Bölüm 22 - Ginny?!

4.8K 370 102
                                    

"Sana," dedi yürürken kadına baktı. "ispat edeceğim. O zaman... o zaman ne yapacaksın?" Merakla kadına baktı. Hermione duvara doğru geriledi. Adam delirmiş olmalıydı. Hermione yutkundu. Son istediği kilitli bir odada delinin tekine kafa tutmaktı.

"Nasıl?" dedi zaman kazanmak için. Gözleriyle odayı tarıyordu. Camdan atlayabilirdi- başına ufak bir ağrı girdiğinde oğlan yine onun kolunu yakaladı.

"Kes şunu Granger!" dedi Malfoy sinirle. "sana zarar vermeyeceğim diyorum kendini zorla sakat mı bırakmak istiyorsun?" Başıyla camı gösterdi. Hermione o an anlarken yüksek sesle inledi.

"O baş ağrıları senin yüzünden miydi? Benim zihnime mi giriyordun aşağılık herif? BIRAK BENİ KAÇIK!" Malfoy dehşetle kadını bıraktı.

"Sorsam söylemeyeceğin şeylere bakıyordum. Seni tanıyorum zaten neden gereksizce zihnine gireyim? Sessiz ol lütfen." Hermione öfkeyle duvara doğru geriledi.

"Ne istiyorsun benden?" dedi tekrar. Malfoy derin bir nefes aldı. Ardından gözlerini kapatıp dudakları tepreşmeye başladı. Bir süre öyle durduktan sonra gözlerini açtı.

"Geliyor." Dedi. Hermione delirmek üzereydi. Gelecek kişinin psikiyatristi olması için dua ediyordu.

"Beni delirtmek mi istiyorsun adam?! Kim geliyor-" sözlerini bitiremeden odaya bir ışık doldu ve birisi odaya cisimlendi. Hermione ışıktan gözlerini kıstı ve geleni görmeye çalıştı. Herhalde bu kaçık herif onu bir çeşit Bulanık Ayininde kesecekti. Ne aşk ama! Işık kaybolunca Hermione nefes alamadığını hissetti. Odanın ortasında beliren kesinlikle şaşırılacak kişiydi. Her zamanki kızıl saçlarıyla ve hafif çilli yüzüyle Ginny Weasley pijamaları üzerinde odaya cisimlenmiş boş gözlerle onlara bakıyordu. Malfoy ilerleyip Ginny'nin elini tuttu ve konuşmadan konuşmaya başladılar. Hermione sarhoş olup olmadığını düşünüyordu çünkü hiç sesleri duyulmuyordu. İkisi sessiz bir iletişimde gibiydiler. Sonunda ikisinin başı ona döndüğünde Hermione başının döndüğüne emindi.

"Gi-Ginny?" dedi şaşkınca yutkunup. "Ben sarhoş muyum?" Kaşlarını çattı. Ginny de öfkeyle ona bakıyordu.

"Sarhoş değilsin ahmak." Ginny sertçe ayaklarını vurarak kızın yanına gitti. "Malfoy sana bir şey itiraf etmiş?" Hermione alnını kaşırken öfkesi yeniden belirdi.

"Onu boş ver, beni buraya kilitledi! İnanamıyorum -bir dakika senin burada ne işin var?" Ginny ofladı.

"O boş vermem gereken şey için buradayım. Lanet olsun," dedi ilerleyip kendini yatağa attı ve Malfoy'a öfkeyle baktı. "yıllardır canına okuyorum söyle diye ama sen bu gece vakti ben uykumun en tatlı yerindeyken söylüyorsun aptal." Malfoy gözlerini devirdi.

"Bana inanmıyor." Ginny hahladı.

"Hermione!" diye bağırdı. "Şu sersemi dinle de işimiz çabuk bitsin." Malfoy Hermione'e dönerken kadın afallamışçasına dikleşip Ginny'e baktı.

"Ne dinleyeceğim? Benimle oyun oynuyor. Bana dediklerini bir duysan! HAH ÂŞIKMIŞ! BANA! BULANIKÇIĞINA!" Duraksayıp Ginny'e baktı. Ginny yatakta doğrulmuş dik dik kıza bakıyordu. "Ama" dedi sesi cılızlaşarak. "sen bunları zaten biliyordun..değil mi?" Ginny burnundan soludu. Hermione delirmiş gibi ikisine bakıp geriledi.

"Siz delirdiniz mi? Yoksa AMAN TANRIM KİMSİNİZ SİZ?"Bu sefer şaşırma sırası ikisindeydi, Malfoy kadına bakıp ardından güldü.

Hermione başındaki ağrıyı hissedip, "KES ŞUNU YAPMAYI!" dedi.

"Bizi kılık değiştirmiş Ölüm Yiyen sanıyor!" dedi Malfoy gülerek. Ginny de bir kahkaha attı.

"Birisi bana neler döndüğünü anlatsın!"dedi Hermione öfkeyle. Ginny susup çenesini sağa sola oynatarak kıza baktı.

"Malfoy'a neden inanmıyorsun?" Hermione kaşlarını çattı.

"Çünkü o adi birisi, yalancı, pislik..." Malfoy yanağını kaşıdı.

"Haklı-"

"Kes sesini Draco."

"Sen ne zamandır Malfoy'a Draco diyorsun?"

"Neden merak ediyorsun ki?" dedi Ginny öfkeyle. "ona inanmıyorsan bana da inanmıyorsundur. Seni kandırıyorumdur, çünkü ben de adi, yalancı ve pisliğim-"

"Ginny," dedi Malfoy onaylamazca. "O haklı, iyi bir sırdı. Anlamasını ve inanmasını beklemiyordum." İç çekti. "Ama bana fırsat vermiyor." Hermione ofladı. Bu işten cidden sıkılmıştı.

"Tamam," dedi ikisi de ona döndü. "Sana –fırsat veriyorum. Ne diyeceksen de ama sonra beni bırakacaksın!" Malfoy gözleri kocaman kıza yaklaştı.

"Sana 'göstereceğim.'"

"Her

neyse!"

Ben Evli Miyim? (Dramione)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin