《 11. Bölüm - Ceset 》

2.7K 190 77
                                    

Gözlerimi açınca aynada başka bir kız gördüm desem yeridir. Bana ne yaptıklarını bilmiyorum ama güzel olmuştu. Sadece dudağıma sürdükleri koyu kırmızı ruj çok abartıydı.

A: Beğendin mi?

S: Bu ruj ne kızlar siz deli misiniz?

V: Ne var işte çok güzel.

S: Ruj hariç çok güzel teşekkür ederim. Ama ruju silmem gerek.

A: Bence çok güzel ama sen bilirsin.

Rujumu sildim ve aşağı indim. Aşağıda siyah arabalar bizi bekliyordu. Arabaları incelerken Five önüme ışınlandı. Artık az da olsa alışmıştım. Beni süzdü ve yanıma geçti. Herkes de geldi.

L: Çok güzel olmuşsun Sophie.

D: Evet kardeşim.

Gülümsedim.

S: Teşekkür ederim.

Herkes kendi çiftiyle arabalarına girdi. Ben de arabaya yöneldiğim sırada Five önüme gelip benim için arabanın kapısını açtı. Şaşırdım. Five tam bir odundu. Yani ondan bir centilmenlik görmek garipti. Saçmalıyorum boşverin.

F: Neden bu kadar şaşırdın?

S: Bilmem.

Arabaya bindik. 10 dakika yol aldık ve lüks bir mekanın önünde durduk. Daha doğrusu lüks gözüken bir mekan. İçini daha görmedim. Arabadan çıktım. Five yanıma geldi ve kolunu uzattı. Koluna girdim ve içeri girdik. Bize ayrılan masaya gittik ve oturduk.

A: Burası çok güzel.

L: Evet.

Etrafa baktım ve çok kalabalık olduğunu gördüm. Five' a döndüm.

S: Ben hiç bu kadar insan içine çıkmad-

Anons: ... Hargreeves kardeşleri sahneye davet ediyoruz!

Herkes alkışlamaya başladı ve sahneye çıktık. Pozisyonumuzu aldık ve müzik başladı. Bir sürü insan bizi izliyordu ve daha önce hiç bu kadar kalabalık içine çıkmamıştım. Dans ediyordum fakat stres olmuştum. Kalbim çok hızlı atıyordu. Yanlışlıkla Five' ın ayağının ucuna bastım. Five beni daha da kendine çekti ve kulağıma fısıldadı.

F: Sakin ol.

Nedenini bilmiyorum ama bana yakınlaşması beni daha da heyecanlandırdı. Ona döndüm ve yeşil gözlerine baktım.

F: Sadece biz varız. Etrafına bakma.

Dediğini yaptım ve gözlerine bakmaya devam ettim. Bir süre sonra müziğin sonuna geldiğimizi anladım. Kendimi Five' a bıraktım ve her şey bir anda olup bitti. Herkes alkışlamaya başladı. Salondakilere gülümsedik ve yerlerimize oturduk.

S: Sağ ol Five.

F: Ne için?

S: Sahnede sen olmasan sakinleşemezdim.

F: Önemi yok.

Gülümsedim. Garson geldi ve kendimize içecek aldık. 30 dakika sonra bizimkiler sarhoş oldular.

D: Gel Vanya dans edelim mi?

V: Oluur.

L: Gel Allison biz de edelim.

A: Tamamm.

Sahneye çıktılar ve biz Five ile tek kaldık. Masamıza sarışın, mavi gözlü zayıf bir kızın geldiğini gördüm. Five' a bakıyordu.

???: Selam yakışıklı.

Kızın teki masamıza gelip partnerime yavşıyordu. Kızın saçına yapışmamak için kendimi zor tutuyordum. Five sırıttı. Bana döndü ve benim sinirlendiğimi gördü. Daha da sırıtıp kıza döndü.

•Sophie Hargreeves• The Umbrella Academy Numara 8'in DönüşüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin