Bölüm 16 - Gelme Nedenimizi Unutma

6K 365 98
                                    

“Kapı 5 saniye içinde açılmazsa içeri giriyorum… 1-2-5! Vay vay vay formaliteler böyle oluyorsa ben Jack’in kucağında uyuyacağım demek ki…” dedi Jenny neşeyle odaya dalıp. Hermione kaşlarını çatıp gözlerini açarken yine aynı yerde olduğunu gördü ve küfrederken altındaki bedenin kasıldığını fark etti. Malfoy hızla dikleşirken Hermione kendi yerine sürünerek Jenny’e baktı.

“Tanrı aşkına odamızda ne halt ediyorsun?” Jenny tam ağzını açmışken Malfoy eliyle bir dakika yapıp yüzünü ovuşturdu ve gözleri kocaman iki kadına da sırayla baktı.

Biliyor mu?” diye tısladı Hermione’de karar kılarken. Hermione öfkeyle Jenny’e bakarken kadın rahatça omuzlarını silkip aralarına atladı.

“Sakin ol Malfoy sırrınız benimle mezara gidecek.” Malfoy yataktan kalkıp pis pis onlara baktı.

“Bu kadarı da fazla ama. Yaptığım bütün o sarılmalar öpmeler boşuna mıydı yani?” Jenny sinsice başını yana eğip gülümsedi.

“Sence boşa mıydı?” Malfoy kaşlarını çattı.

“Ne demek istiyorsun?” Jenny ellerini kaldırdı.

“Hermione’yi herkes öpemez-“

“Öyle mi?” dedi adam alayla. “Oysa ben onu hep birileriyle öpüşüp sarılırken görüyordum. Okulda, savaşta, her yerde!” Hermione sinirle ayağa kalkıp şapkasını çıkardı.

“Onlar dostlarım Malfoy!” Jenny rahat yatakta dirsekleri üzerinde doğrulmuş onlara bakarken Malfoy sinirle hahladı.

“Voldemort da dostundur şimdi senin Granger?” Hermione parmağını ona doğrulttu.

“Sen okulda da böyleydin.”

“Nasıldı?” dedi Jenny merakla. Hermione kendini kontrol edemeyerek açıkladı.

“Okulda da sürekli bu konuda üstüme gelirdi. Weasley ile öpüştün mü Galleonuna bahse girdim Granger? Potter senide altın yapacak mı Granger? Victor’u görünce aşktan aptallaşıyorsun benim işime geliyor sınavlarda seninle kafa kafayayız Granger!” Jenny 'bak sen' derken oğlan gözlerini kapatıp açtı.

“Aptal.” Hermione şokla ne’lerken oğlan banyoya gidip kapıyı çarptı. Hermione nefes nefese elindeki şapkayı yatağa atarken Jenny’i gördü ve gözleri büyüdü.

“Sen... Bilerek yaptın!” Jenny gülümsedi.

“Aptallar.” Hermione öfkeyle kadını çimciklerken Jenny bağırarak yataktaki yastığı onun kafasına vurdu.

“Granger! Düğünüme kolumda morluklarla gitmek istemiyorum.” Hermione hıhlayarak kadının üstünden çekilip saçlarını geriye ittirdi.

“Neden böyle bir şey yaptın?” Kadın oflayarak omuzlarını silkti ve sesini yükselterek cevap verdi.

Ben Evli Miyim? (Dramione)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin