Bölüm 15 - Ne Geceydi Ama

5.9K 367 124
                                    

“Onu nasıl yalnız yollarsın?!” diye sordu Jenny öfkeyle. Maria sakince Malfoy’a bir bakış attı.

“Kendisiyle gitmeyi teklif ettim ama istemedi.” Hermione Malfoy’a dönerken adam poşetleri açıp saksıları çimenlerin üzerine çıkarıyordu.

“Abartmayın bayanlar. Hala yaşıyorum.” İki kadında aynı anda sesini kesmesini söylerken Malfoy ellerini kaldırdı.

“Sustum!” Maria oflayarak kollarını zarifçe kavuşturdu.

“O zaman bebeğinin yanında kalsaydın da bakıcılığını yapsaydın Hermione.” Hermione kızgınca kadının üzerine atılacakken Malfoy kadını belinden yakalayıp kendine çekti. Hermione öfkeyle olduğu yerde tepinirken Jenny onun yerine atılacak oldu ama o da Jack tarafından yakalanırken iki kadında öfkeyle bağırdı.

“Bırak Jack! Bırak! Onun o bebek suratına bir yumruk gömeceğim. Yeni moda mor makyajla erkenden tanışsın adi!” Maria sakince esnedi.

“Şunun haline bak! Sanki yolda yürürken beş Euro kaybetmişiz gibi!” dedi Hermione Malfoy’dan kurtulmaya çalışırken. Maria buna gülerek cevap verdi.

“İşte ona üzülürüm.” Malfoy korkuyla Hermione’ye bakıp başını iki yana sallarken Hermione olduğu yerde durup gözlerinden ateşler saçarak kadına baktı. Bir an sonra Hermione’nin saçları bir havayla yukarı kalkarken Maria nerden geldiği belli olmayan bir rüzgârla şiddetle ters takla atıp yere düştü. Jenny hızla Hermione’ye bakarken Malfoy kızı sarsarak kendine getirmeye çalışıyordu.

“Granger,” diye fısıldadı sinirle. “kes şunu!” Hermione sakince gözlerini kapatıp açarak gülümsedi. Jack korkuyla Maria’ya yardım ederken Jenny koşarak Hermione’ye sarıldı.

“Bir dahakine o aptal yüzünde derin bir kesik aç.” dedi kahkaha atarak. Malfoy dehşetle onlara bakarken birden Hermione’yi kolundan yakaladığı gibi çekiştirip onlardan uzağa götürdü…

 -------------------------

“Bu da ne demek şimdi?!” Hermione dudağını ısırırken başını önüne eğdi.

“Jenny cadı olduğumu biliyor-“ Malfoy öfkeyle kızın çenesinden tutup yukarı kaldırdı ve gözlerine baktı.

’Biz büyücüyüz, gizlilik temel kuralımız’- ah tabi Granger! Gizliliğe verdiğin önem bu mu senin?”

“Malfoy, özür dilerim sana söylemeliydim-“

Gerçekten mi?-“

“Tamam! Ama Jenny’e güven. O kimseye söylemez. Hem çocukluğumdandır biliyordu.” Malfoy gözlerini kıstı.

“Şimdi gidip ona Obliviate yapmalıyım. Beni engelleyecek ne var?” Hermione üzüntüyle ona baktı.

Ben Evli Miyim? (Dramione)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin