Bölüm 8 - Evlilik Halleri - 2 "Bir Pazar Günü"

6.3K 442 153
                                    

“Hayır dedim!” diye söylendi Malfoy ellerini, bir mutfak önlüğüyle ona doğru gelmekte olan kadını durdurmak için ileri doğru uzatmış dehşetle sallıyordu. “Yaklaşma! Asla yapmam!”

“Çocuk gibisin Malfoy!” dedi Hermione homurdanarak. “Sadece bana biraz yardım edeceksin-“

“Tekrar ediyorum hizmetçine neden para ödüyoruz?!” dedi Malfoy salonda duvar dibine doğru geriliyordu hala kadının gelmemesini belli edercesine ellerini sallamaya devam etti.

“Ben de tekrar ediyorum,” dedi sakince, adama doğru sinsi sinsi ilerliyordu. “Bugün Pazar-“ 

Kesinlikle! Pazarın ne demek olduğunu biliyor musun? Bildiğini sanmıyorum çünkü! Pazar günü kutsal bir gündür Granger! Çalışan insanların derin bir nefes alması, kahvesini ağır ağır içerken ayaklarını uzatarak gazete okuması, istediği saate kadar yatabilmesi ve ‘kesinlikle iş yapmamaları’ Pazar gününün en belirgin özellikleridir! Ve ben de o kutsal güne gereken saygıyı, ilgi ve şefkati göstermek istiyorum!” Hermione ifadesizce adama baktı, etkilenmişe benzemiyordu.

“Yani?”

“Yani o lanet şeyi benden uzak tut ve mümkünse gün boyu yüzünü bana gösterme!” Hermione öfkeyle adamın üzerine yürüdü ve onu duvar dibinde sıkıştırırken tam önünde sinirle parmağını onun göğsüne doğrultmuş, gözlerinin içine bakarak tısladı.

“Bak, sana anlattım. Bugün yetimhanedeki çocuklar buraya gelecek. Sıra bende! Her 2 ayda bir bana gelirler ve burada yemekler yapar oyunlar oynar onları mutlu etmeye çalışırım. Bugün seninde defalarca tekrarladığın gibi Pazar ve işler ters gittiği için pastaları tek başıma yapamam! Diana yok! Ve sen sevgili kocacım sen bugün bana olan borcunu ödeyeceksin.” Malfoy gözleri de ağzı gibi açık kocaman dibindeki kadına dehşetle bakarken zorlukla yutkundu.

“Ne-ne borcu?”

“Ah hadi ama! Seninle hiçbir işe yaramayan sinir bozucu aptal insanlarla dolu 5 partiye katıldım Malfoy! Ve bana borçlusun.”

“Seninle evliyim ya! Başka çıkarın yoktu!” Hermione oğlanın göğsüne işaret parmağını sertçe batırdı.

“Bundan kazanacağım tek şey gülümseyen çocukların yüzündeki mutluluk-“

“Bense Pazar gününü kaybedeceğim hem de tanımadığım birkaç bücür için!” 

“Bence kazançlarında oldukça makul.” Malfoy kaşlarını çatıp gözlerini kıstı. Hermione tatlı tatlı gülümsedi. “Benim çenemden kurtulacaksın hayatım.” Malfoy inleyerek yere çökecek oldu.

“Weasley’i çağır, lütfen.” Hermione burnundan soluyarak adamın üzerinden çekildi ve onun yüzündeki rahatlamayı görürken daha ne oldu demeye kalmadan elindeki mutfak önlüğünü Malfoy’un başından geçirdi. Malfoy öfkeyle haykırınca Hermione kıkırdayarak adamı ittirip çekerek ters çevirdi ve iplerini bağlamaya başladı.

“Ginny’le konuştum. Eğer evlenince oturacakları evin kirasını ödersek yardıma gelecekmiş-”

Ben Evli Miyim? (Dramione)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin