Bölüm 5 - "Evine Hoşgeldin"

7.9K 462 520
                                    

Aradan 1 ay geçmişti Hermione ve Malfoy’un evlilikleri eskisi kadar önemsenmemiş herkes işine dönmüşken Hermione’de bir daha Malfoy’u ziyarete gitmemişti. Genç kadın bir yandan Malfoy şirketlerini denetler ve durumu kontrol ederken bir yandan da William’ın avukatlığıyla miras işleri için Bakanlıkla görüşmüşlerken Maria’da boş durmayıp kararı temyize vermişti. Dava uzuyorken iki kardeş birbirlerini hiç görmemişlerdi. Hermione onu görmediğine memnun ama onun inatçılığına öfkeli sabırla davanın düşmesini bekliyordu. 

Bir gün bunaldığı ofisinden çıkıp Diagon’da yürürken insanların ona baktığını gördü. Bu normaldi. O bir savaş gazisiydi ve istemese de ünlüydü. Onu rahatsız eden insanların tuhaf bakışları ve ardından birbirleriyle konuşmalarıydı. Omuz silkerek bakmamaya çalıştığı sırada birisi ona seslendi. Dönüp baktığında Ginny yanakları kıpkırmızı ona doğru koşturuyordu. Elindeki gazeteyi sıkmış bir şekilde kadına sarıldı.

“Nasılsın?” dedi tereddütle. Hermione kaşlarını çattı.

“İyi? Bir şey mi var?” Ginny ohlayarak kaşını kaldırdı.

“Evet. Bugün benimle kahve içmedin.” Hermione kuşkuyla tamam diyince bir kafede insanlardan uzak bir köşede oturdular. Ginny normal şeylerden bahsederken Hermione iç çekerek onu dinliyordu. Ardından Harry ve Ron’da yanlarına geldi. Hermione onlarında yüzündeki endişeyi okuyabiliyorken hala nişanından bahseden Ginny’nin sözünü kesti.

“Dökülün.” Hepsi şaşkınca ona bakarken Hermione ciddi başını salladı. “Benden bir şey gizliyorsunuz.” Ginny yutkundu.

“Aslında duymamanı istediğimiz bir şeyi sana ne kadar geç söyleyeceğimizi kararlaştırmaya çalışıyorduk.”

“Ama sonunda duyacağım bir şey. Anlatın kötü bir şey mi oldu?” Parmağını Harry’e doğrulttu.

“Sakın Voldemort’tan bir çağrı aldım deme.” Harry hayır derken Ginny’nin parmakları bembeyaz oluncaya kadar sıktığı gazeteyi onun elinden zorla alıp Hermione’ye uzattı. Kadın tereddütle alırken manşeti okuduğunda gözleri büyüdü.

Draco Malfoy Kaçtı mı Çıktı mı?

Hermione şaşkınca oturanlara baktıktan sonra yutkunarak haberi okudu.

‘Ölüm yiyen olduğu bilinen ve Son Savaşın ardından hapishaneye kapatılan Draco Malfoy’un iki gün önce hapishaneden çıktığı öğrenildi. Güvenlik nedenlerinden dolayı bilinmeyen bu ani çıkış akla ilk önce onun kaçtığını getirdi. Sihir bakanının yaptığı açıklamada Draco Malfoy’un herhangi bir Seherbaz ve yoldaşlık üyesini öldürmemesinden dolayı müebbet hapiste kaldığını ancak son günlerde asasının incelenmesi üzerine ve şahitlerle kanıtların olmamasından dolayı masumluğu tespit edilmiş ve yattığı günler kefaret olarak değiştirilmiş olduğu öğrenildi. Genç veliahttın şuan nerede ve nasıl olduğu bilinmiyor. Ancak son alınan haberlere göre Draco Malfoy, Malfoy malikânesinde kalmaktaymış. Bildiğiniz gibi onunda 1 ay önce ani bir kararla evlenen Hermione Malfoy’dan ise henüz bir haber alınamadı. Çiftin rahatsız edilmemek için malikânede kaldıklarından şüpheleniyor…’ 

Ben Evli Miyim? (Dramione)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin