden alamayalım ki? İnsanların bizden beklentileri var. Dünyayı korumakla yükümlüyüz. Böyle riskler hep var.
S: Sizi kaybetmek istemiyorum.
O da ayağı kalktı ve bana sarıldı.
F: Bunu yarın konuşuruz. Uyu biraz.
S: Uyurken birileri gelip-
F: Hadi yatağına.
Beni yatağıma yatırdı ve üstümü örttü.
F: İyi geceler.
Işığı kapattı ve odadan çıktı. Uyuyamayacığımdan emindim. Eve birileri girebilirdi. Saçlarımı topladım ve aşağı ışınlandım. Salona gittim ve koltuğa oturdum. Dizlerimi kendime çektim ve kafamı dizlerime koydum.
Yaklaşık 1 saat sonra bahçeden bir ses duydum. Çalılıklardan gelmişti. Yavaşça doğruldum ve bahçeye yöneldim. Çalının içinde bir şey vardı ve kıpırdıyordu. Telekinezi ile çalıyı açtım. Ve bir kedi gördüm. Ah, tanrım. Kedinin yanına gittim ve onu kucağıma aldım. Çok küçüktü. Tüyleri simsiyahtı ve benimkiler gibi bal rengi gözleri vardı. Kedi bana miyavladı. O an fark ettim, titriyordu. Onu içeri aldım ve bir çarşafa sardım. Bir tasa ılık süt koydum ve ona verdim. Sütünü bitirince onu bırakmak istemediğimi fark ettim. Ama yapacak bir şeyim yoktu.
Onu bahçeye tekrardan koydum ve içeri ilerlerken arkamdan geldiğini gördüm. Küçücük patileriyle arkamdan koşuyor ve miyavlıyordu. Daha fazla dayanamadım ve onu kucağıma aldım. İçeri girdim ve koltuğa oturdum. Bana mırlıyordu. Kendi kendime gülümsedim. Biraz kediyle oynadım ve koltukta uyuyakaldım.
<Five Hargreeves>
Sabah saat 9 gibi uyandım. Elimi yüzümü yıkadım ve Sophie' nin odasına ışınlandım. Yatağında yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Sophie Hargreeves• The Umbrella Academy Numara 8'in Dönüşü
Разное7 yaşındayken babasının düşmanına evlatlık verilen, kardeşlerini unutan, özel güçlere sahip olan bir kızın hikayesi. xxx Reginald Hargreeves özel güçlere sahip 8 çocuk evlat edinmiştir. Birini küçük yaşta kaybetmiş, diğerlerini güçlerinin tehlikesin...