47.

285 26 2
                                    

Předposlední kapitola 1000 slov
15+
***

Daichi nakonec zavolal taxi, jelikož jsme v sobě oba měli nějakou tu skleničku...Dobře, hlavně já. Daichi se alkoholu vyhýbá, takže si dal přípitek a jeden panák s klukama aby se neřeklo. Jinak si třeba cucl z mojí skleničky, ale tím končil. ,,Sugo ? Co ti vůbec ta Sakura dala ?" Zeptal se a opřel si hlavu o tu mou. ,,Ani nevím...." Zamumlal jsem a nakoukl jsem do taštičky. Hned jak jsem uviděl bílé krajky jsem tu tašku hned zase zavřel.

Suga se začal dostávat do té taštičky, ale sotva zahlédl bílou krajku tak zčervenal a tašku zase zavřel. Že by nějaké oblečení ? Vždyť to nemohl takhle rychle poznat... ,,Co to tam máš že se tak červenáš ?" Zaculil jsem se a dal jsem mu drobnou pusu na krček. ,,To ti ukážu později... Řekneme že už se Sakuře nebudu nikdy vyzpovídat." Zabručel a schoval si tváře do dlaní. Takže je to nějaká úchylárna jak jí znám. Začal jsem mu obsypávat krk drobnými polibky a on tiše předl. ,,Daichi nech si to na pokoj..." ,,Ale já se nudím..."

Zavrněl mi do ouška a jeho ruce sjeli na můj zadeček, kde si začal hrát s ocasem. Otočil jsem se k němu čelem a přitáhl jsem si ho do polibku, do kterého jsem spokojeně vrněl. Netrvalo dlouho a přijel taxi. Oba jsme se posadili na zadní sedačky a Daichi tomu chlápkovi nadiktoval adresu. Já se k němu přitulil a povolil jsem mu kravatu, kterou měl až do teď pevně utáhlou. Ruce mi obmotal kolem boků a držel si mě tak u sebe. Já spokojeně předl a máchal s ocáskem. Jen doufám že mi to bude, i když... Je to od Sakury a ta má na tohle dobrý vkus...

Sledoval jsem jak mrská tím ocáskem a přemýšlel nad dneškem. Zároveň mi ale myšlenky utíkali k té záhadné taštičce. ,,Sugí... Co máš té tašce ?" Zavrněl jsem mu tiše do ouška a jednu ruku přesunul z jeho boku na stehno, kde jsem ho pomalu začal hladit. ,,Kdo si počká, ten se dočká." Usmál se a přilepil se mi na chvíli na rty. Pak jsme chvíli jeli v tichosti, ale on se mi ocáskem snažil dostat pod oblek. ,,Kam si myslíš že to strkáš, hm ?" Pousmál jsem se a chytil jsem mu ho. Chtěl něco říct, ale to už jsem se mu opět přisál na rty. Už chci být domaaaaa.

Po pár minutách už jsme stáli u našeho provizorního domova a Daichi si mě hned vyhodil do náruče. Jen jsem se zasmál nad jeho přitroublím úšklebkem a přitulil jsem se k němu. Prošli jsme domem a Daichi si to hned zamířil k ložnici. ,,Lásko dej mi pět minut, chci zkusit to co je v té taštičce." Zavrněl jsem a dal jsem mu letmou pusu. ,,Fajn, ale ani o minutu navíc." Daichi mě pustil na zem a já se zabouchl v ložnici. Hned jsem ze sebe strhal oblečení a nakoukl do té tašky. Vytáhl jsem z ní bílé podkolenky s podvazky a takový kožený obojek s rolničkou. Doufám že mi to padne...

Rychle jsem si odskočil na záchod a pak jsem se šel ještě napít, než jsem uslyšel zacinkání z ložnice. Nenápadně jsem se k ní přesunul a otevřel dveře. Suga ke mě seděl zády a snažil se zapnout obojek. Můj pohled hned spadl na bílé podkolenky s kočičíma tlapkama a podvazky. Tiše jsem se dostal k němu a políbil jsem ho do vlasů, hned se otočil a zrudnul. Natáhl jsem se pro polibek a dopomohl jsem mu zapnout ten rozkošný obojek. Suga se během polibku otočil a sedl si mi na klín, kde se začal různě vrtět. Já mu rukama sjel až na zadeček a jemně jsem ho zmáčkl. Odtrhl jsem nás z toho polibku a povalil jsem si ho na postel, vypadal úžasně a je jenom můj... Sawamura Sugawara... Nezní to špatně.

Povalil mě pod sebe a začal se věnovat mému krku a lícním kostem, spokojeně jsem předl a vždy když skousl citlivý bod, jsem vzdychl. Já ho mezitím postupně zbavil veškerého oblečení, jelikož já už teď před ním ležel teoreticky nahý, on se oblečení věnovat tolik nemusel. ,,Stejně tomu furt nemůžu uvěřit...Všechno je to jako sen." Uchechtl jsem se, když jsem mu zamotal ruku do vlasů a sledoval ten prstýnek. Daichi se taky pousmál v tiskl mi dlouhý procítěný polibek se
slovy, že jestli je tohle sen, tak už se nechce nikdy probudit.

Postupně jsem do něj pronikl třemi prsty a dobře jsem si ho připravil. Jelikož mé i jeho nádobíčko bylo už plně v pozoru, tak se Suga otočil na břicho a postavil se na čtyři. S úsměvem jsem ho ještě políbil a rukama jsem skenoval jeho tělo, jako bych ho viděl poprvé. Párkrát jsem ho pohladil po ocásku a on tiše zalapal po dechu. ,,Tak už to neprotahuj." Fňuknul a pohl se pánví proti mě. S tím co řekl jsem neměl nejmenší problém, takže jsem ho chytil za boky a hned do něj prudce přirazil.

Nečekal jsem že tak rychle přirazí, takže jsem zalapal po dechu a utekl mi dlouhý sten. ,,Nečekej." Hlesl jsem a trochu jsem se zavrtěl. Daichi si omotal můj ocásek kolem ruky a začal přirážet. Tělem mi projela ta známá vlna slasti a já zaryl nehty do matrace. ,,Dai-chiaah...Tam..." Vzdychl jsem když narazil na to jedno místečko, na které se začal soustředit.
Byl jsem v sedmém nebi a cítil jsem že už se dlouho neuhlídám.

Podle jeho chování jsem cítil že už se blíží k vrcholu stejně jako já, takže jsem mu sjel rukou na chloubu a vzájemně s přírazy mu honil. Měl spokojený výraz na tváři a rudé klouby od mačkání prostěradla. Byl na něj úžasný pohled. Netrvalo to dlouho a Suga se s vyřknutím mého jména udělal a já ho následoval o pár přírazů později. Vyjel jsem z něj a trochu udýchaně se posadil. Suga se opět postavil na čtyři a vlezl si mi na klín. ,,Dáme druhé kolo ?" Zavrněl s úsměvem a přisál se mi na rty. ,,Jak si jen přeješ."

Silver 2 (Daisuga) ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat