,,Víš co to znamená ? Máme dům sami pro sebe na zbytek dne..."
Jen jsem se pousmál a trošičku zrudnul. ,,Jo, to je dost času na pořádný úklid, co myslíš ?" Daichi se odtáhl a zakřenil se. ,,Zkazil si tuhle chvíli víš to, že jo..." Zabručel a nafoukl tvářičky. Jen jsem se usmál a obmotal jsem si ruce kolem jeho krku. ,,Možná něco tuším... Ale hezký den by jsme si mohli udělat. Poslední dobou jsme si moc neužili." Pousmál jsem se a přitáhl jsem si ho do polibku. Ten Daichi prohloubil a já mu rukou zajel do vlasů. ,,Tak pojedeme domů, už se nemůžu dočkat." Řekl s úsměvem a začal mě táhnout k autu. Jen jsem se usmál. Je jak malé dítě co se těší na sladkosti.
***
Přijeli jsme domů a já si hned za dveřmi přitáhl Sugu opět do polibku. ,,Miluju tě kocourku..." Zavrněl jsem a on mi kolem stehna obmotal ocásek. ,,Já tebe taky Daichi... Počkej na mě v obýváku, ano ? Něco donesu." Řekl s úšklebkem a já jen spokojeně kývl. Suga odběhl do druhého patra a já si natěšeně sedl na gauč. Přemýšlel jsem o tom co by mohl donést, nebo mít na sobě. S ním nikdy nevíte. Po chvíli jsem uslyšel kroky na schodech a jak říká abych zavřel oči. Tak jsem tak taky učinil. Ucítil jsem dotek na mém rameni a Sugawarův dech na mém krku. ,,Můžeš otevřít oči." Natěšeně jsem ty oči otevřel, ale pak jsem se zarazil. ,,To nemyslíš vážně ?!" Řekl jsem zklamaně a podíval jsem se mu do očí.,,No co ? Ty okna se sama neudělají a já musím využít toho že jsi tady." Řekl jsem s úšklebkem a podal jsem mu do ruky kýbl s vodou. ,,Sugíí..." Zakňučel a věnoval mi smutný pohled. ,,Nejsi Toru aby na mě tohle fungovalo zlato, ale ... Jestli mi pomůžeš... Slibuju že pak už bude zbytek dne jen podle tvých zvrácených představ, ano ?" Uchechtl jsem se když se mu na tváři usadil úšklebek. ,,Fajn, budeš rád když zítra vstaneš." Řekl a sám se postavil. Ještě mi věnoval krátký polibek a odešel k jednomu z oken. Já bych si to udělal sám, ale bojím se výšek a navíc tam nedosáhnu. Takže jsem si došel pro vysavač a začal jsem se věnovat kobercům.
Ts...Takhle mě naladit a pak tohle... Ale na druhou stranu si pak můžu dělat co chci... Aaa jak mě nebaví mýt okna. Na televizi jsem si alespoň zapnul písničky a po hodině jsem měl hotová všechna okna v domě. A že to byla fuška. Sugawara mezitím vysál a vytřel celý barák a pak se přesunul do kuchyně, kam jsem za ním měl právě namířeno. Zrovna se předkláněl a dával do trouby pekáč, takže jsem toho využil. Tiše jsem k němu došel a pleskl jsem ho po zadečku. ,,D-Daichi !" ,,Promiň, ale tohle se přímo vybízelo." Usmál jsem se jak andílek a opřel jsem se o linku. Suga zapnul troubu a pak přišel ke mě a obejmul mě. ,,Takže ? Co máme v plánu ?" ,,Řekl bych že by jsme si mohli hodit rychlou sprchu a pak skočit do postele, co ty na to ?" Řekl jsem s úsměvem a pohladil jsem ho po ocásku, kterým tak máchal. Tiše zapředl a usmál se. ,,To zní jako skvělý plán."
ČTEŠ
Silver 2 (Daisuga) ✔
Fanfiction! Pokračování mého příběhu "Silver" ! Vztah Daichiho a Sugawary se zdál být nejdříve naprosto ideálním, jenže chybka se vždycky najde. Chybkou je tu tentokrát Daichiho nový šéf, který rozvrací vztah dvou hrdinů, bez Daichiho postřehnutí. Jak se bude...