《 35. Bölüm - Yapmadım 》

1.5K 144 176
                                    

S: Cidden uğraşamam.

İlerliyorum ki koluyla beni engelledi.

E: Ben uğraşırım.

Beni tekrar geriye itti.

E: Five' ın seni sevdiğini düşünmen çok üzücü. O hep beni sevdi. Eğer kaçırılmasaydım beni sevmeye devam da ederdi.

Gözlerimi devirdim.

S: Bitti mi?

E: Başlamadım ki.

Kaşlarımı çattım. Eva elimdeki kahve bardağını alıp başından aşağı döktü. O kahvenin sıcaklığıyla çığlık atarken ben şok içinde ona bakıyordum.

S: İyi misin Eva?!

Ona yaklaşmıştım ki geri çekildi. Kendine bir yumruk atınca geriledim. Kafayı mı yemişti? O kendi kendini döverken ben şoktaydım.

E: Sophie bırak beni!

S: Eva kendine gel!

Eva' ya yaklaşıp kolundan tuttum. O ise çığlık atarak kendi saçını yoluyordu. Yüzü kan olmuştu.

S: Eva kendine gel dedim!

Merdivenden ayak sesleri duyarken Five yanımıza ışınlandı. Eva bir anda kendini yere attı.

F: N' apıyorsuz?!

Herkes içeri girerken Eva ağlıyordu. Hala ne yaptığını anlamamıştım.

E: Sophie beni dövdü!

Gözlerim büyüdü.

S: Ne?

Herkes bana bakıyordu. Five Eva' nın yanına çömelip onu yerden kaldırdı.

F: Neden bunu yaptın?

S: Ben bir şey yapmadım!

E: Yalancı! Ben kendi kendimi mi döveceğim?! Sıcak kahveyi üstümden boşalttın!

Ben ağzım bir karış açık bir şekilde Eva' ya bakıyordum. Bu kadar şeyi bu yalanı söylemek için mi yapmıştı?

S: Sen delirmişsin.

E: Asıl sen delirmişsin!

Five yüzüme bakmadan Eva' nın koluna girdi. Yürümesine yardım ederken Eva bu kez gözlerini kapatıp bayıldı. Bayılmadığını hepimiz biliyorduk.

F: Eva iyi misin?

Eva ses vermeyince Five onu kucakladı. Five kapıya doğru ilerlerken Eva gözünü açıp bana dil çıkardı. Cidden bebek gibi davranıyordu. Five ışınlandı. Herkes de dışarı çıktı. Cole yanıma geldi.

C: Bu çok olmadı mı sence?

S: Yapmadığımı söylediğimde bana inandığınızı sanıyordum.

C: Gerçekten kendi kendini mi dövdü?

S: İnanmıyorsun.

Kapıya yöneldiğim sırada kolumdan tuttu.

C: İnanmadığımı söylediğimi sanmıyorum.

S: İnanmadığını biliyorum. Kim olsa inanmaz.

C: Tam olarak neden yaptı bunu?

S: Sence?

Konunun Five olduğunu anladığı için konuşmadı. Güldüm.

S: Çıkarken bana dil çıkardı.

Cole hafif güldü.

•Sophie Hargreeves• The Umbrella Academy Numara 8'in DönüşüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin