《 9. Bölüm - Sevdiğim Kız 》

3K 194 308
                                    

ARKADAŞLAR BAŞLAMADAN ÖNCE KİMSENİN HAKKINA GİRMEK İSTEMEDİĞİMDEN DOLAYI ŞUNU BELİRTMEK İSTİYORUM. BU BÖLÜMDEKİ BAZI SAHNELERİN FİKRİ BANA AİT DEĞİLDİR. FİKİR BAŞKASINDAN ALINMIŞTIR. FİKRİ ALDIĞIM HESAP--> @_Menry_ (Ezgi Kılıç)

İYİ OKUMALAR DİLERİM <3





<Sophie Hargreeves>

Carl yavşağı bana yaklaşıyordu. Elimdeki vazoyu kafasında parçalamaya hazırlanmıştım ki elimdeki vazoyu biri çekti ve cam kırılma sesi duymamla Carl' ın yere düşmesi bir oldu. Gözlerimi açtığımda Five ı gördüm.

F: Sana dokundu mu o p*ç?

S: Ağzından almama az kalmıştı! Neden bunu yaptın!

F: Karışmasam seni öpecekti?!

S: Sence ben buna izin verir miydim?!

Klaus' un telefonu çaldı. Telefonu açtı ve hemen geleceğini söyledi ve telefonu kapattı.

K: Babam eve gitmemi istiyor. Siz devam edecekmişsiniz.

Dışarı çıktı.

S: Five gidip sandalye getir şunu bağlayalım.

Hemen ışınlandı 5-6 saniye sonra elinde bir sandalyeyle geldi. İple adamı bağladık. Carl' ı uyandırmak için yüzüne su dökmeye yeltendim fakat Five kolumdan tuttu.

F: Ben hallederim.

Durdum ve onu izledim. Carl' a yaklaştı ve sert bir yumruk attı.

F: Bu sevdiğim kıza yavşadığın içindi.

Kaşlarımı çattım. Ne demişti o ? Sevdiğim kız mı ? Tam ona bunu soracakken Carl gözlerini açtı.

C: N-ne oluyor!?

F: Eben oluyor.

tekrardan yumruk attı. Yaklaştım ve kolundan tuttum.

S: Bana bırak.

Geri çekildi. Zihnine girip onu yönetecektim. Bunu daha demin yapamadım çünkü bunu yaparken ellerimi kişinin kafasına koymam ve gözlerine kırpmadan dimdik bakmam gerekliydi. Sandalyeye yaklaştım.

C: Çöz beni bebeğim, hadi!

Suratına sert bir yumruk geçirdim.

S: Kapa çeneni yavşak.

Five' a döndüm. Sırıtıyordu.

S: Carl titremeye başladığında ona öğrenmemiz gereken her şeyi sor.

Anlamamış gibi kaşlarını çattı.

S: Sadece dediğimi yap.

Carl' a döndüm. Ellerimi kafasına koydum ve gözlerimi gözlerine kenetledim. 1-2 dakika boyunca zihnine girmeye çalıştım ve en sonunda oldu. Carl titremeye başladı. Zihninden geçen her şeyi görebiliyor ve kontrol edebiliyordum. Five hemen konuşmaya başladı.

F: Komisyonda bütün silahlarınızı nerede saklıyorsunuz?

ona söylemesini emrettim.

C: Komisyonun yanındaki restoranın bodrum katında.

*Bu şekilde 5-10 tane soru cevapladı* Gözlerimden yaşlar akıyordu. Gözlerimi hiç kırpmamıştım. Ama acımıyordu. Five bana baktı ve gözlerimin kıpkırmızı olduğunu gördü.

•Sophie Hargreeves• The Umbrella Academy Numara 8'in DönüşüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin