Bizi kapının önüne ışınladım. Salondan gülüşme sesleri geliyordu. Salona yöneldim ve bizimkileri gördüm. Koltuklara yayılmış, gülüşerek sohbet ediyorlardı. Farkında olmadan ben de gülümsedim. Gülmek bulaşıcı derler ya, çok doğru. Ben onları izlerken Klaus bizi fark etti.
K: Hoş geldiniz çifte kumrular.
Gözlerimi devirdim.
A: Neredeydiniz?
F: Biraz kaykay sürdük.
V: Birazdan hep beraber film izleyeceğiz siz de katılın.
Gülümsedim ve Five' a baktım. Çok istiyor gibi değildi. O önceden de böyle yapıyordu. Hep beraber bir şey yapmaya karar verince o istemiyorum diyordu. Oyun bozanın tekiydi yani. Şaka şaka. Ama cidden hiç bizimle oynamazdı.
S: Katılırız tabii.
Five itiraz edecek gibi oldu. Ona yaklaştım.
S: Bu kez oyun bozanlık yapma.
Sırıttı. Yukarı çıktım ve Murphy' e baktım. Uyuyordu. Ona aldığım mamayı bir tasa koydum ve aşağı indim. Biz de koltuklara oturduk. Eğlendik ve sohbet ettik. Kafam az da olsa dağılmıştı. Bir süre sonra saate baktım. Saat 23.00' ü geçiyordu.
S: Artık izleyelim filmi.
K: Ben mısır patlatacağım siz filmi seçin.
L: Ne izleyelim?
A ve V: Korku!
F: Olmaz.
Sırıttım ve Five' a baktım.
S: Neden? Korkar mısın?
O da sırıttı. Bana döndü, suratıma yaklaştı.
F: Sen korkarsın diye söyledim.
Ufak bir kahkaha atarak geri çekildim.
S: Ben mi korkacağım? Bir korku filminden? (Luther' a döndüm)Bence de korku filmi izleyelim.
Önüme döndüm. Five' ın hala bana baktığını hissediyordum. Biraz film aradık ve en sonunda seçtik. Klaus da mısır patlatıp geldi. Bir yanımda Klaus bir yanımda Five vardı. Filmi başlattık. Cidden film korkunç değildi. Kanlı makyajlar vardı ama biz zaten bunları her gün görüyorduk.
Filmin yarısına geldik ve uykum gelmeye başlamıştı. Gözlerimi yavaş yavaş kapatmaya başladım. Tam uykuya dalacakken Vanya ve Allison' ın çığlığını duydum. Yerimde sıçradım. Bir şey oldu sanmıştım ama sadece filme korkmuşlardı. Gözlerimi tekrardan kapattım ve kendimi uykuya bıraktım.
<Yazarın Anlatımıyla>
Sophie uyuya kaldı ve kafası Five' ın omzuna düştü. Five ona baktı. Gülümsedi, saçını kokladı. Yaklaşık 20 dakika sonra film bitti. Herkes ayaklandı.
F: Sessiz olun.
Herkes Sophie' ye baktı. Uyuduğunu gördüler ve sessizce odalarına dağıldılar. Five kalkmadı çünkü Sophie' yi uyandırmak istemiyordu. O da kafasını Sophie' nin kafasına yasladı. Öylece uyuyakaldılar. Herkes odalarında mışıl mışıl uyuyordu. S
Olacaklardan habersiz...
<Sophie Hargreeves>
Gözlerimi açtığımda salondaydım. Etrafıma bakındım. Her yer kan içindeydi! Hemen koltuktan fırladım.
S: Five?
Kimse ses vermedi. Evin etrafında dolaşmaya başladım. Duvarlarda, yerlerde, koltuklarda... Her yerde kan vardı. Evin içini aramaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Sophie Hargreeves• The Umbrella Academy Numara 8'in Dönüşü
Random7 yaşındayken babasının düşmanına evlatlık verilen, kardeşlerini unutan, özel güçlere sahip olan bir kızın hikayesi. xxx Reginald Hargreeves özel güçlere sahip 8 çocuk evlat edinmiştir. Birini küçük yaşta kaybetmiş, diğerlerini güçlerinin tehlikesin...